1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste je hoeft het niet te lezen.
    Ten tweede was dat zijn oma die waarschijnlijk geen benul heeft van die games en leeftijdsaanduidingen
     
  2. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0


    dan ben je egt dom als je het benul van die leeftijdsaanduidingen niet weet:confused:
     
  3. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ergens in 1945 geboren bent en nooit een spelcomputer aangeraakt heb, dan weet je wel precies wat wat betekend zeker:lol:

    Het is een beetje raar om dat dom te noemen, kijk hoeveel oudere mensen niet met een computer om kunnen gaan, dat maakt ze nog niet dom. Wij groeien ermee op zij destijds niet.

    Als ze ooit al een spel gespeeld hebben is het tetris en waarschijnlijk denken ze dat die games nu nog zo zijn.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  4. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    vast wel|:- |:- zeker als er met lettertype 78 : 18+ staat|:-
    dat snap zelfd mijn demente oma met haar kale hoofd
    laatst was ik bij haar en hadden we vaag boks spel bij en ps2 en ze begon te zeuren dat ik pas 15 was:9 (terwijl ik over een week 16 werd)
     
  5. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    anyway ik ben momenteel aan het wachten op Xbox nummer 3.
    Mijn eerste kreeg 3 rode lampjes en was gewoon dood.
    Mijn tweede heb ik begin deze week opgestuurd, omdat ik hem 2 of 3 keer aan en uit moest zetten voordat hij door ging met opstarten. Aangezien ik wireless heb en hem daarmee wil aanzetten heb ik hem opgestuurd.
    Als mijn derde xbox ook stuk gaat eis ik een nieuw exemplaar en geen refurbish model en verkoop ik hem direct.
    Dan koop ik wel een PS3. Jammer van al mijn Xbox360 games en accessoires die ik gekocht heb, maar wil kunnen gamen en niet constant gezeik hebben met defecte consoles. Voor 400 euro mag je wel iets beter verwachten.
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    OMA! \o/ \o/ \o/ \o/

    Stem ook eventjes op dat filmpje met 5 sterren zodat meer mensen hem gaan kijken en die automatisch bovenaan bij iedereen in de lijt komt.

    OMFG!!!
    lees dit es een antwoord op die video!

    DutchNelson (1 hour ago)
    Never had problems with my 360 because i make sure it's on a steady spot , stupid 12 yr old kid doesnt know a thing.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  7. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee de XBOX is helemaal niet voor kinderen, Viva Piñata is ook speciaal voor de doelgroep 18-22 jaar ontwikkeld:lol:

    Ik snap trouwens niet wat iedereen nou over die Gears of War van dat jochie zit te zeiken, wat heeft dat nou met het probleem te maken?
     
  8. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik de 360 nu 2 weken (2de hands) heb er nog geen problemen mee gehad. Toen ik hoorde dat de console krassen zou veroorzaken heb ik meteen alle discs (4) gecontrolleerd op krassen, maar gelukkig (nog) geen problemen. Ik hoop wel dat microsoft even de ogen uit de knip haalt en aanbiedt aan mensen die problemen hebben met de 360 om rubbertjes te plaatsen.
     
  9. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen beter nieuwe drives uitdelen, aangezien de lasers nu ook flink versleten zijn en wat zou zon drive nou kosten? 20 euro?
    In principe is het gewoon een SATA2 PC drive met een XBOX firmware erin.
     
  10. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat kost dan alweer per klacht 20 X zoveel als die rubbertjes plaatsen. Mjah dat moet eigenlijk ook niet uitmaken. Ze moeten laten zien dat ze wel degelijk luisteren naar de klachten.
     
  11. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal best maar aangezien er stukken van de lens afgeslepen zijn zou ik met minder toch geen genoegen nemen.
     
  12. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar. Je betaalt geen 400 euro voor een kapot apparaat en als die gerepareerd moet worden wil je hem wel weer in perfecte staat.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.760

    Refurbish model? Wat mag dat betekenen? :p
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Sorry hoor .. maar stukken van de lens afgeslepen?... je kan overdrijven Panaromic ... de meeste xbxo 360's hebben geen problemen.... van de 12 xbox 360 in mijn kennissen kring (allemaal lauch xbox's) heeft er maar 1 iemand een probleem ... ik heb nu 2 360's waaronder een samsung en nog steeds geen problemen
     
  15. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch duidelijk aangetoond onder die microscoop tijdens de uitzending. Gemist soms? De lens zelf raakt de DVD dus het is nogal logisch dat de lens zelf ook beschadigd raakt. en 800 klachten in zon klein land waar nog lang niet iedereen naar Kassa kijkt vind ik toch enorm en niet overdreven.

    9 op de 10 consoles met deze klachten zijn stukken van de lens afgeslepen. Bij die van mij ook.

    Ik krijg volgende week een nieuwe van de VARA mijn 3e in 3 maanden tijd:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    Mijn broertje heeft met de kerst zijn 1e xbox gehad (direct uit de doos gewoon geen beeld, heb je het ooit zo zout gegeten:lol: ) en heeft nu al een 2e die gisteren ring of death gaf.
    Kortom ook al aan zijn 3e toe. 6 consoles in 3 maanden is toch niet normaal lijkt me. En nee we gooien er echt niet mee.

    Dat vind ik toch behoorlijk slecht voor een console van 400 euro.

    Het valt me op dat er veel zijn die uitspraken doen terwijl ze schijnbaar niet de hele uitzending bekeken hebben (verder niet lullig bedoeld)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  16. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: volgens mij heb jij nog nooit plezier gehad van je xbox waarom ga je er dan toch mee door als je een verkeerde keus gemaakt hebt door een xbox te kopen ?,
     
  17. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik het geld van mijn spellen terug wil. En ik wil ook niet overhaast een PS3 PRE-Orderen (als die überhaubt nog op vooraad zijn) wil eerst afwachten hoe dat gaat

    Wou net even bij de buurjongen Saints Row spelen, ineens al mijn saves damaged. Nu dit weer. Weken mee bezig geweest, begin gek te worden8) 8) 8) 8) 8) 8)

    Edit:

    Oh krijg net te horen via msn dat ie het na een herstart wel weer deed:p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2007
  18. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wilden we allemaal weten;)
     
  19. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is nu voor de 2e keer in 1,5 maand opgestuurd voor reperatie. de 1ste keer was 3 rode lichten. nu is het weer de dvd drive. die niet alles leest van de discs. fuck xbox
     
  20. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar, heb ik het niet voor niks gemeld\o/

    :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina