1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers? (25>)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DJ Appelmoes, 14 nov 2003.

  1. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben 37 jaar en (op dit moment) rank B in DOAU2 met random karakterkeuze. Van alle XBLive tegenstanders (rank D en hoger) die ik heb gehad kan ik gelukkig nog 1-derde deel verslaan.

    Groet!
    Rookie NL (= tag)

    Ps je ziet wel eens dat ze in de naam van de sessie melden/vragen dat alleen maar noobs/beginners willen meedoen om zo de hardcore gamers aan te geven dat het spelnivo wat aangepast is. Nou weet ik niet of met elk Live spel mogelijk is om ergens bv "noobs only" aan te geven...
     
  2. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Het grote probleem dat minder goede mensen ervaren is waarschijnlijk de mate van serieusheid waarmee mensen op live spelen. Het gaat bij veel mensen al lang niet meer over het leuk lache wat met elkaar spelen, maar het enige wat telt is je ranking en je puntenaantal. Vooral bij Amerikanen kan ik me 'r dood aan ergeren. Niet dat ik zo slecht ben, maar het lijkt alsof die lui spelen alsof hun leven er letterlijk van afhangt, en na een potje beginnen ze standaard te zeggen dat je slecht bent, of je nou van ze wint of van ze verliest.

    Dat lijkt me ook de enige reden waarom die lui gaan lopen cheaten, voor de ranking. Lijkt me niet dat ze daar voldoening uit halen of denken: wat een leuk potje op live speel ik toch. Vrij triest, deze statsplayers, als je bij ze in de server zit kan het je plezier op L!VE aardig verpesten...
     
  3. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgezien van deze statsplayers is een ranking wel een hulpmiddel om spelers van ongeveer gelijk niveau bij elkaar te krijgen.
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik herken het probleem weleen beetje, gelukkig kan ik nog aardig meekomen met racen...DTM2 en Burnout. Ik merk wel dat voor mij de drempel om Halo2 en andere shooters live te gaan spelen best hoog is. Dat komt misschien door wat slechte ervaring met rainbow six3...dan komen er van de enorme fanaten en die op de een of andere manierer achter komen dat ik niet zo goed ben en wordt je gebruikt om de kills wat hoger te krijgen....oftewel 2 stappen zetten...dood...spawn....2 stappen...dood. enz. dan is voor mij de lol er snel af. en zoals Han als zegt de mate van serieusheid kan ook erg vervelend zijn. Voor mij is het vooral voor de lol en de ranking interesseerd me echt geen drol.
    Gelukkig heb ik een stel vrienden die ook op live spelen en en had voor DTM2 een paarmensen gevonden die ook voor de lol speelden. Helaas doen ze dit niet zo vaak...dus als er relaxte mensen zijn die af en toe een keer willen liven, ik speel ongeveer 1 รก 2 avonden in de week op live, voeg me maar toe....
    mijn games...
    Crimson Skies (alltime favorite...en op live de meest relaxte mensen)
    Rallisport2
    DTM2
    Burnout3
    Halo2
    Rainbow six3
    kingdom under fire
    Pro evolution soccer4
    Top Spin
    en binnenkort Forza.....maar wie niet....
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog 'maar' 16, maar ik vind het ook behoorlijk irritant day heel veel mensen alleen voor de ranking spelen.
    'Jeeh!! Ik ben level 18!!'
    Nou leuk voor je, ik ben met mn level 9 ook tevreden (Halo 2)

    Lijkt mij eigenlijk wel grappig om eens een keer niet tegen mensen van mn eigen leeftijd te spelen (oudere mensen vind ik ook weer zo overdreven klinken, ik zou me dan voelen alsof ik bejaard ben)
     
  6. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf 35, en speel al heeeeeeel lang videogames....ik vind de fun het belangrijkste wat er is..en ik kom in deze thread heel veel gelijkenissen tegen die ikzelf ook ervaar. Zit nu veel met mensen van 25 en ouder, want die hebben (gelukkig) dezelfde gedachten over gaming dan ikzelf...dit betekent pertinent niet dat ik met de jongere generatie niet leuk kan spelen...maar je zoekt toch altijd weer de mensen van dezelfde leeftijdscategorie op (heel gek). Dat er veel gamers zijn die echt alleen voor de punten en rankings gaan kan ik mij wel voorstellen...ik vind het zelf ook leuk als ik weer net een paar plaatsjes omhoog gegaan ben , maar dat is niet mijn drivefeer!!! MS heeft dit kennelijk ook door en zullen met de xbox360 de liveservice wat meer toegangelijker maken voor de mensen....want nu komt er achter je naam te staan in wat voor categorie je zit..(Pro, Fun, etc etc). Zodat er voor ieder wat wils is. Jammer is inderdaad dat als je soms in een lobby komt en je bent kennelijk niet goed genoeg, ze je gelijk bannen...dit typeert wel het soort mensen die je tegenkomt in sommige lobby's!!!
    Ik heb ook mijn werk en kids etc etc, en gaming is een grote hobby van me en zeer verslavend..maar voornamelijk laat in de avond nog ff een uurtje en in het weekend wat langer.. om erg goed te worden moet je idd veel oefenen, maar een goede oog-hand coordinatie is ook wel meegnomen!!!

    Voor mij is dit pure ontspanning...ff je eigen lekker afreageren met een shooter als Halo 2 of een lekker potje racen met Forza of PGR2...of gewoon ff ontspannen een potje Fifa of Pro evo 4 of Links....Controllertje...sigaretje...biertje...leuke mensen in de lobby...dat is voor mij het ultieme game gevoel...en als je dan ook nog een paar plaatsjes stijgt in de rankings is dat meegenomen!!!!

    Greetz...en voor de oude rotten onder ons...voeg mij gerust toe als je dat zou willen...altijd leuk!!!

    *)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
     

Deel Deze Pagina