1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem: Slechte mentaliteit Xbazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 16 jun 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja kan er niet een minumum van 3 goede deals ofzo op de Elite-lijst komen??

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een melding waarin duidelijk vermeld staat dat mensen het niet op prijs stellen dat deals opeens niet doorgaan en dat het ruil/betaal verkeer niet erg geschikt is voor de wat jongere bezoekers is wel op zijn plaats denk ik.

3. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je dat niet even in die sticky plakken van Mr. Blond die bovenaan staat??

4. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    *Knikt :). Met mij ook nog niet :cool:. Heb zelf nog nooit meegemaakt dat iemand een deal op het eind afblies, maar het lijkt me idd zeer irritant :eek:. Maar waarom zou je dan een leeftijdslimiet instellen? :confused:

5. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    neeee man geen tijdlimieten....en als die er komen, dan wel 16 jaar of ouder (mag ik ook met de grote jongens meedoen haha)

6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    btw, die gast met wie ik een deal had die mis ging, was 26

met andere woorden

met leeftijdslimieten help je het probleem de wereld niet uit !!

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Wat ook super irritant is: iemand die reageert op je thread. Daarna niks meer laat horen! Stuur je pm en mail.....maar je krijgt niks terug. Ondertussen is het maar afwachten.

Hier een vb:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=27466

Post iets als je echt interesse hebt of niet! Zulke mensen zou je ook in een lijst moeten stoppen. Er kan uiteraard altijd iets aan de hand zijn, dat iemand niet kan reageren. Als dat achteraf blijkt kan hij/zij weer van de lijst af.

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar 't helpt wel waarschijnlijk :p

net zoals de edit knop :)

9. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Kan er niet een forum komen waarin je een thread kunt maken met je eigen naam, en dan kunnen mensen waarmee je zaken hebt gedaan daarin vermelden hoe dat gegaan is. Dan zoek je gewoon diegene zijn naam op als daar allemaal positieve stukjes staan dan weet je van dit zit wel snor....

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wijs nogmaals op het magictraders systeem: zie sig.....werkt echt prima voor dit sort dingen :+

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Damn die site kan ik niet opkomen hioer vandaan. Maar zo'n forum is toch niet zo'n slecht idee. Of is er een forum waar ik zo'n thread zou mogen maken mods??

12. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    wil deze thread toch nog even omhoog halen..

want voor iemand die zo veel dealt als mij, heb ik al die problemen zeker ook moeten doorstaan.

en dan ben ik soms nogal laks en w8 ik soms weken op mijn geld of game. TheOne2000 was laatst ook lekker snel, duurde maar 3 weken voordat moto gp binnen was. Maar dat is niet het echte probleem hier ;)

het zijn idd de nieuwelingen meestal met een lijftijd rond de 12 a 14 jaar die het voor mij flink verzieken (ik hou van snelle duidelijke deals van 2 kanten)

en dan was er laats ook iemand: Supreme - SupremeNL en weet ik veel wie nog meer, alle zelfde plaats alle zochten ze Hitman 2
    ik had een deal met 1 gesloten maar op het laatste moment (game zat al in de enveloppe) blaast hij het af. ZO IETS MOET NIET KUNNEN!! (mocht niet van z'n pappie en mammie)

dus die leeftijdslimiet is opzich geen slecht idee. maar omdat er ook genoeg kids zijn die wel netjes zaken doen via internet valt dit misschien wel af.

het beste zou zijn dat ze alleen een deal mogen sluiten als ze van te voren aan geven dat ze zelfstandig een deal kunnen sluiten zonder hulp of tegenstand van evantuele ouders :mad:

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf heb ik al 10-tallen succesvolle ruils gedaan. Een leeftijdslimiet lost niets op, dan zullen ze zich wel ouder voordoen dan ze werkelijk zijn. Al mijn deals waren goed gegaan, behlave met eentje, daar duurde het 6 weken mee(!) en net toen ik het spel had ontvangen beweerde hij dat hij dat van mij ook nog maar net had...
    Maar ik denk niet dat we de nieuwelingen met de vinger moeten wijzen, we moeten niet veralgemenen. Je moet weten dat xbazar niet 100% veilig is. De lijst is ook niet 100% waterdicht, want eentje kan 1 keertje goed ruilen, daarna sjoemelen. Maar ik denk niet dat het aan een bepaalde leeftijd ligt hoor.

14. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook niet dat het de leeftijd is, het is meer de zelfstandigheid van de users en de eerlijkheid maar daar kun je weinig tegen doen.

ik heb zelf al via xbw 131 succesvolle dealtjes gesloten en een paar waar het lang duurde maar nooit opgelicht.

ben enkel via marktplaat.com een aantal keer opgelicht, maar juist omdat het maar om 50 euro en 1 game ging boeide me dat niet zo, precies zoals ik al eerder ben ben te gemakzuchtig.

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    131 :eek:! Is dat een record? ;) Maar goed, zoals Blond al zegt los je zoiets niet op met een limiet. Je houdt altijd zulke mensen, daarom moet je eerst ff aftasten, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen...

16. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het laatst met CHUCKY, hij wilde mijn Ghost Recon + 20 euro ruilen voor zijn ETM. Ik hoefde ETM eigenlijk sowieso niet echt meer omdat ik na mijn post allemaal brakke reviews gelezen had. We hadden gemaild en hij zou er nog op terug komen. Ik mailde hem later nog eens omdat ik eigenlijk wel wilde weten of het nu wel of niet door zou gaan. Achteraf een beetje mijn schuld omdat ik toendertijd nog wel ETM wilde hebben en direct akkoord ging met zijn voorstel om er een dag erop alweer spijt van te hebben.

Dus......excusses Chucky voor de mislukte deal, beiden hebben hier blaam... Volgende keer beter.

mX

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een heel slecht idee omdat ik zelf nog niet zo oud ben.;)

131 dealtjes_O_
    Ik d8 dat ik al aardig wat had met 20 succesvolle:{.

Deel Deze Pagina