1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem met discdrive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door donfatos, 11 okt 2011.

  1. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Sommige spellen, vooral nieuwe spellen, speelt hij zeer moeilijk af. Zoals black ops, castlevania. Telkens komt dan de melding open tray.

    Nu heb ik fifa 12 gekocht. Nieuw, dus geen enkel krasje en toch leest hij hem pas na 30 x erin en eruit. Nu zie ik ook dat hij op de hele disc rondom krasjes maakt. Tenminste, dat moet de xbox zijn, want verder heb ik niks met het spel gedaan.

    Wat kan er aan de hand zijn? En hoe kom ik hier vanaf?

    Ik heb mn xbox inmiddels 2,5 jaar.
     
  2. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    oude spellen zoals virtua tennis 3 en the darkness (allemaal incl kleine krasjes) speelt ie perfect in 1 x af.
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je discdrive naar de maan is helaas, je hebt wel van die clean-discs maar ik heb dit zelf nog nooit gedaan dus weet niet of het goed is

    Je zou kunnen proberen microsoft te bellen voor een gratis reparatie :thumbs:

    Ik zou er niet zelf aan sleutelen
     
  4. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het tijd voor een nieuwe word.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je 360 is denk ik aan vervanging toe.
     
  6. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    LMAO Lenny, left your sense of humour inside your *zelf invullen*?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan zo'n disc lens cleaner CD proberen, als dat niet helpt is het jammer maar helaas, maar als je het blijft proberen help je alleen je games naar de knoppen.
     
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Hmmmmm :'-(

    Xbox support gebeld. Die zeggen dat waarschijnlijk de lens of laser naar de kloten is. Dat hij de nieuwere spellen niet leest (fifa 12 & Black Ops) komt volgens hem doordat de nieuwere spellen op andere schijfjes staan met een hogere informatie dichtheid.

    Als ik hem laat reparen kost het me 109 euro :confused:
    Dus kan beter een nieuwe kopen. Maar daar heb ik het geld niet voor momenteel. Ik kan er via via wel een andere drive in laten zetten voor 30 euro.
    Kan ik daar ook een ban voor krijgen?

    Speel uiteraard wel alleen originele games.
     

Deel Deze Pagina