1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met Eastmaster

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Weasel, 12 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Geef voorbeelden ... linkjes en ja Eastmaster is een Moderator en wij staan achter zijn besluit (ik of een andere mod had ook die threads gesloten) . Met kinderlijk/puberaal gedrag bedoelen we dat je misschien een beetje overdreven reageert.

Waarom vloeken? De eerste thread was idd niet goed neergezet en ging dus op slot. Je 2de thread - verkeerde forum ... Je uiteindelijk waarschuwing kwam door schelden...

uit de faq
    Eastmasters reactie was misschien een beetje sarcastisch, maar jij lokte het ook uit ... Je hoeft hier niet te posten ... je bent een gast ... maar wij hebben hier graag veel gasten .. :) .. dus veel plezier in ons huisje en maak er ook jouw huis van

2. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    ik lok nix uit, ik wist niet dat Eastmaster hem zou sluiten
    hij begint met naar doen
    Respect..... uit de faq
    geld wéér voor Eastmaster

schelden kwam door Eastmaster HIJ is de oorzaker
    hij lokt uit

ja sorry hoor maar er worden hier dingen verteld wat niet klopt
    mijn 2 topic was spottend bedoeld van Laat hem dan open en sluit niet zo snel
    verkeerde hok DUS geeft het hem het recht tot Vernederen ofzo of de grond in te trappen, daarom....[bekende info]

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Jij lijkt wel op die belacherlijke Bush of Blair...

Die mannipuleren de boel ook.... Jij quote wel een paar slotjes van mij... maar het zou wel zo netjes zijn als je de link naar de thread ook geeft.... Dan zou je ook begrijpen waarom ik daar zo op reageer!!

4. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    waarom?, omdat er al dat soort topic bestaan?? maakt geen reet uit, hoef je nog niet zo te reageren.
    moet je de links nog?? dan edit ik ze namelijk ff

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Wij bepalen hier wat wel en wat niet mag!

Jij respecteert een mod actie niet door een nieuwe thread te starten... Dus wie is nou de oorzaak!!

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Jij begrijpt er echt geen drol van hè....

1 van die thread ging over het modden van de xbox.

en me reactie over dat geluid gedoe, die jonge man had zijn vraag al gesteld in het surround sound en geluid thread... dus kon die opslot!

7. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* als je het ergens niet mee eens bent ga dan weg of ga je met nuttige dingen bezig houden dan de hele tijd je zin doorrammen want dat heeft toch geen zin en zonde van de tijd.
    Doe alsof er nix gebeurt is, kijk naar de blauwe lucht, hoor de vogels fluiten en kom tot rust (K heb Jomanda cursus gehad :D )

hehe succes

8. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    @fardo huh? was een "normale" reactie hoor

NOG een keer dan
    Lees de faq nog een keer
    dat mag! wie zegt dat ik hem niet respecteer dat maak jij er maar van, ben er gewoon niet mee eens dat ie meteen word gesloten

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja leuk en aardig, Weasel wil niet wijken van standpunt, noch wil Eastmaster dat. Weasel was fout, en het is onnodig om daar nog verder over door te lullen.

"This is not a democracy, and you don’t have a right to free speech. This is Edge’s house, and if you come in and you’re abusive and annoying, you get kicked out."

10. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Als je er niet mee eens bent klaag je hem hier aan!!

Dat doe je niet door in ASEL een thread te starten met opmerkingen dat het hier op een gevangenis lijkt!!!

Als jij dit op een gevangenis vind lijken wil ik als gevangenis bewaker de deur wel voor je open zetten om jou er uit te schoppen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina