Pfff..wat een gezeik!! Ik zie niet in wat er mis is met titels als Grabbed By The Ghoulies en Star Fox Adventures, dat waren toch zeker niet de minste titels! En dat Kameo niet zal komen (ik d8 dat ik dat ook nog langs hoorde komen), dat geloofje toch zelf niet hoop ik...
Rare heeft (zoals in een interview in de PU staat) slechts enkele medewerkers verloren. So what? Ze zijn overgestapt naar een Microsoft, zware Nintendo Fans balen omdat ze nu PD Zero aan hun neus voorbij zien gaan en zoeken excuses om het hele verhaal toch nog een beetje goed te praten. Met Grabbed heeft Rare al een klein stukje van hun kwaliteiten op de Xbox laten zien, ik ben ervan overtuigd dat ze met Kameo en Conker de stijgende lijn, net als op de N64 toentertijd, doorzetten.
Kan iemand zich nog Donkey Kong Country 3 (laatste Rare game op de Snes) en Blast Corps (1e Rare game op de N64 samen met Killer Instinct) nog herinneren. Dat waren ook geen slechte titels al haalden ze het bij lange na niet bij een Perfect Dark of Banjo Kazooie, het beste moet nog komen, en bij Rare moet je nou eenmaal altijd geduld hebben...Als Grabbed op de GC was uitgekomen en Rare daar was gebleven, en die medewerkers waren dán vertrokken, had er geen hond van wakker gelegen...stom gezeur.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2004