Probleem

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Godd, 14 mrt 2003.

1. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat over een forum wat ik zelf run. Ik heb deze persoon gebanned na herhaaldelijk regels overtreden en rasistische uitspraken te hebben gedaan. ff paar adviezen van jullie.

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    weet hij waar je woon?
    Zoja, je hebt gekke mensen in de wereld maar ik heb het idee dat dit dom gelul is en dat je het gewoon mot negeren.

Ik denk bTW dat je advies zoekt van een moderator van dit forum dus waarom vervuil ik deze thread dan, sorry.|:-

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je hem persoonlijk kent, tja.....

misschien de politie inlichten ofzo??

maar het lijkt me niet dat iemand je tikken gaat geven voor gebant worden van een forum?

4. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee maar had er eerst een foto op staan(in het forum), heb die inmiddels weer weg gehaalt. Ze komen uit hetzelfde dorp als ik(/wij). en hun weten ook waar wij wel eens uit gaan dus das beetje het probleem.

nou het zijn nog al van die labiele zielige gabbers/ "stoere" hardcore mensen. Meestal hebben dat soort mensen nog al een los handje.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou wel aangifte doen bij de politie.
    Maar tegenwoordig schieten ze je voor de kleinste dingen al over hoop.

6. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit echt zo'n SUKKEL van het zuiverste water, dit is echt het laagste van het laagste niveau. Meer ken ik eigenlijk niet zeggen, volgens mij is die gozer niet gewend nee te horen.

Maar idd, in dit geval zou ik naar de politie stappen, want ook veer idd, je weet het tegen woordig nooit waar ze tot in staat zijn.

7. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeer lastig, maar waarschijnlijk is die gast zelf een beetje onzeker. Ik zou zeker aangifte doen. Of zorgen dat je je vrienden op kan roepen wanneer nodig ;)

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    politie is de beste oplossing dan idd...

En ik wil niet aanzetten tot geweld ofzo, maar misschien iets meenemen om je zekerder te voelen (een zakmes ofzo), ik neem aan dat je dan wel zo verstandig bent om hem niet te snel te gebruiken...
    Maar aangifte doen is wel het beste, idd...

9. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    en dan een aardappelschilmesje meenemen??

*godd heeft geen zakmes(meer)

10. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Veel Praat maar weinig daden!!!!

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Maar als je aangift doet, en j gaat dan met een mes rondlopen die je dan wel niet verplan bent te gebruiken ken problemen opleveren: Door woede ofzo gebruik je het mes toch en dan heb je grotere problemen omdat je aangifte hebt gedaan.

punt 2, als hij ruzie krijgt, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk in de disco zijn waar zij uitgaan en daar word je wast gefuillieerd (ofzoiets) dus dan werkt het ook niet. denk ik.

12. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    bij ons bij de disco wordt je niet gefoullieerd(ofzo idd :) ) en ze kunnen je ook buiten opwachten hè. Maar dat is allemaal geen echte oplossing.

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, ik weet niet wie dit is ofzo, maar meestal is dit gewoon internet hooliganisme:{, ik zou iig niet toegeven, dan weet ie dat je bang voor em bent, gewoon lekker negeren die boel, dan komt hij er vanzelf wel achter dat hij niet met je kan fokken.........maar goed als hij al berucht staat ofzo zal ik wel oppassen...

14. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hij neemt wel ze hele vriendjes club mee naart forum. Hij woont ook in dezelfde omgeving als ik.

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ow, das onveilig, en dan met dat soort types in de buurt, zijn daar nog nooit doden gevallen:+

16. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Nou er is hier eigenlijk veel sociale controle :) dus valt allemaal wel mee

17. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Ga alstjeblieft niet met messen lopen, als ik ergens een schijthekel aan heb.....
    Politie kan dat echt wel regelen of anders moet je inderdaad zoals BoNEz NL al zei laten zien dat er niet te fokke valt met je, door hem bijvoorbeeld te negeren.

18. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou aangifte doen, tis wel bedreiging, en sowieso zorguh dat je vrienden bij je hebt, en negeren is ook wel slim.
    Maar je moet helemaal niet met een mes rond gaan lopen ofzo.

19. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Nee was ik eik ook helemaal neit van plan nee. Kom je daar met je zakmes aan.

20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Maarjah, isie berucht ofzo?? Als je weet dat het een gevaarlijke gozer is zou ik zeker uitkijken...

Deel Deze Pagina