1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem Resolutie instellen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door McSparkle, 6 dec 2004.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Halloow,

    Ik kom net thuis uit school, zet de pc aan, en ik wil de resolutie hoger zetten want mijn pa kan niet goed zien en zet daarom de resolutie altijd op 800 x 600 .... Ik wilde dus de resolutie hoger zetten, maar op de 1 of andere manier wil dit niet meer. Ik kan alleen kiezen uit 800 x 600, 1024 x 768 en 1280 x 1042. Normaal kon ik altijd kiezen uit bijna 20 verschillende resoluties nu uit maar 3 :{ (ik zet hem altijd op 1152 x 864 volgens mij ....)

    Mijn pa kwam een aantal minuten later thuis en zei "Ja d'r was een nieuw upgrade voor m'n video kaart, die heb ik gedownload"

    Iemand enig idee hoe ik terug kan komen aan mijn oude reso's ?

    ik heb een ATI Radeon 9600 Pro 128 MB

    K'heb o.a. de volgende settings
    - Kleurkwaliteit Hoog (32 Bits)
    - En ik heb nog kunnen vinden dat ik 32 bpp heb

    (ik heb geen idee of dit belangrijk is maar goed ...)

    Alvast bedankt _0/
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zal ff kijken ... Maar het "probleem" kwam juist na een nieuw update/driver.

    EDIT: K'heb ff rondgekeken op die site ... maar ik snap echt niet welke patch ik nodig heb :{
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  4. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet met het aantal hertzs lopen spelen? Probeer idd nog eens je drivers opnieuw te installeren. Of de omega drivers voor ati te pakkken.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het werkt weer mee :)

    Thnx "Allemaal"
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu ook een probleem.. ik heb een LG L194WT. En ik heb nu sinds een paar dagen het probleem dat ik de resolutie met geen mogelijkheid op 1440 x 900 krijg :mad:

    Ik heb systeemherstel geprobeerd en googlen op drivers ofzo.. Maar ik heb hier verder de ballen verstand van.. Hulp anyone??

    //edit; volgens mij moet ik de drivers van mijn videokaart updaten ofzo. Er zit een Geforce FX 5500 in m'n pc.. Kan dit het probleem zijn?? :'-(
     

Deel Deze Pagina