1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers? (25>)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DJ Appelmoes, 14 nov 2003.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, ben dan wel niet oud, maar ik speel vrij weinig. :)

    Voeg mij ook maar toe.
     
  2. obelix

    obelix Power Racing Team

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij dan ook maar toe dan
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben dan maar pas 21 maar ook ik begrijp hoe jullie je voelen, de frustratie's om steeds gekickt te worden omdat je niet goed genoeg zou zijn alleen maar omdat je niet 24/7 kan gamen vanwege huisje boompje beestje waar je ook rekening mee moet houden.
    Ikzelf speel regelmatig RB6 en MM3 al kan een potje Crimson Skies mij ook blij maken.
    Voeg mij dus ook maar toe zou ik zeggen, mijn gamerstag is HannibalMetalic
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers?

    Ach jeempie, wat een ouwe zak ben ik.... :+

    Eerlijk gezeg ken ik dat probleem niet. Ik geem regelmatig maar beperk me tot een paar spellen die ik min of meer regelmatig speel. GR:IT vind ik leuk, PGR2 vind ik super, MM3 is leuk en MechAssault is leuk. Dat zijn zo ongeveer de games die ik het meeste online speel.

    Waar ik wel last van heb is dat je bij bijv PGR2 of MechAssault het hele spel uit moet spelen voordat je bij de beste hulpmiddelen (auto's, Mechs, e.d.) terechtkomt. Dat betekent dat je toch flink in zo'n game moet investeren alvorens je er echt plezier van kunt hebben.

    Met mijn tijdsbesteding (baan 50 km van huis, dus vroeg weg en laat thuis, vrouw, zoon, modwerk op XBW en avondstudie) levert dat wel eens "wat" problemen op.

    Daar staat tegenover dat vele Live spelers de een of andere powersave downloaden en op hun XBox zetten om de sterkste auto's te krijgen. Maar die jochies hebben dermate weinig game-experience dat ze van mij af en toe nog flink klappen krijgen, ondanks dat ik een mindere auto of mech tot mijn beschikking heb.

    Kortom: Ik vind het wel meevallen. Ik word zelden of nooit gekickt, behalve door mensen die alleen met landgenoten willen spelen, en mits ik de hoeveelheid games beperkt houd kan ik toch wel een aardig robbertje meeknokken.

    Ik moet echter toegeven dat ik beduidend jonger ben dan jij, want ik ben weliswaar 46 jaar geleden geboren, maar ik voel me toch echt nog niet oud... ;) :9

    PS: Als je me in je friendslist wil zetten dan ga je gang. Be prepared to get asswiped. :+
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezes zeg,
    deze thread is nog steeds in leven..._O_ Ik zal morgen ook mijn lijstje weer eens updaten. De laatste weken ben ik echt te weinig online geweest:cool:
     
  6. RobGee

    RobGee Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel goed je weer eens te zien xwondering...
    Heb eerlijk gezegd niet meer zo veel gelachen als die keren op Xblive....

    groetjes WeeGee
     
  7. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Post hierboven is van mij... gaat iets niet goed met inloggen erg vaag ....
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, er moet weer eens gelachen worden:cool:
    Het grappige is dat we eigenlijk niet eens ons best deden om te lachen... Gewoon een beetje afwisselen tussen Engels en NEderlandse taal doet al wonderen*)

    Spreek je later weer Weegee
     
  9. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @DJ Appelmoes

    Je mag met toevoegen in je friendlist!!!

    Ik ben de (op één na) oudste Xbox-gamer van Nederland. Denk aan de klasse van 40-80. En ik game vrijwel iedere dag... ook Live.
     
  10. Madman Ray

    Madman Ray Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat ik oud ben... ha ha...

    Ik ben regelmatig te vinden online met RBS3... ben dertig en speel onder de naam : Madman Ray...


    Als je wilt kun je me toevoegen...

    C.U. Live....
     
  11. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed Leuke Thread... Ben 32 en blij dat er nog meer 30+ dudes rondstruinen. Ik kom 3x per jaar op LANparties en daar hebben we precies hetzelde probleem...we zijn nu aan het kijken of we een N00B Compo kunnen oprichten om de balans goed te houden. Als het verschil (in teams) te groot is, is er niet zoveel aan. Ik ga vrijdag een xbox halen met Topspin erin..Heb al een PS2 en een Cube maar ik ben er toch achter dat ik Social wil gamen...dus lekker met Live bijv. FPS doe ik veel maar FPS alleen vind ik te beperkt..heb ook al Tetris Online besteld puur om te kunnen tetrissen tegen andere gamers..Ben zeer benieuwd hoe dat gaat werken. Als je 30+ bent kun je natuurlijk niet 3*p week je vrienden gaan uitnodigen om te gamen :). De meeste van mijn vrienden zijn ook niet zulke grote gamers meer... Live moet mij hierin gaan helpen :) .....
    Als ik een GamersTAG heb zal ik jullie toevoegen.
    CU soon....
     
  12. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game door de weeks ook niet vaak, en toch kan ik redelijk goed gamen. Misschien ligt het aan de spellen die je speelt. MM3 kan ik niet terwijl RS3 helemaal geweldig gaat. Ik ben pas 14 dus helaas kan ik het oudere mannen clubje niet joinen. Gewoon je 100% inzetten en het lukt heus wel.
     
  13. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers?

    Misschien is Action Replay dan een oplossing..........:D
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: Re: Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers?

    Yep, maar ik krijg de hele goegemeente over me heen als ik vertel dat ik met Action Replay of Gameshark (de helft goedkoper) de sjieke oto's in PGR2 heb geunlockd en dan daarmee op Xbox Live ga patseren.

    Is ook niet helemaal eerlijk, lijkt me.

    Als je het mooiste van het mooiste wilt hebben dan moet je er wel wat voor doen; het kan niet allemaal uit de lucht komen vallen. En als je dat er niet voor over hebt dan moet je er maar gewoon van af blijven en met minder genoegen nemen.
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Zit meestal ook wel een soort van leercurve in games. Heb je alles ge-unlocked, kan je met die wrede wagen/bot niet uit de voeten. Krijg ik helemaal een ongemakkelijk gevoel bij :D

    Anyways, gister tot de ontdekking gekomen dat ik zwaar zuig in RB6 (kan niet zo goed richten :)). Ben ook ouwe lul, dus voeg me toe voor deze game(gamertag: Rocky II). PGR2 wil ik ook wel rijden, maar ben daarin iets meer getalenteerd...
     
  16. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het toch wel vreemd dat er mensen zijn die zich ergeren aan iemand die Action Replay of Gameshark gebruikt....
    Zelf gebruik ik het niet maar als iemand niet veel tijd heeft en wel op Live met alle auto's wil racen dan mag dat toch....
    Als Action Replay gebruikt wordt om te cheaten of de game te verzieken is een ander verhaal......
    Is toch klote als je niet veel tijd hebt om te spelen en je bent op Live en je moet in elke Klasse steeds met dezelfde standaard auto rijden.....
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat inleven in de situatie van de andere personen misschien wel op zijn plaats is dan :)

    Ik ken een boel mensen die echt hard hebben gewerkt om veel auto's te verdienen en zelfs de TVR Cerbera hebben weten te bemachtigen. Wanneer zij daar echter online mee willen racen worden ze uitgejoeld, weggeschopt omdat men niet kan controleren of die speler het eerlijk heeft gedaan of er slechts twee minuten werk aan heeft gehad.

    Ligt het probleem dan bij die joelende en schoppende mensen? Nee natuurlijk niet. De oorzaak van het probleem ligt 'em immers bij de Action Replay gebruikende mensen die heel de gerespecteerde interactie tussen single player en online racen onderuit halen.
     
  18. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk denk ik dat het probleem wel bij die joelende en schoppende mensen ligt.
    Wat maakt het mij uit wat andere mensen doen en meestal zie je echt wel wie alles Platinum heeft gehaald en wie Action Replay gebruikt heeft.
    Als jij alles op Platinum hebt gehaald en je komt in een room waar ze je gaan uitjoelen enz.....zit je dan wel in de juiste room....
     
  19. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou zeggen bel DATEL op en verbied ze om dat spul te maken. Het komt hier een beetje over alsof je leven ervan afhangt asl je die Ceberra gehaald hebt. Inderdaad het vergt veel tijd en en energie. Heeft de ander dat niet en bemachtigd dat op een andere manier so what. Dat jij of een ander dat niet kan uitstsaan omdat hij niet speelt volgens de regels is bullshit natuurlijk. Iedereen speelt volgens zijn regels. Wordt er ge-cheat vind ik ook niet leuk. Uiteindelijk zijn het de skills die doorwegen en die wegen door zelfs al je met een zwakke auto rijd. I rest my case
     
  20. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan dit gewoon weer on topic gaan??
    Oude Gamers met weinig tijd en evt weinig skills....
     

Deel Deze Pagina