1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers? (25>)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DJ Appelmoes, 14 nov 2003.

  1. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen oude gamers hebben er last van, kennelijk :D Ikzelf ben 21. Toen ik laatst bij een vriend Rainbow Six 3 online ging uit proberen werd ik ook zwaar ingemaakt. Terwijl ik in het singleplayer gedeelte toch best goed bezig was. Het niveau is gewoon zoveel hoger online. Ik werk hele dagen dus dan heb je sowieso veel minder tijd als een schoolgaand iemand. Dan speel ik toch liever niet online, eigenlijk.

    Maargoed, ik vind ook nog meerdere dingen interessant naast gamen. Zes uur per dag voor een Tv hoeft van mij echt niet *)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  2. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers?

    Al 46?Pff , m'n pa is 50 en die zie ik echt nog niet op xbox live zitten :D
     
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog niet zo oud, echter heb ik ook last van het probleem dat ik vaak niet goed genoeg ben.
    Ik mis gewoonweg de tijd om alle auto's te halen bij pgr2 enzo....
    Daarom kom ik ook nooit meer op live, lekker met vrienden op de bank spelen of naar een lan party gaan is veel gezelliger en leuker
     
  4. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Eastmaster

    Als je problemen hebt.. kun je hulp inroepen. Is op zich geen reden en/of excuus om niet Live te gaan. Komt op mij een beetje over als of je "het probleem" ontloopt.

    Ik ben van mening dat een consoleplayer ook Live moet spelen. Dat is het juist... het gevecht met de ander, "de onbekende" durven aangaan. Lekker, gezellig, met je vrienden op de bank spelen, daar wordt jet toch niet sterker van.

    Gourmetten is gezellig, maar een gamer is toch op zoek naar wat anders...???
     
  5. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Hulp in roepen.... jaja, "hoe kom ik aan meer tijd, waarom is heb ik niet meer dan 24 uur op 1 dag"

    Het probleem voor mij is dat je bij veel games, dingen moet unlocken in de single player mode, wil je de beschikking hebben tot alle voertuigen, wapens op xbl...

    Dat moeten ze afschaffen, MM3 was leuk online leuk omdat je gelijk de beschikking had over bijna alle voertuigen...
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is niet geheel waar. Je kon nog twee wagens unlocken. Maar het mooie daarvan was dat die niet beter waren dan de wagens die je sowieso krijgt.
    Maar ik ben het zeker met je eens. Je moet gewoon dezelfde kansen hebben als andere mensen.
    Je zou het bijvoorbeeld wel op een andere manier kunnen belonen. Bijvoorbeeld meer special paints etc., wat ook het geval was in MM3.
     
  7. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Op zich vind ik het prima dat je zaken moet unlocken. Zo blijft bij een game de uitdaging en progressie erin, ook online. Enige probleem imo is dat optimatch 9 van de 10x niet helemaal werkt zoals het zou moeten en ik toch nog met mijn mediocre skills beland in een sessie met mensen die ver boven mijn niveau uitsteken. Met Topspin weet ik me inmiddels aardig te redden (rond de 700ste plaats) maar bij andere games gaat dit erg vaak mis.
    Ik zie veel mensen roepen, voeg me maar toe. Maar is het niet een idee om een lijst bij te houden van mensen die aangeven wat 'minder' geskilled te zijn inclusief de games die ze online spelen zodat we af en toe een bejaardentournooi kunnen organiseren?
    Hier zijn vast veel mensen mee eens maar dan nog iemand vinden die voor het aanmaken en bijhouden van die lijst tijd heeft ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  8. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook een "oude" knar van 34 :+ met weinig tijd. Heb sinds een maand LIVE en ik moet zeggen dat het echt een hele ervaring is. Heb eerst PGR2 gespeeld wat redelijk ging, RB6 ben ik te langzaam voor .... maar sinds kort Links 2004 wat uit is gegroeid tot een wezenlijke verslaving !

    Dus als iemand zin heeft in een potje Links 2004, voeg me maar toe en dan zie ik je online !
     
  9. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Svennos

    Dit is de juiste instelling... ontdek waarin je sterk bent. Het laat weer eens zien aan dat LIVE gamen niet aan leeftijd gebonden is.
    Doe wat je zelf leuk vindt. Ik spreek uit ervaring...

    Weinig tijd is niet erg.. als je je vrije tijd maar aan gamen besteedt. :D
     
  10. jevlex

    jevlex Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    add me

    hier nog een geemer met bouwjaar '74.
    PGR2- RB6-Crimson
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik trouwens wel heerlijk vind is dat je leeftijd bij Midtown Madness niets uitmaakt omdat je alle wagens bij Live gewoon krijgt, gewoon lekker cruisen en je leeftijd maakt niets uit :D Heerlijk gewoon
     
  12. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo medestrijders,

    Ik heb net ff de hele thread door zitten lezen, en eigenlijk spreekt ie mij op sommige fronten ook wel aan. Ik ben zelf 33 3/4 en ik game best regelmatig . Xwondering heb ik wel eens mee gespeeld, maar ook bij mij wordt de tijd wat minder, nu alleen nog in het weekend vanwege een cursus op de veluwe. Maar gisteren maakte ik het nog mee, met PGR2, omdat ik dus wat minder tijd heb sta ik qua Live kudos ranking op 10, en daar kwam ik dus in een lobby waar iedereen gemiddeld 20 had, en dan ben je volgens sommige snotneuzen te slecht om mee te doen. Maar de kudos ranking heeft niets met je rijkunsten te maken, en tja ik ben niet echt zo hardcore als hun, maar de fun wordt me dan ontnomen, en ik lees dus nu dat er meer mensen zijn die dat hebben. Verder vind ik de Xbox nog steeds een goede console, en heb aardig wat games. Voeg mij maar toe als je dat zou willen, misschien komen we elkaar dan nog wel eens life tegen. Games die ik tof vind om te spelen zijn RB6, GRID (+IT), etc etc

    Greetz

    Nico aka Seahawk NL
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad een trieste zaak, maar of dat echt te wijten is aan dat jij wat minder tijd hebt? Het is juist de groep waar je bij terecht kwam die kennelijk niet geheel bij het verstand is. Ik denk dat er een hele hoop andere mensen zijn die wél veel spelen maar jou óók 'respecteren' voor je Kudos rank 10.
     
  14. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik ook wel, er zijn ook genoeg leuke momenten te vinden voor mijzelf, maar ook in het algemeen. Dat ben ik zeker met je eens Wouter. Gelukkig maar denk ik dan maar. En er zijn nu eenmaal altijd mensen die gewoon weg beter zijn. Maar wederzijds respect is ook een belangrijk aspect voor een leuk potje gaming op Live

    Greetz
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan je ervaring maar gedeeltelijk delen. Mijn ervaring is dat alleen Nederlandse spelers vervelend doen als je minder goed of minder ervaren bent. Ik heb slechts heel weinig Nederlanders in mijn friendslist staan waar ik echt tegen speel.

    Maar ik speel wel min of meer regelmatig PGR2 op Live. Als ik dan in een overwegend nederlandse lobby kom kijk ik het een of twee races aan en als het me niet bevalt ga ik gewoon weg. Er zitten een paar hele leuke Engelse gozers op Xbox Live PGR2, en met die mannen kan ik heel goed door de bocht, ook als ik wat minder goed rijd dan hun.

    Het gaat toch om de lol?

    Overigens... Ik heb op Live slechts kudo's ranking 5... :eek:
     
  16. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ook dat kan ik delen, ik heb dat soms ook met de engelsen. zelfs met de Amerikanen, daar staan er ook een paar oude rotten in mijn lijst, en als je er goed mee door de bocht kan, is dat best gaaf, een beetje ervaringen uitwisselen op games gebied, en lekker gamen.

    greetz

    ;)
     
  17. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    Precies hetzelfde hier, het is echt vreemd maar veel nederlandse gasten zijn echt eikels....je wordt eruit gegooid omdat je kudo rank niet hoog genoeg is, omdat je niet veel zegt of nog leuker ze weigeren de teams bij Rainbow Six een beetje gelijk te verdelen zodat ze lekker veel noobs kunnen afschieten en dan weer kunnen opscheppen over hun hoge ratio
    Nu zal het zeker zo zijn dat dit ook bij amerikanen enzo gebeurt maar ik kom dit alleen maar tegen bij nederlanders....... :confused:
     
  18. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dit is zeker een zeer interesante thread.. ik ben zelf bijna 25.. en ik merk het ook zeker wel dat je veel tijd moet besteden aan het spelen om een beetje mee tekomen. Ik speel zelf RB6:3 en PGR:2. Bij RB6:3 zie ik alleen niet hoe je in kan stellen dat je met mensen wenst te spelen met het zelfde niveau als jij?? bij PGR:2 kan dat wel. en dat werkt waarachtig goed.. binnen kort komt SC:pT binnen en dan ga ik dat spelen.. maar ik durf te wedden dat ik binnen 2 dagen al geheel niet meer mee kan komen met die diehard's.. dus wie een "leuk"potje wil gamen.. voeg mij toe!!
     
  19. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 14 en ik speel best veel maar ik wordt ook vaak ingemaakt maar heb wel respect voor betere en slechtere , van betere kan ik nog leren en slechtere wil ik graag helpen. Ik heb trouwens een broer van 27 ( Janneman NL ) en die kan nog aardig mee komen :D
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Heren u is niet alleen :)!

    MS heeft zich waarschijnlijk gerealiseerd dat live niet enkel competitie is, maar misschien voor de meesten wel enkel vrije tijd.
    bron
     

Deel Deze Pagina