1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook maar dat scharniertje kan je zo weer vastmaken, gewoon met een soldeerbout de boel verhitten tot de plastic vastsmelt aan het ijzeren plaatje, zit weer zo vast als een huis en je ziet er niks van. Alleen jammer dat ik deze box niet meer gebruiken kan
     
  2. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, mijn doos is er net ook mee opgehouden! 3 rode leds...

    Zit nu al een half uur in de wacht bij die klote Xbox helpdesk. Heb zo'n gevoel dat dit alles weer heeeel lang gaat duren..

    Edit: Ik moest opgeven welke kleur de lamp van de voeding is nu, heeft iemand dit ook moeten doen en wat voor kleur was die dan?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  3. Ed Fisher

    Ed Fisher Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    Ik heb al een heel poosje een Xbox 360, toen ik een half jaar terug Hitman Blood Money kocht liep mijn Xbox 360 constant alleen bij die game vast, ik dacht het zal wel aan de game liggen en had dus een nieuwe gehaald, nog steeds hetzelfde probleem, toen de game teruggebracht en ingeruild voor een andere game, en geen problemen, ik dacht dat het aan Hitman Blood Money lag, een heleboel games later zonder problemen, heb ik nu dinsdag GRAW2 gekocht, en ja hoor weer hetzelfde probleem, de game freezed constant tijdens het spelen, heb het al met 2 discs geprobeerd. Kennen jullie zo'n probleem dat er een defect is in je 360 dat die alleen vastloopt bij bepaalde games?

    Alvast bedankt als iemand hier een antwoord op weet,
    Groeten Ed Fisher
     
  4. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste xbox die ik had liep iets van 10x vast in 3 dagen. Bij verschillende demo's en games. Ik heb deze toen kunnen omruilen bij de mediamarkt (binnen 14 dagen) Bel anders de heldesk van ms eens
     
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    bah zo lang in de hulplijn jullie allemaal voor dat je tegen een kereltje kan praten is niet zo goed van ms=( maar je moet ook ongeveer om 2 uur bellen dan is er zowat niemand de belt nooit rond etenstijd e.d

    Wel leuk muzikej voor dei 20 seconden dat ik moest wachtten toen
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas is mijn Xbox360 vandaag ook gesneufeld:mad: de bekende 3 rode lampjes.. hij deed het erna nog even maar bleef vastlopen. Hierna weer de 3 rode lampjes en toen deed hij niets meer.
    Hij was van 12-2005
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb best bij veel spellen alst van screen tearing en ik heb een lcd tv met kabel voor pc aansluiting mijn tv is gewoon computer beeld maat maar zou die tearing aan me xbox leggen of aan de tv?
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan je spellen.
     
  9. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De helpdesk van microsoft wou mijn xbox niet aannemen. De service desk van media markt wel. Nu maar hopen dat ik een vervangende xbox krijg.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wilde de helpdesk jouw 360 niet aannemen?
     
  11. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag een nieuwe xbox nu al weer flippen (3e al), kutconsoles. Heb hem terug gebracht geld terug gekregen en een PS3 ge pre-ordered ik ben klaar met de xbox. Alleen jammer dat ik GRAW2 net binnen heb met faceplate en hem wel uitgepakt heb|:- |:- |:- |:- |:-
     
  12. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn kapotte xbox vorige week maandag terug gestuurd voor de 3e keer! nog steeds niks terug. Zijn er wel op achteruit gegaan, de eerste 2 keer had ik binnen 4 dagen een nieuwe...
     
  13. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    is dom van je dat je hem uitpakt als je tog een playstation wil.
    de spellen van de xbox blijven to 12000 keer cooler
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn die spellen dan kapot of kotm dat door de makers/ontwikelaars maar dat kan niet komen door me tv want op gewone breedbeeld tv met scart heb ik het niet
     
  15. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hem uitpakte deed dat ding het nog, verder zijn de meeste xbox games ook beschikbaar op PS3. Het gaat mij echt niet om Halo ofzo, vind ik toch geen donder aan

    En daarnaast hoe wil je die 12000x coolere games spelen als je elke week een nieuwe xbox kan halen?

    Winkel vond het niet erg (gelukkig maar). wou het spel wel terug nemen. Krijg ik weer mooi een nieuw PS3 spel:D

    Nu moet ik alleen de rest van die kutspellen nog kwijt zien te raken:p

    Ik ben trouwens ook een groot F1 fan en dat heb je dan weer niet op XBOX:p
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkoop de spellen gewoon, ik heb wel intresse in GRAW 2.:+

    BTW: Zat er een BenQ drive erin???
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik postte enige tijd geleden dat mijn controller gekke geluidjes maakte als ik de pookjes beweegde, ben naar e-plaza gegaan en ik heb een nieuwe controller gekregen. Das pas service !!!!!!!!! ook maar even MS-points gehaald..

    VOEG ME TOE AAN JE FRIENDS LIST: METALSONICNL ( ja ik heb geen vrienden :mad: )
     
  18. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste wel ja
     
  19. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het beleid van microsoft is, de xbox veroorzaakt geen krassen dit komt door de gebruiker. Heb de fout van m'n xbox iets anders "geformuleerd" bij de mediamarkt. Nu afwachten of ik een andere krijg, en wat voor een drive erin zit.

    Ik wacht de volgende xbox die ik krijg af(word mijn 3e) Als deze ook niet bevalt verkoop ik em ook en ga ik een ps3 halen of sparen voor een vette game pc.
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    maar screen tearing ligt dit aan de xbox tv of komt di door de ontwikelaars van het spel?

    stel dat het aan je tv kan liggen ik heb een samsung Syncmaster 711MP lcd/tv/monitor met vga hd kabel weet iemand welke resoluties of instelling je het zou kunne verminderen?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina