ff offtopic (was het eigenlijk al...maarja) wat heb je met je avatar gedaan..??? vond het veel leuker om jouw en die kat te zien ... nu moet ik tegen die kop van munch aan kijken...
grrrr is der iets mis met Munch de Crunch dan ( haha is mijn mcdonalds bijnaam ) ik wil hem wel weer veranderen heb er een stuk of 3o op mijn computer staan! Maar wat wilt gij dan liever
okeej boh ja die is cool hè haha was eerst met carnaval als haar gegaan, zzo'n vette sigaar in me nek en zon rar klere haha! jajaik zal hem derop zetten dalijk
Is irritant lezen, verander 's. Anders stuur ik WouteR op je af. Het is btw Avatar Nou, iemand nog wat te melden over Munsj&Eeb?
hmzz ja ik heb vast nog wel wat over Munch en Abe te zeggen... Ik vind dat ze in het volgende spel meer dingen moeten kunnen, niet alleen scheten laten enzo Misschien dat ze ook een vervoermiddel over water kunnen maken voor Abe I dunno....ik ga eens mijn eigen nieuwe Abe versie maken
sorry ohhhh sorry ik klikte op new thread en was vergeten dat het als nieuw werd hahaha ik dacht dat ik dan gewoon een berichtje zou toevoegen, sorry was niet me opzet hoor I'm Dumb As a Munch can be
en me knijn? is mijn konijn niet goed genoeg voor je? Nee ik vind mijn foto niet leuk Ik hou nooit van foto's van mij Sorry, jij mag hem wel nemen...hahahaha
is 'klime' nie gewoon een soort commercial, net als drink dis shit ofzo... die met die kat was trouwes leuker..
nou ik vind me 'cool rabbit' veel kixer, koste ook meer moeite om te maken...maar ik verander wel vaker me avator, lekker irritant hè! lol