1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Problemen met EA servers?

Discussie in 'Games' gestart door AudiRS4NL, 5 aug 2010.

  1. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Sinds een paar weken heb ik problemen met het online spelen van EA games. Ik speel al jaren zonder problemen online, maar ik kan nu met geen enkele EA game verbinding maken met de server. Ik krijg simpelweg de melding 'de EA servers zijn op dit moment niet beschikbaar' of 'kan geen verbinding met de EA servers maken'. Ik heb dit probleem met Battlefield, FIFA, NFS, Burnout, enz.

    Ik heb de EA helpdesk gemaild en volgens hen moest ik mijn profiel updaten en gamertag eraan linken. Ik dat gedaan, hielp niets. Toen las ik dat je bij je hotmail account je leeftijd moet invullen. Ook dat gedaan, hielp ook niet. Van de helpdesk word ik ook weinig wijzer, daar gaven ze aan dat ik wel eens een 'childs account' kan hebben waardoor verbinding mislukt. Ik heb een normale account en daar is niets mis mee, alle andere games kan ik namelijk wel online spelen.

    Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad en weet iemand wat ik eraan kan doen? Heb zo niks aan bijna al mijn gedownloade content... beetje zonde van het geld.
     
  2. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook problemen, en heb ff wat in diverse forums gespit, en kwam er iets tegen wat ik dus heb geprobeerd en dat is het volgende:

    Ga terug naar je xbox dashboard, en in system settings naar datum en tijd gaan, en dan de datum terugzetten naar 15-11-2005, dan terug naar dashboard en een van je games starten.

    Dit werkte bij mij ( de datum staat nu weer op de huidige)

    Probeer het ff zou ik zeggen!!

    Greetz
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden: