1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    er zijn zat mensen die al 2 xboxen hebben gehad maar jij doet gewoon iets verkeerds anders heb je geen 3 kapotte xboxen in 2-3 maanden
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ligt aan de ontwikkelaars van X360 games, heeft niks met je scherm te maken.
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ook niet aan de xbox?
     
  4. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme.... splinter cell liep vast... dics unreadable :mad:
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal geen problemen met mijn Xbxo 360.
    Als je Xbox 3 keer achter elkaar kapot gaat begin je dan niet aan je zelf tetwijfelen, dat je zelf iets verkeerd doet?
    En wie zegt dat Schijtstation geen last krijgt van kinderziekten?
    Die heeft daar trouwens ook genoeg last van.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, heb zelf ook twee keer achter elkaar een defecte Xbox gehad. Ik ga niet anders om met de 360 als met andere consoles. Doe ik dan iets verkeerd of heb ik gewoon 2x pech gehad? Altijd maar mensen die zelf (gelukkig) geen problemen hebben, die hier mensen die wel problemen hebben de les komen lezen. Als ik iets irritant vind is dat het wel.

    Ken genoeg mensen die meerdere defecte Gamecube's of PS2's hebben gehad, kortom het komt bij elke console voor. Als je geluk hebt, wat gelukkig de meeste hebben, werkt alles naar behoren. Heb je echter dikke pech, dan kun je weleens een paar defecte consoles treffen. Ook bij de Xbox 360.
     
  7. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    You tell them boy:thumbs:
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij heeft idd wel gelijk.

    Blijf het allemaal toch jammer vinden. Ik heb mijn xbox sinds 2002 en die is in die hele periode miss 2 a 3 keer vastgelopen en ik ben bij de 360 blij als er een dag voorbij is zonder dat die vast loopt...toch wel aardig gaar...
     
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou voor een rare uitspraak?
     
  10. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat er zat mensen zijn die in een paar jaar 2-3 kapotte xboxen hebben gehad.
    maar hij heeft er 3 in 2 maanden
     
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar jaar?
    Dat ding bestaat nog maar net iets langer dan een jaar!

    Er zitten gewoon produktiefouten in het apparaat, kan toch zijn dat hij gewoon pech heeft gehad?

    Microsoft kan roepen wat ze willen, maar er ziijn gewoon een groot aantal defect xboxen.

    Als je ze laat repareren krijg je vaak een andere (oudere) terug, die dingen zijn gerepareerd maar worden nog steeds wel erg warm en gaan vervolgens weer stuk..............



     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb gelukkig nog steeds geen problemen met mijn xbox 360's :eek:
     
  13. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    het is overdreven gezegd maar ik blijf het knap vinden dat het hem lukt om 3 xboxeen in 2 maanden tijd te slopen
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus iemand die een kapotte 360 heeft, heeft deze zelf gesloopt? :{
    Ik wist niet dat gamen op een gamingconsole, je console slopen is, want mensen doen er niks geks mee.
    Misschien eens aan gedacht dat het wel eens aan de 360 zelf kan liggen? Het merendeel van de mensen gaat er gewoon prima mee om. Behoorlijk wat mensen hebben de meest gekke dingen met hun 360 of hebben een defecte. Lijkt me niet dat het allemaal retards zijn. Er zit gewoon ergens iets niet goed in de 360.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nu ongeveer een jaar en nog helemaal geen problemen :D Zou wel een nieuwere versie willen door te zeggen dat hij kapot is maar dan heb ik weer kans dat ik in een vicieuze cirkel kom (steeds kapotte krijgen) :9
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb tot nu toe maar 1 defecte console gehad,met 3 rode lampjes.
    Echter,na aanschaf hem ik hem nooit verplaatst,aangeraakt(behalve de dvd-lade),zelfs geen zuchtje adem heeft mijn 360 weten tebereiken.

    Toch,vanuit het niks,ineens 3 rode lampjes en je kan er niks meer mee.
    Nu heb ik het geluk dat ik 2 xboxen hier heb staan,en dus altijd door kan spelen,maar het blijft gewoon heel erg vreemd.

    Die dingen kunnen ineens gewoon levenloos verklaard worden.
     
  17. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje:
    Moet je je hdd mee sturen?
    Ben je het verplicht voor garantie?
     
  18. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit topic al een tijdje gevolgt en doorgespit toen ik nog niet geregistreerd was. het valt mij op hoeveel problemen er met de xbox 360 zijn. Ik wil misschien een xbox 360 kopen maar ik hoor dat er zoveel problemen zijn: bekraste games, ring of death, warmteproblemen etc.

    is het veilig om er eentje te kopen of niet?
     
  19. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja,ik heb 5 kapotte gehad,en heb nu 1tje die het prima doet zonder problemen.Je zou er 1 kunnen nemen,maar tis gewoon geluk hebben.Je kan ook een Tv kopen,of een dvdrecorder,en die kunnen ook stuk gaan.Ik zou er 1 nemen,maar dat is voor ieder zich:b: .
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het is moeilijk om daar iets over te zeggen. Anyways, mijn launch 360 begaf het ook opeens na een half jaar, terwijl ie daarvoor nooit problemen vertoonde. Deze 360 doet vooralsnog ook nog niks geks, en ik hoop dat het zo blijft :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina