1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Probleem] Mijn nieuwe computer loopt steeds vast

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Impulse, 25 jan 2004.

1. X Impulse

X Impulse ..::PLAY MORE::..

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen, ik ben niets verder gekomen, toen ik em vanochtend weer opstartte viel ie ineens uit zonder enige rede. Ik ga eerst nog ff dan van Xtinction proberen

2. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Als je pc voor niks uitvalt dan voorspelt dat niet veel goeds, ik betwijfel ook sterk of dat dan met VPU te maken heeft.. mss toch even terug naar de MM anders... voeding kaput of zo...

3. gerjan

gerjan Guest

wordt de kaart/cpu te heet ofzo? dan schakelt de pc namelijk vanzelf uit. Misschien komt het omdat die ati radeon 9800 door medion is aangepast, en het bij deze neeit helemaal is goed gegaan ofzo (fabrieks fout)

4. X Impulse

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou kunnen, ik ga nu ff mijn hele computer recoveren (in koopstand)

Ik hoop dat dit helpt

MENSEN NOG ANDERE SUGGESTIES

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je Media Markt inmiddels al op de hoogte gesteld van jouw probleem?

Lijkt een beetje op een brakke voeding, of brak geheugen.
    Dus ook in Windows zelf valt ie uit? Wat krijg je dan te zien, een blauw scherm? Of een gewoon een zwart scherm of zo?

In geval van een temperatuur probleem, download Speedfan eens. Hiermee kan je dus je temperatuur checken. Van je processor, moederbord en/of hardeschijf.

6. X Impulse

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het mediamarkt nog niet verteld, maar ik probeer eerst mijn computer nog ff te recoveren en als dat niet lukt bel ik morge.

@Arjan84 Als ik spellen speel dan loop ie altijd vast, wat ik ook doe. Soms loopt ie ook gewoon in windows vast. De ene keer gaat de computer ineens uit en valt dus ook het beeld weg, en de andere keer bevriest het scherm en kan ik niets meer doen.
    zelf geen Ctrl+Alt+Delete

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja.... ik heb precies't zelfde probleem gehad met m'n pc.
    Bij mij was een te zwakke voeding voor'n deel het probleem.
    Toen werd het uitvallen minder erg, maar't bleef wel gebeuren.
    Na maanden tobben kwam ik toevallig op de oplossing:).
    Mijn moederbord (MSI 875P) gaf mijn videokaart te weinig MHz op het AGP-slot. Normaal is dat iets van 66,67MHz/33,4MHz. Maar dat is dus niet voldoende bij mij.
    Ik moet h'm op 70MHz/35MHz houden, dan doet ie't perfect.

Als ik jouw was zou ik daar maar niet mee gaan kloten, want dan verspeel je je garantie. Dat't bij mij heeft gewerkt wil niet zeggen dat bij jouw't zelfde probleem speelt, maar goed ik denk vertel't toch even:).

Weet je btw wat voor'n onderdelen er allemaal in zitten? En wat gebruik je allemaal naast je pc? Aan printer, scanner, webcam etc...?

8. X Impulse

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de rest er nog niets op aangesloten, want daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Ik ga morge eens naar de Mediamarkt bellen, en dan zie ik het wel

9. X Impulse

Leuk Bevonden:
    0
    NOG MEER MENSEN DIE PRECIES HETZELFDE PROBLEEM HEBBEN GEHAD MET HUN BIJ MEDIAMARKT GEKOCHTE MICROSTAR (die van 1111 euro)

10. X Impulse

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mediamarkt gebeld, en die zeiden dat dit wel een serieus probleem is, dus mag ik hem omruilen. Als het dan allemaal wel goed is dan is het probleem dus opgelost.

Alle mensen nog bedankt met het geven van oplossingen

Deze kan op slot

Deel Deze Pagina