Hmmm...ik had net de xbox beneden aangesloten en het viel me op dat het dvd beeld op die tv (een grundig) minder mooi was dan boven....(volgens my) Of heeft iedereen dat de zwartlevels een beetje korrelig zyn in dvd films? Het was me boven tenminste niet opgevallen maar het kan zyn dat ik niet goed heb opgelet toen ie boven stond... Zal hem morgen weer ff boven proberen en kyken of ik dan nog steeds dat zwartlevel probleem heb...
Koop een imitatie kabel...zit ih midden een tussenstuk waar je de tulpjes voor de stereo aan kan sluiten...kost je ca. 10 meuro
Ja die imitatie kabel kan je zo van mij krijgen. Wat een klote ding is dat. Heeft volgens mij totaal geen afscherming ofzo want dat ding ruist als er maar een kabeltje van het één of ander bij komt. Tenminste ruis, je krijgt van die banen door je beeld. NIET KOPEN DIE IMITATIE RGB-KABEL VAN 10€ (bij de FRS heb ik hem gehaald; 'Team5'). Ik heb er alleen maar gezeik mee gehad. In sommige situaties deed ie het wel en in andere weer niet(bij mij zelf dus). Ik ben alsnog een die van MS gaan halen terwijl ik dacht goedkoop uit te zijn. Er zit idd wel een stukje tussen met geel/rood/wit uitgang, dat is wel weer netjes maar dan toch liever mooi beeld in alle situaties
Dan heb jij een rotte Flip! Ik heb NERGENS last van nml...en er staan genoeg potentiele storingsbronnen hier!