1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem met verbinden en aanmelden Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door rubsky9207, 18 mei 2015.

?

Heb jij dit probleem ook?

  1. Ja

    33,3%
  2. Nee

    66,7%
  1. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai,
    Ik heb de laatste tijd een slechte verbinding met eigenlijk alle servers van Ea, The Crew, FIFA 15/14 en andere online games.... Ook update wil ook niet, kan iemand me helpen!?o_O
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Uhm dit is lastig te beoordelen zo. Ik zie in je titel ook dat je problemen hebt met inloggen op Xbox Live zelf?

    Hoe speel je? Kabel of Wifi?
    Wat voor modem heb je ?
    Xbox al eens direct aan je modem gehangen en getest?
    Heb je met andere apparaten ook internet problemen?
    Hoelang heb je dit al?

    Keer kabel eruit ( als je op kabel zit ) in je laptop doen en Command Prompt openen en een Ping uitvoeren. Kijken of er lag storingen zijn of disconnects. Dit kun je doen door ( WIndows 7/8 ) Op start te drukken > cmd intypen en op enter drukken > dan invoeren: ping www.google.nl -t > Enter. Dan dit even minuutje bekijken. Gemiddeld zit een goede verbinding tussen de 10 en 20 constant. Kan wel eens naar 22 / 25 springen. Ook kan het zijn dat je ping zit tussen 20/30 als het maar constant is en niet hoger dan 30.

    Succes. Gewoon een tip, als je problemen hebt geef echt zo veel mogelijk informatie. Ook al lijkt het overbodig voor jou, iemand anders kan net de oplossing hebben met die info.
     
  3. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai @Dagger,
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hoe speel je? Kabel of Wifi? : Beide opties werken niet=(
    Wat voor modem heb je ? : KPN ZTE V9 (foto)[​IMG]
    Xbox al eens direct aan je modem gehangen en getest? : ja.
    Heb je met andere apparaten ook internet problemen? : ja, maar ik kreeg als tip van de KPN om alles een eigen IP te geven: ''192.268/
    Hoelang heb je dit al? : al heel lang maar omdat ik mn hand had gekneusd lukte gamen niet echt en de rest speelt geen games online.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ik heb nog geen verbetering gezien na ik heb ingesteld van dat basic IP
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @rubsky9207 Oke oke oke.

    1. Trek je kabel uit je Xdoos en plug hem in een PC op laptop.
    2. druk op start en typ in cmd
    3. Typ in: ping www.google.nl -t
    4. Kijk wat hij doet. Blijft hij constant tussen de 10/20? Of piekt hij? Of komt er zelfs soms te staan Timed out?

    En heb je naast je moden nog een router oid hangen? Ping moet namelijk stabiel zijn en sowieso geen time outs. Post ff je bevindingen dan hoop ik je verder te kunnen helpen.
     
  5. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dagger ik zie eigenlijk de hele tijd timed out of 9,8,2,3 ofzo staan.....
     
  6. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik nu probeer om te ''pingen'' met www.google.com dan zegt ie timed out!
     
  7. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dagger, help het ook om een 2e netwerk achter je modem te zetten?
    dat je zeg maar 2 wifi's hebt en daar je apparaten over verdeeld?!
    zie ff de foto....[​IMG] het maakt me trouwens niet uit of ik 2 firewalls heb...
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    In mijn ogen is dit een beetje overkill. Wifi + verdeling van LAN kan handig op dezelfde router. Zolang het goed is ingesteld. Bij mij thuis heb ik het heel simpel.
    Modem > Wifi Access point ( is geen router kan maar 1 kabel in.
    Modem > Gigabit Switch > PC, Xbox One en als iemand komt gamen hun XBox one etc op zolder.

    Maar ping is naar google.nl i.p.v .com. Zou niet veel verschil moeten maken maar toch.
    Heb je op dit moment nog iets tussen je modem en je Xbox zitten? DUs een router oid? Want als je time outs krijgt gaat er iets niet goed. Mocht je er iets tussen hebben staan kun je dit heel snel zien of het daar aan ligt. Pak je laptop en prik een kabel direct in je modem. En uiteraard in je laptop. En voer de ping dan nogmaals uit. Is hij nu wel stabiel en goed? Dan is je modem goed en zit het in je interne netwerk ergens verkeerd. Als de ping nog steeds bagger slecht is als je direct in je modem zit dan kun je het beste je modem herstarten. Stekker eruit, 30 sec wachten en stekker erin. Dan nog maals testen. Als hij dan nogsteeeeeeds slecht is zit het echt in je modem en moet je je provider bellen.
     
  9. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    wellicht firewall in router die de handel om zeep helpt


    Zal wellicht back to sender worden,
    http://netwerkje.com/experiabox

    je kan firewall opties niet aanpassen op dat ding


    de KPN om alles een eigen IP te geven: ''192.268/ ---> Ik zou alles door de dhcp van de router het laten regelen, ik zou nooit alles een eigen manueel IP geven in een thuisnetwerk
     

Deel Deze Pagina