1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Probleem!!! Hulp Nodig!!! Wanadoo Cable!! Mirik!!

Discussie in 'Games' gestart door kaliet, 14 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet echt weten, Bij mij deed ie het in en keer, dus misschien is dat ISP afhankelijk

Greetz

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    nog effe een ander vraagje... waar is dat account management voor? moet je dat eerst invullen voordat je een new account kan createn? want als ik daar alles heb ingevuld staat er: invalid gamertag of other information is not correct ofzoiets... maar het internet is nog steeds zo traag :'-( morgen om 10 uur hang ik bij de wanadoo helpdesk weer aan de phone...

3. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Het ligt echt bij jouw! Ik ben nu Live en het werkt gewoon perfect met wanadoo premium! Echt PERFECT!! Geen ene lag! Met ze 10 mechassault ofzo en spraak valt bijna nooit weg!!

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    het ligt bij wanadoo, en ze fixen het maar want anders word ik helemaal paranoid

edit: mr perfect hoe ben je connected?? direct? en wat heb je wel ingevuld en wat niet? en wat heb je daar precies ingevuld? als je dit even allemaal duidelijk zegt en het doet het nog niet bij mij dan is het wel overduidelijk dat het bij wanadoo ligt...

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  5. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    ff over die account management, dat is pas handig nadat je de account die je wilt maken daadwerkelijk hebt gemaakt, hier kun je ook weer voice enablen etc etc, , dus eerst met New account je persoonlijke account aanmaken, dus met gamertag, adresgegevens, CC gegevens etc etc

Have Fun

6. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Ik heb een direct connection. Alles op automatic zetten en spelen maar!

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    pppoe toch wel ingevuld? geen mac adres en geen host naam? ik had daarnet wanadoo gebeld en ze zeggen: er gaat iemand naar het wijk kastje kijken dit kan tussen de 2 en 5 dagen duren, als het dan nog niet goed is moet je weer bellen en dan overwegen wij een monteur... GRMBL GRRRRR ARGH waarschijnlijk over 2 weken ben ik dus eindelijk live :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    krijg nou tieten, kom ik vandaag op school en vraag ik effe aan iemand ook met wanadoo premium of hij ergens last van heb, heeft ie precies hetzelfde, daarna nog een ander persoon gesproken met hetzelfde probleem, onze wijk is dus verneukt, maar hun bellen niet naar wanadoo waardoor wanadoo denkt dat alles ok is, en voordat het opgelost is kan dus nog wel een tijdje duren, dus nog een week ofzo zonder live, WHEEEEEEH!!!!!! :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

9. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaahhh dus je bent er uit het, ligt dus aan jouw ;)

veel suc6 op live dan he !!!!!

mzzls robie

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dan kan deze nu dicht. Verder in Centraal Topic Wanadoo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina