1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Probleem]XboxWorld Tolerantie[XBW]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door McRed, 20 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het beleid wordt niet bedacht door alleen admins, mods hebben net zoveel inspraak bij het maken van het beleid.

Wat is er nou :confused: Als je je ei kwijt wil dan post hetgeen waar je het niet mee eens bent, misschien dat we er iets aan kunnen doen :)

2. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier ben ik het zeer zeker mee eens.
    Hij tikte hele verhalen over de meeste uiteenlopende dingen.
    Zeker een pluspunt,en iets wat dit forum goed doet.

Zijn eeuwige geklaag is echter iets anders :)
    Zou die dit niet steeds doen,dan zou het een ware aanvulling voor dit forum zijn in mijn ogen.

Angelo

3. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    We zien wel...
    Hij komt zeker terug want dit is gewoon de beste site voor Xbox Fans!
    Heb hem net gesproken op msn hij zei datie niet terug zou komen maar we zullen zien

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sterker Dioga, ook members hebben over het algemeen een goede stem in de richtlijnen. Echter is het geheugen kort en vergeet men snel :{.

McRed mag mijnsinziens wegblijven. Mentaliteit van nix...

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    oke weer wat geleerd:D

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Hou toch eens op met dat geschop naar mensen die zorgen voor een goede sfeer man...
    Zonder Moderators zou het hier een zooitje worden, tuurlijk zijn hun beslissingen soms discutabel, maar ja is dat niet bij elke beslissing die gemaakt wordt...Er zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn. Dat hou je altijd, maar die mensen die het er niet mee eens zijn zouden nog wel respect voor andere moeten tonen, en niet meteen steen en been moeten gaan klagen. Leg je eens ergens bij neer!
    Er zijn heel wat ergere dingen in de wereld als dat er eens iets van je post gezegd wordt hoor!!

Mods doen goed werk, heb je problemen met een van hen los dat dan onderling op maar ga niet de popi jopie uit hangen door in het openbaar zo 'stoer' te doen om er tegen aan te schoppen....

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Kunnen jullie niet een thread openen voor gefrustreerde members? Dan kunnen ze daar klagen hoe slecht het xbw-forum wel niet is (maar ondertussen wel blijven komen hier |:- ), en dan hoeven de welwillende members niet te pas en te onpas de soort tenenkrommende zooi (zoals de texten van McRed) te lezen.

Ik moet wel zeggen, dit is écht een leuk forum (natuurlijk met zijn ups en downs) maar ik sta er van te kijken hoe mensen hier uit hun dak kunnen gaan van een gratis (!!!) medium. Ik vind het getuigen van arrogantie en lompheid. Hoe luidt het spreekwoord ook alweer? 'Een gegeven paard niet in de bek kijken'?

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    muwhaha shit! Zie gewoon ff 12.000 man over het hoofd 8)

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    What the hell happened here...

Admin's schrijven een beleid, zodat het de sfeer ten goede komt en het e.e.a. goed geregeld wordt. Als iedereen maar doet waar hij of zij zin in heeft, wordt het echt een chaos en is het voor niemand meer leuk. Mods (en admins) controleren of dit beleid gewoon netjes nageleefd wordt. Echt hoor, zo strak is dit beleid helemaal niet. Het is zelfs makkelijk na te leven, vaak zijn het standaard dingen, die je zelfs zou moeten weten zonder het beleid gelezen te hebben. Helaas heb je altijd een paar rotte appels ertussen zitten die net dat beetje over de grens willen gaan, om te zien hoever ze komen. Dat is jammer. Met 12000 members is zo'n beleid gewoon nodig, als iedereen aardig is en blijft voor elkaar, blijft dit forum ook gezellig. KEEP THIS FORUM ALIVE!! (Sorry, kon het niet laten...)

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    (K)! :D

Dit lijkt me een hele mooie afsluiter van dit debacle. McRed is geheel uit vrije wil vertrokken omdat hij het niet eens was met het beleid. Dat is zijn goed recht, en we zien wel of ie ooit nog weer terugkomt.

Moraal van het verhaal: als je je netjes aan ons bescheiden beleid houdt, is er niks aan de hand :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina