[Probleem]XboxWorld Tolerantie[XBW]
Wat is het geval, nou ik maak eens een grapje, omdat ik lollig ben Anyway de Moderators konden dat weer eens niet waarderen, zo heeft Mr. Darkwing eventjes zijn frustratie te kost gegeven, 100 reputatie punten afgetrokken, expres hierbij m'n Signature verwijderd. Hoe treist willen ze het maken, hoelang blijft Xbw nog leuk? Er was namelijk niks mis mee dus gewoon een wraak actie
Xbox World wordt door al die regeltjes en andere Zero-Toleraties Beleiden geen flikker meer aan, ik geef altijd duidelijk m´n mening en ik zal dat ook blijven doen, ookal dreig jij; Darkwing met een ban. Dan doe je dat toch lekker? Daar heb ik mooi even de tering aan _0/
Jullie moeten grappjes eens niet zo serieus nemen,
Waarom omdat ik dit in m´n signature had staan?
Als je het verschil tussen een grappje en een serieuse ik-wil-reputatie-punten-actie niet kan onderzien dan verdien jij je moderatorschap niet eens! Rot eens op met je klote beleiden... Hoe lang duurt het nog voordat er niks meer mag, alles moet volgens de regeltjes, jullie zijn geen politie of wat dan ook jullie zijn de beheerders van een site dus.. gaan jullie iedereen afkraken die jullie niet mogen...
Dreigen met een IP-BAN!!!
Sjitt... wat is dat voor een triest gedrag allemaal om een geintje? Waar gaat dat naar toe met zo´n site...
Nou jonges wat vinden jullie ervan?
En oja...
VOORDAT IK HET VERGEET gooi je deze dicht ik heb dit bestand opgeslagen... BAN je me, je doet maar wat je niet laten kan, je geeft alleen maar weer aan hoe triest jullie eigenlijk zijn... Toedeloe _0/