1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem met top spin2

Discussie in 'Algemeen' gestart door rubenpol007, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Hallo,

    Ik heb een probleem met top spin2, ik heb net een nieuwe HD TV, en als ik top spin er in doe, zegtie dat ik het op 60hz moet spelen maar hoe verander ik dit? Want dit hoor je bij display te veranderen maar dit lukt me niet...
    thnx
     
  2. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    NO FEAR, ALDO IS HERE

    Nee, ff serieus. Dit probleempje is gemakkelijk op te lossen. Als je 720p of 1080i selecteert, vraagt hij(de Xbox) of je de settings zo wilt houden. Je drukt dan op YES! Daarna geeft de Xbox weer dat hij nu op 50 hz staat en of dit zo correct is, dan zeg je NO. het beeld gaat vloeiend over naar 60 Hz = Problem Solved
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    oke iik zal het proberen
     
  4. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat even weten of het werkt. Een egoboost is altijd leuk :)
     
  5. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat probleem ook en je lost het niet op zoals hierboven beschreven, tenminste bij mij niet.
    Wat ik heb moeten doen : m'n xbox weer aansluiten op een gewone tv(of via de scart van je HD-tv) Dus ook even de switch omzetten op de kabel naar tv. Nu kan je wel die settings veranderen naar 60 Hz, als je dat hebt gedaan kan je hem gewoon weer aansluiten op je HD-tv via de component-kabel en zal die het wel doen.
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    heej AXI,

    Jah idd ik heb het zo ook gedaan, dus sorry van die egoboost;)Maarjah ik vind wel raar dat je het zo moet oplossen, Maar tis gelukt:D

    Laterss
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, dan gaat deze thread dicht. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina