1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

problemen met 'best buy' dvd's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door njoyit, 4 aug 2002.

1. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik huur ook vaak een DVD'tje waar dan een logootje op staat van PS2-compatible. HA! Daar moet ik dan zo om lachen, dat ze dat er dus echt bij moeten zetten, wat dus aangeeft dat er heel veel DVD's zijn die de PS2 niet leest.
    Dat ze daar dus aandacht aan moeten geven door te testen voor zo'n logootje. Sukkels!!!!!

Laatst bewerkt: 6 aug 2002
  2. xforz

xforz Guest

X-box is ook veeeeel minder lang uit!

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 leest bijna alles perfekt hoor. Ik heb een hele rits DVD's en alles doet het prima. Ik denk dat veel mensen die iets op zo,n lijst zetten gewoon een defecte PS2 hebben. De oudere versies van de PS2 DVD-driver geven soms wel problemen. Zo'n stickertje staat er alleen op voor sommige n00bs die zich niet realiseren dat ze een apparaat hebben dat ook DVD's afspeelt denk ik, om de verkoop te stimuleren. Ik kreeg een keer een demo met filmtrailers bij Free Record shop waarop ook zo'n sticker zat. En die liep nou weer wel vast op de PS2. Ik heb er wel nog een gehaald om te checken, en die had hetzelfde probleem. En ook op een andere PS2 geprobeerd, idem....

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    xbox ook

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, sorry hoor, maar "xbox ook"wat ?:confused:

Deel Deze Pagina