ProbleemUser (spammer) van gemeenschappelijke school.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tigerstyle, 3 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook maar 1 account per IP hebben dus klopt dat uiteraart niet, hij heeft zich op het school IP aangemeld dus dat is "gevaarlijk" voor de rest.

Edit: Ik heb idd geen bewijs dat het een en dezelfde is, maar het is echt zo...(klinkt lekker hopeloos)

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee hoor, in principe kun je een onbeperkt aantal accounts per IP hebben. Je kunt alleen 1 account per e-mailadres hebben. Zoals ik al zei zijn er nog zo'n honderd andere members met hetzelfde IP als tinvrouw.

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Whaha, najah, veel reactie:) En sorry, heb zelf ook gemekrt dat Tinvrouw_Nl nog maar weinig gepost heeft (lees:niets). Maar ik had gehoord dat hij het wel had gedaan:) Sorriew:) En verder, bedankt voor de uitleg, en voor het stappen naar onze systeembeheerder=geen optie, dit forum is "illegaal' tijdens schooluren.

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Vrije schooluren toch niet.:+
    Sorry voor de ophef, maar we waren gewoon bang dat hij(tinvrouw nl) onze toegang naar xbw.nl op school zou "vernietigen".(kom ff niet op 't goeie woord|:- )

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'verhinderen' misschien, of 'onmogelijk maken'

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, hallo!. Je kan toch niet zomaar mensen aan de schandpaal gaan zitten nagelen voordat er überhaupt iets is gebeurd?

Neem me niet kwalijk, maar dit vind ik wel een beetje een trieste thread. Zijn jullie nou met z'n vijven niet intelligent genoeg om in te zien dat dit soort threads enorm grote onzin is? Ik wist niet dat er al leraressen informatica nodig waren voor groep 1 en 2 van de basisschool (of vinden jullie dat jullie oproep het niveau van een kleuter ontstijgt?).

Het hele verhaal klinkt als "Mensen ik ken iemand die een pakje shag heeft gekocht. Ik ben bang dat ie er wiet in mengt, een junk wordt en autoradio's gaat stelen, dus ik heb de politie alvast gebeld om hem vast te laten zetten. Want hij heeft een pakje shag gekocht."

Nou ja, zeg! |:- :mad: |:-

Ik ben blij dat ik niet rook... :confused:

7. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens. Zo geef je mensen een slechte naam zonder dat er ook maar iets is gebeurd. Een beetje lullig.

8. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    foutje kan toch wel gebeuren!!???

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, misschien is het op de man spelen een beetje voorbarig. Maar de vraag over schoolcomputers/meerdere gebruikers op 1 internet aansluiting in zijn algemeenheid lijkt me helemaal niet zo verkeerd. Dat is nu opgehelderd.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik vind dat je dit niet zo kan afdoen. Eerst iemand als boosdoener aanwijzen en dan blijkt vele posts later dat die persoon helemaal niets gedaan heeft. Dat noem ik geen "foutje".

Als je deze thread "spammen" wilt noemen dan ben ik het daar wel mee eens, maar de spammer is in dit geval de thread starter en niemand anders.

11. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Whaha, Mensen.. neem het niet zo serieus op???.. Het ging namelijk zo: 4e uur, studiehuis-uur, beetje zitten kloten op computer (o.a.) forum, en een vriend komt naar me toe gehold dat Erik .. zat te spammen op het forum onde Tinvrouw_nl, en dus dacht ik.. ik open deze thread even, zodat we dadelijk niet met zijn allen de pineut zijn.. en aub niet aan mijn intelligentie gaan twijfelen want dan wordt ik een beetje pissig... Maak je toch niet zo druk? Ik wist op dat moment toch niet dat hij helemaal nog niet eens iets gepost had?? pff

12. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je voortaan eerst ff iets checken voordat je conclusies trekt;) .

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    De conclusie was al getrokken, alleen heb ik niet gecheckt of wat er me verteld was ook klopte.. Maargoed.. Kunnen we deze thread nou gewoon closen of willen we verder doorzeiken:confused:

14. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    tja foutje moet kunnen zou ik zeggen?

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel duidelijk dat tigerstyle handelde met goede bedoelingen. Toch zou je beter eerst nakijken voor je iemand ( onterecht ) beschuldigt.
    Deze thread gaat dicht, het is uitgepraat en er is geen reden tot matrappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina