1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

probleme met poll

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Barcode, 14 mrt 2005.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    heey!!

    ik had effe een vraagje....
    als ik stem in een poll en enkele dagen later meld ik me pas weer aan, dan is mijn stem vaak gewist en kan ik dus weer stemmen.... :confused:

    ben ik de enigste die dit heeft of ligt het gewoon aan mijn account?

    alvast bedankt.....

    GrEeTZ..... mE
     
  2. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik mij niet vergis wordt er in een cookie opgeslagen of je al wel of niet hebt gestemd. En blijkbaar worden de cookies op jouw computer na een paar dagen automatisch leeggegooid, of automatisch nadat je jouw browser afsluit. :)
     
  3. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Aangezien het stemmen via het forum gaat is het een vrij complex gedoe om die stemmen van de mainsite naar het forum te krijgen. Of je gestemd hebt wordt wel opgeslagen in een cookie, maar als je nog een keer stemt wordt je tweede stem niet meegeteld, maar wel een nieuw cookie geplaatst. Gewoon nog een keer stemmen en je ziet de resultaten weer.
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ja dat zou best wel eens kunnen ja:confused: mja ik weet genoeg van mij mag deze thread dicht.....

    bedankt!!
     

Deel Deze Pagina