1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem met lezen van games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TBY83, 21 mrt 2011.

  1. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een maand of twee met bepaalde spellen (sommige doen het altijd, ook al zitten er krasjes op) het probleem dat ze niet starten. Er komt dan elke keer open tray te staan.

    Ook heb ik het gevoel dat mijn xbox kleine krasjes op mijn spellen maakt, want ik installeer altijd alle spellen op m'n hd en ga er heel voorzichtig mee om. Toch zit op bv mijn black ops een aantal hele kleine krasjes (geen ringen ofzo)

    Ik heb mijn xbox in november 3 jaar, misschien kan ik dan nog iets doen met m'n garantie?

    Kan iemand mij helpen met het open tray probleem?

    Ik zag al een filmpje om het zelf te fixen door hem uit elkaar te halen, maar zoiets durf ik niet zo goed, want ik ben bang dat ik nog meer kapot maak omdat ik echt a-technisch ben.

    Alvast bedankt voor de reacties!:thumbs:
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Bekend probleem, komt vaak voor. Krasjes op de disc komen er sowieso, das niet erg, zolang het geen diepe krassen zijn. En je hebt in ieder geval 3 jaar garantie op ring of death, en misschien/waarschijnlijk ook op andere mankementen. Mocht dit niet zo zijn dan bel je op naar microsoft, en zeg je dat je xbox kapot is, en heel af en toe een ring of death geeft. Kans is groot dat ze dat toch niet nakijken.
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ondanks dat vandaag bekend geworden is dat microsoft pas in 2015 een nieuwe xbox op de markt gaat brengen, wil het nog niet zeggen dat een gemiddelde xbox 10 jaar meegaat. Ik heb hetzelfde probleem gehad, toen mijn xbox aan het einde van zn leven was. Ik kon hem laten maken door microsoft voor 100 euro.. Dit probleem van jou staat bekend als het 'Open Tray'-probleem, als je daar op googled kom je weer op dit forum terecht, met een topic van 5 dagen geleden :) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=155480

    Waarschijnlijk is het iets met je laser van je cd drive, je mag het niet zeggen, maar in deze staat is ombouwen met een nieuwe drive misschien een betere optie voor je, aangezien microsoft belachelijk hoge prijzen voor het repareren vraagt.....
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je nog garantie hebt kost het repareren niks...
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Yup, zowiezo even bellen met Microsoft eerst!
     

Deel Deze Pagina