1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers? (25>)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DJ Appelmoes, 14 nov 2003.

  1. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mense,

    Ik ben 22 en heb ook niet super veel tijd om te gamen, maar vind het wel leuk om te doen over Live, dus zouden jullie mij toe kunnen voegen? Ik speel PGR 2

    Bij voorbaat dank en zie jullie op Live!
     
  2. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, ik game me halve leven al (ik ben 15 dus das niet zo heel moeilijk) en ik ben niet van plan zomaar even te stoppen!!! waarom tijdtekort? ik sport 6x in de week en tog nog tijd om te xboxe (okej, me hw leidt d'ronder maar dat boeit nie). ikkuh blijf me hele leven wel gamen, misschien iets minder maar dat maakt nie uit. tot later!

    (en vergeet nie mijn allerschattigste xbox-site te bezoeke en d'r meteen miss. ff lid van te worde, kunne we d'r misschien een grote leuke gezellige xbox-community van makuh!!! http://archief.xboxworld.nl)

    /Mod Graveheart

    Geen spam. :cool:
     
  3. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze thread altijd een beetje links laten liggen,maar veel dingen die ik hier lees kom ik zelf ook tegen op LIVE.

    je zou zeggen..een jongen van 17 heeft toch wel genoeg tijd om te gamen??..ja dat heb ik ook..maar ik gebruik het gewoon niet.
    Ik zit alleen op Live omdat ik even gezellig een potje RBS3 wil spelen,of even wil racen met PG2..en morgen even wil sneaken met Splinter Cell...die hele Rankings en die andere "troep" intresseert me niet..ik wil gewoon lekker een spelletje spellen...

    dus als je gewoon gezellig een spelletje wil spelen voeg mij toe!: The Summener
     
  4. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gebeurt, we maken er wel een mooi potje PGR2 van!
     
  5. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed man..ik kom vanavond wel even on-line.

    gaan we eerst ff potje PG2 doen...( waar ik dus niet zo goed in ben....maar dat maakt hopelijk niks uit)

    ik weet niet of je Splinter Cell pandora`s Tomorrow hebt?

    ik heb de game net 1 uur geleden gevonden op me deurmat..vanavond even proberen
     
  6. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, vanavond was ik er niet. Ik moet nog ff kijken wanneer ik precies online ben, was vanavond naar de kroeg :) Heb vanmiddag even RB6 gekocht, als extra aanvulling, en Splinter Cell gaat er ook nog wel aankomen deze maand denk ik.
     
  7. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie "ouwe rotten" speelt er hier splinter cell: pandora tomorow? en is echt "niet" goed! voel me een beetje alleen op live nu ik er een week niet heb gespeeld! ik kan nu gelijk niet meer meekomen met de anderen. en als je een game joint dan moet je opzouten omdat ze voor punten willen spelen!! wie wat rustige potjes wil spelen voeg me maar toe..
     
  8. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt mij wel toevoegen als je wil, heb Splinter Cell nog niet veel online gespeeld dus mijn niveau zal ook zeer laag zijn......

    Wanneer speel je meestal ? Want ik wil eigenlijk weleens goed gaan beginnen aan Pandorra Tomorrow.....:9
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je even toevoegen "Plan B"

    zodra ik mijn probleem met m`n PC heb opgelost...m`n netwerk kaart geeft aan dat er geen kabels zijn aangesloten..en dat zijn ze zeker te weten wel..en een paar dagen geleden zat ik gewoon nog op LIVE..ik denk dat m`n netwerkkaartje stuk is:eek:
     
  10. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ,,Hmmm, leuk dat deze topic nog steeds actief is. Heb een tijd niet op Live gezeten maar zal snel weer eens een bezoek brengen," aldus de topicstarter die steeds meer namen kan invoeren. Dank!
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoewel ik met PGR2 en MGP2 behoorlijk fanatiek kan zijn, ben ik dit met SC: PT absoluut niet. Ik heb geen tijd/zin om dit spel voor de rankings te spelen, en ben daarnaast ook geen groot strateeg.

    Dus iedereen die een n00bish teampartner wil, die er ook niet heel veel van bakt maar wel gezellig een potje wil spelen > nodig me maar uit! :)
     
  12. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh kijk dit is meer mijn klasse.
    Heb gister SC pt gehaald en ik werd ook zoals een aantal van jullie gekicked omdat ik lvl 1 was of ik was niet goed genoeg.
    Dus als je zin hebt in potje relaxt gamen voeg me maar toe.
    Tha Gimp
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk, zielverwanten!!

    Als ik tijd heb zal ik er ook een paar toevoegen!
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    heey ik ben nog maar 14 en heb nog geen live, maar over een paar maandjes krijg ik het waarschijnlijk wel (nog wel even ouders ompraten)
    maarre, ik ben ook nooit zo goed in single playeren, dus als ik dit zo hoor lijkt me het veel minder leuk.
    Dus als ik een account heb, voeg ikjullie gwoon toe ook al ben ik 14 :3 (als het goed is he :p)
     
  15. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook 14, alleen ben ik (volgens mijn tegenstanders op live) best goed in het spel, alleen heb ik er niet zoveel tijd voor dus ik sta nog steeds op lvl. 1 8)

    Maargoed, wie een (vriendelijk) potje SC:pT wilt, voeg me maar toe!

    CYBERMAX7
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben geen 'oude' gamer maar ik heb wel tijdgebrek... Dat vind ik best jammer, want op live kennen mensen elkaar steeds beter en als je dan in een game komt bij Nederlanders dan heb je amper wat te zeggen. Ik ken best wel veel mensen van xbox live, dit komt doordat ik vooral in het begin bijna 24 uur per dag speelde, de laatste tijd speel ik amper, toch heb ik me abbo verlengd in de hoop dat ik het binnekort wat minder druk krijg... :D
     
  17. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Gametag is ZeMMiK, 32 jaartjes, niet zo goed (omdat ik gewoon te weinig oefen.)
    Voor een redelijk potje topspin, MM3 of Tetris Online...voeg mij toe.
    Hopelijk tot horens en gamen op Xobx Live...
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahahahahahahaha, ik hoor iedereen over te oud, maar dit doet me denken aan een match in RTCW die ik ooit met EXCALIBUR.JR speelde.
    Dat gozertje is 8 jaar en werd door de server geband omdat ze dachten dat hij een voice-mask gebruikte en zo voor LAG zorgde !
    ( Hij is best goed trouwens )

    Voor iedereen die denkt dat hij geen skills heeft moet gewoon Top Spin gaan spelen of als Spion in de nieuwe Splinter Cell, met geduld kom je in die spellen wel verder !
    Ghost recon trouwens ook, want daar moet je bijna wel campen !
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    ZWEEEEERR! Ik heb ook een tijdje met Excalibur jr. gespeeld, een beetje nerd (jonge nerd, 8 jaar :p) maar is idd goed!!!
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ow jah, ik zit nu op lvl. 2 met SC:pT, dus wie mij wilt uitdagen }:]
     

Deel Deze Pagina