1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Probleem]XboxWorld Tolerantie[XBW]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door McRed, 20 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En nu even bedenken waar het hier allemaal over gaat. Godvergeten reputation points, come on zeg. Ik wil je best wel heel veel puntjes geven als je je nu weer heel lief gaat gedragen hoor :).

2. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    IK heb het toch echt even over dat eerst dat erin had staan van je bent homo als je hier niet klikt

Dat werd al lang verwijderd toen heb ik het ook nog geplaatst in die topic worden er plotseling punten afgetrokken

dus ik haat-sig maken en logiesch dat die werd verwijderd, sorry daarvoor maar geef nou toe, voordat die discussie werd gemaakt werd ie verwijderd daarom had ik hem gepost in die toipic

Dus excusses van jou kant graag

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    McRed, je bent hier te gast, beetje veel heisa om je sig en wat puntjes toch?

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ach is gewoon triest, het zijn moderators die moeten toch beter weten... zoals ze hier beweren dat ik triest ben? Hun zijn triest egt oprotte _0/ :mad:

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oh, nu ga je nog eisen dat ik mijn excuses aanbied ook? Haha!

Luister, ík zat toch echt niet fout, ik geloof toch echt dat jij dat was ;) En om niet helemaal als een eikel over te komen heb ik je reputatie van -50 naar 0 gezet. Het verwijderen van je sig was toch echt terecht, ik zie dat je je oude weer terug hebt, dus ik zou zeggen: we hebben het er niet meer over, even goede vrienden verder :)

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Owh nou bedankt hoor nou heb ik weer 0 repu punten het maakt me helemaal niks uit... gewoon hele trieste actie.. :mad:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op zo'n manier komen we niet heel erg veel verder dan de snackbar.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het was zo'n gezellig forum ......... :{

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    En dan zelf ook nog van te voren zeggen:

Ik geef niks om rep. punten, ik moet gewoon ff dwarsliggen.

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Zo makkelijk kom je er echt niet vanaf...

Jij bent de man die beleidjes maakt die moet niet zonder zomaar iets te doen sigs of wat dan ook verwijderen

Voordat ik poste in die ene topic was dit me sig
    2Moi Profielé...
    Kijk m'n V3 Profiel voor Deals en meer...
    qMijn Deals... | 4Games die ik heb... | 7Games die ik heb gehad... | aFavorieten Stekkie...

Wie hier niet klikt is homofiel

Toen stond er plotseling dit

2Moi Profielé...
    qMijn Deals... | 4Games die ik heb... | 7Games die ik heb gehad... | aFavorieten Stekkie...

Dus center was erbij verwijderd... dus ik naar die ene topic toe gaan heb ik die ene grap gemnaakt... en ´m weer in de signature gezet

Er was nooit iets mis met me signature en niks me andere dingen en toch maak jij overal een probleem van en ga je me dwarsbomen erg, erg triest dus... Mr. Moderator​

11. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Wie hier dwarsligt is Darkwing... die verwijderd zomaar dingen _0/

Zo makkelijk kom je er echt niet vanaf...

Jij bent de man die beleidjes maakt die moet niet zonder zomaar iets te doen sigs of wat dan ook verwijderen

Voordat ik poste in die ene topic was dit me sig
    2Moi Profielé...

Toen stond er plotseling dit

2Moi Profielé...

Dus center was erbij verwijderd... dus ik naar die ene topic toe gaan heb ik die ene grap gemnaakt... en ´m weer in de signature gezet

Er was nooit iets mis met me signature en niks me andere dingen en toch maak jij overal een probleem van en ga je me dwarsbomen erg, erg triest dus... Mr. Moderator​

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gniffel.

Gniffel.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Ik denk inderdaad dat het McRed hierom te doen is... stennis schoppen. Ik ben heel reëel gebleven dunkt me, maar kennelijk neemt hij daar geen genoegen mee... erg jammer.

14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Jah lach jij maar... :eek:

15. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Leg eens uit toen me sig dus dit was me signature eerst...

2Moi Profielé...

Toen werd plotseling die laatste regel verwijderd?? waarom het was toch volgens de regels?

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Waar gaat het nou over?
    Over je afgepakte reputatie puntjes, de laatst verwijderde sig, of de eerste.. Of haal je gewoon alles uit de kast wat je maar denkt dat je tegen Darkwing kan gebruiken :confused:

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Die eerste sig die volgens het beleid kloppend was werd zomaar verwijderd??? die laatste regel althans

Dan zomaar Reputatie Punten afpakken, daar geef ik serieus niks om maar waarom doet hij dat nou???

18. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

McRed, wat loop je nou stennis te schoppen om niks man. Alsof iemand wat geeft om een signature van jou die verwijderd is of wat rep. points...

Ik bedoel, het forum is er om te discusieren over dingen..boeiende dingen! En dus niet om te bedelen voor rep. points of te mekkeren over een sigje dat verwijderd is. Dus grow up en ga je mengen in de vele discussies hier op het forum en doe niet zo, iedereen lacht je uit...echt waar :)

19. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ach man rot jij nou maar op Wannabee _0/

Mr. Owh ik ben ouder als jou en dus verstandiger... Kneus, anders rot je eens op met je gore ****** kop... echt eens oprotten met je tering wannabee acties kloothomme _0/

20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Haha... je zou eens moeten weten, ik heb alweer 2 repu punten erbij :cool:

2 mensen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina