1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

prob hd tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door KeeperKim, 4 jan 2006.

  1. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe het is duidelijk dat ik nu zo'n vga kabel nodig ga hebben maar wat doe ik dan met die 2 fiches die daar ook nog aanhangen ? rood en wit geloof ik als ik naar een foto van die kabel zie. Moeten die dan gewoon in die ingangen aan de zijkant(rood, geel en wit)

    tis wel kut dak dikke 2000 euro besteed aan nen tv dieje nog ni eens die componentingangen heeft. Ik had beter die kabels mee naar dieje winkel gepakt maja ik ging ervan uit dat zo'n dure tv's da wel zou gehad hebben. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  2. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, die rode en witte zijn voor het geluid, dus die stop je in de audio in
     
  3. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ben ik eens in ne catalogus van philips aant zien en nu zie ik dit bij mijn tv staan. DVI-I met HDMi-mogelijkheid en YPbPR dus dan zoude die ingangen er toch moeten zijn ? Ik weet het allemaal ni meer ze mannen :)
     
  4. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik graak er ni echt wijs meer uit, dat ik dus dieje vga kabel nodig heb is me wel duidelijk maar dan als ik ne foto bekijk van dieje kabel zie ik daar 2 draden voor audio, nl rood en wit maar naast men dvi heb ik slechts 1 opening voor nen draad voor audio in te steken want ik denk dat als ik rood en wit gewoon in diejen av aan de zijkant ga steken ik op een ander kanaal zit. Want aan dieje zijkant heb ik geel, rood en wit maar das toch hetzelfde als de gewone scartaansluiting volgens mij?
     
  5. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even in naar de link in mijn Sig. VVVV
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je dan in de zijkant steken alleen dan moet je wel je tv op een ander kanaal zetten om er geluid uit te krijgen. Dus je hebt dan 1 kanaal met beeld en 1 met geluid dat gaat niet werken..

    De bedoeling van de vga kabel is dat die rode en witte kabel de versterker ingaan en die vga aansluiting in jouw geval dus in de tv stop!
     
  7. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme toch he ik heb gene versterker. Wat een gedoe allemaal.|:-
    btw ik heb dit op internet gevonden, klik Als ik dit op de dvi aansluit zou ik dieje meegeleverde kabel kunnen gebruiken precies(dieje met rood, groen en blauwe fiche) en zou ik in dit geval dan geluid en beeld op hetzelfde kanaal hebben ?
     
  8. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zou inderdaad werken om in ieder geval het juiste beeld te krijgen..ik weet niet of er ook dan geluid uit komt aangezien zelf nog geen hdtv heb..
     
  9. Master D NL

    Master D NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed kijken!!!!

    Ik zie aan je gebruiksaanwijzing dat je wel degelijk een componenteningang hebt voor HD beeld. EXT 4 PR PB Y rood blauw groen. Dat is voor HD
    Zo heb ik de 360 aangesloten op mijn Sony Bravia. Zelfde componenten. Om klaar van te komen zo strak en helder!!!!
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  10. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een component naar vga kabel, je kan de kabel die bij je premium zit erop aansluiten, dus je hoef geen vgakabel kopen.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je de handleiding van de tv even doorleest, zie je dat Philips twee adapters hoort mee te leveren met het scherm (hoeft niet bij elk model zo te zijn). Eén van deze adapters zorgt ervoor dat de DVI-I aansluiting wordt geconverteerd naar een VGA aansluiting. De tweede adapter zorgt ervoor dat de VGA aansluiting wordt geconverteerd naar een component ingang. Dus als ze niet bij de tv zijn meegeleverd, bellen met de winkel waar het scherm is gekocht, of direct met Philips. Ook al is het zo dat deze accessoires niet standaard worden meegeleverd (lijkt mij stug voor een scherm van dit kaliber), zou ik alsnog contact opnemen met Philips.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  12. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is idd meegeleverd maar het probleem is dat bij dieje vga naar componentkabel die drie kleuren beide mannelijk zijn dus daar kan ik die kabels van de xbox ni insteken want da zijn ook mannekes:) Dus heb ik hoedanook nog een tussenstukje nodig denk ik? en dan wat de audio betreft, daar moet ik dan ook zo'n tussenkabeltje voor hebben en dan steek ik dat naast die dvi ingang in dvi audio?
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  13. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu gewoon dieje componentkabel met behulp van tussenstukjes verbonden met men tv en dieje kabel op hd gezet, als ik nu bij system en display ga kijken zie ik dat daar nu staat 1080i, widescreen. Dus ik veronderstel dat het goed is zo? Beeld ziet er precies toch nog beter uit dus ben best blij. Merci voor den uitleg mannen.
     
  14. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het rood-witte-kabel-probleem moet je een verloopstekkertje van stereo-cinch naar stereo minijack kopen. Hmmz laatste post 10 januari. Nou ja. :+
     
  16. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja bedankt maar heb het al tijdje in orde gekregen.:)
     

Deel Deze Pagina