Ben zelf 35, en speel al heeeeeeel lang videogames....ik vind de fun het belangrijkste wat er is..en ik kom in deze thread heel veel gelijkenissen tegen die ikzelf ook ervaar. Zit nu veel met mensen van 25 en ouder, want die hebben (gelukkig) dezelfde gedachten over gaming dan ikzelf...dit betekent pertinent niet dat ik met de jongere generatie niet leuk kan spelen...maar je zoekt toch altijd weer de mensen van dezelfde leeftijdscategorie op (heel gek). Dat er veel gamers zijn die echt alleen voor de punten en rankings gaan kan ik mij wel voorstellen...ik vind het zelf ook leuk als ik weer net een paar plaatsjes omhoog gegaan ben , maar dat is niet mijn drivefeer!!! MS heeft dit kennelijk ook door en zullen met de xbox360 de liveservice wat meer toegangelijker maken voor de mensen....want nu komt er achter je naam te staan in wat voor categorie je zit..(Pro, Fun, etc etc). Zodat er voor ieder wat wils is. Jammer is inderdaad dat als je soms in een lobby komt en je bent kennelijk niet goed genoeg, ze je gelijk bannen...dit typeert wel het soort mensen die je tegenkomt in sommige lobby's!!!
Ik heb ook mijn werk en kids etc etc, en gaming is een grote hobby van me en zeer verslavend..maar voornamelijk laat in de avond nog ff een uurtje en in het weekend wat langer.. om erg goed te worden moet je idd veel oefenen, maar een goede oog-hand coordinatie is ook wel meegnomen!!!
Voor mij is dit pure ontspanning...ff je eigen lekker afreageren met een shooter als Halo 2 of een lekker potje racen met Forza of PGR2...of gewoon ff ontspannen een potje Fifa of Pro evo 4 of Links....Controllertje...sigaretje...biertje...leuke mensen in de lobby...dat is voor mij het ultieme game gevoel...en als je dan ook nog een paar plaatsjes stijgt in de rankings is dat meegenomen!!!!
Greetz...en voor de oude rotten onder ons...voeg mij gerust toe als je dat zou willen...altijd leuk!!!
*)
Laatst bewerkt: 21 mei 2005