1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen externe harde schijf laptop<>xbox360

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door quaaz, 5 nov 2012.

  1. quaaz

    quaaz Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn HP laptop gebruik ik sinds enige tijd een IOmega harddisk (FAT32). Vanwege een routerprobleem dacht ik wel even een film te kijken door deze externe harde schijf direct aan mijn Xbox360 te koppelen. Xbox360 gaf aan iets te configureren maar daarna zag ik geen bestanden staan. Toen ik op een later tijdstip de harde schijf weer gekoppeld had aan mijn laptop zag ik tot mijn verbazing een gekoppelde schijf (zonder de naam van de harddisk) maar helemaal leeg, geen bestanden meer. Via eigenschappen kwam ik er achter dat de bestanden er blijkbaar nog opstaan maar deze zijn verborgen. Als eerste dus verborgen bestanden laten tonen en zag toen een mapje met de naam Xbox360.....Toen ging er dus een lichtje branden :)

    Inmiddels weet ik dat de Xbox360 geen FAT32 of NTFS kent maar volgens mij NTF+ of zoiets dergelijks. De harde schijf is dus door de Xbox36 geconfigureerd. Helaas ben ik op internet geen sukkel als ik tegen gekomen met hetzelfde probleem dus ook geen oplossing!!!

    Heeft iemand enig idee of en hoe ik mijn bestanden weer kan terug krijgen? :'-(

    By the way fijn dat alles van Microsoft zo lekker samen kan werken met elkaar ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Als wat voor bestandssysteem is de HDD nu geconfigureerd?


    Van de MS* website:

    Waarom ondersteunt Xbox 360 slechts 16 GB USB-opslagruimte?

    16 GB opslagruimte op USB-flashstations is veel meer opslagruimte dan de originele Xbox 360 geheugenkaart. Als u extra opslagruimte nodig hebt, kunt u een Xbox 360 harddisk toevoegen. Zie Xbox 360-opslagopties voor meer informatie.
     

Deel Deze Pagina