Mijn moeder heeft een samsung telefoon met bluetooth, en heeft op de vakantie foto's gemaakt, nu heeft mijn laptop ingebouwde bluetooth verbinding. Het is me al gelukt foto's naar de laptop te sturen maar er zitten dan rare strepen door de foto's heen, ik heb al geprobeerd het draadloos router uit te zetten, ik dacht dat die eventueel stoorde, maar dat was niet het geval. De foto's komen er zo uit te zien, weet iemand een oplossing? greetz wooly
Nog een keer proberen, en als het hetzelfde resultaat geeft ligt het eerder aan de telefoon dan aan de verzending...
Huh? Dat is bestwel vaag xD En als je het nou is met een kabeltje probeert? Het lijkt me eigenlijk wel sterk dat het aan bluetouth ligt...
Ik zou als ik jou was alle mogelijkheden proberen, dus; -mobiel naar mobiel, gaat dat goed? -laptop naar laptop, gaat dat goed? -mobiel naar andere laptop -en laptop naar andere mobiel Hopelijk kom je er dan achter waar het aan ligt... Succes ermee!
Stuur een plaatje van je PC naar je mobiel en weer terug... Is die dan nog hetzelfde ligt het iig zeker niet aan je bluetooth...
Ik heb vandaag zo'n Bluetooth-USB stick gekocht, maar het lukt niet om dingen van m'n gsm nr pc te sturen... Mijn gsm als apparaat toevoegen lukt, maar als ik dan verbinding wil maken komt er: verbinding mislukt. Telkens komt op mijn gsm: verbinding maken met pc? Ik kies ja, maar het mislukt telkens... Iemand enig idee?
Samsung E-250 Het stickje is van Hama & het is 2.0, maar ook compatibel met 1.0 &1.1 staat op de doos.