wil deze thread toch nog even omhoog halen..
want voor iemand die zo veel dealt als mij, heb ik al die problemen zeker ook moeten doorstaan.
en dan ben ik soms nogal laks en w8 ik soms weken op mijn geld of game. TheOne2000 was laatst ook lekker snel, duurde maar 3 weken voordat moto gp binnen was. Maar dat is niet het echte probleem hier
het zijn idd de nieuwelingen meestal met een lijftijd rond de 12 a 14 jaar die het voor mij flink verzieken (ik hou van snelle duidelijke deals van 2 kanten)
en dan was er laats ook iemand: Supreme - SupremeNL en weet ik veel wie nog meer, alle zelfde plaats alle zochten ze Hitman 2
ik had een deal met 1 gesloten maar op het laatste moment (game zat al in de enveloppe) blaast hij het af. ZO IETS MOET NIET KUNNEN!! (mocht niet van z'n pappie en mammie)
dus die leeftijdslimiet is opzich geen slecht idee. maar omdat er ook genoeg kids zijn die wel netjes zaken doen via internet valt dit misschien wel af.
het beste zou zijn dat ze alleen een deal mogen sluiten als ze van te voren aan geven dat ze zelfstandig een deal kunnen sluiten zonder hulp of tegenstand van evantuele ouders
Laatst bewerkt: 2 jul 2003