1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je je xbox 360 laten ombouwen, maar dan in de zin van: het laten plaatsen van de rubbertje om de cd en lens te beschermen.

    Ik heb namelijk geen zin in een kapotte xbox en cd's. Van MS krijg je ook niks neem ik het heft liever in eigen handen. Iemand enig idee waar ik mijn 360 kan laten "modden" (rubbers plaatsen)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan beter een handige Harry zoeken die de hele laser-unit kan omwisselen.
    De PC- en Xbox360-versies van de DVD-drive zijn bijna gelijk aan elkaar op de aansluitingen en firmware na dan.
    Denk dat je de laser-unit van beide spelers zonder problemen zou moeten kunnen omruilen.

    Het aanbrengen van "rubbertjes" rond de lens kan namelijk voor grote problemen zorgen.
    Iets teveel lijm gebruiken kan de bewegende lens voorgoed beschadigen.
     
  3. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang krijg je garantie dan? 2 jaar?
     
  4. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep twee jaar behalve als je hem ombouwd natuurlijk :)
     
  5. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er zijn nog geen mensen die er ervaring mee hebben en het aanbieden dus. M'n pa heet wel Harry maar is geen handig Harry dus ik moet zelf nog even verder zoeken :p

    Ik laat het ook liever doen door iemand die het al gedaan heeft.
     
  6. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, 2 jaar. Bij iedere zaak? Dat is wel netjes. Zo ben je tenminste verzekerd van 2 jaar console plezier.:)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het plezier verdwijnt heel snel als je toch een keer met de helpdesk moet bellen.
    Voor het opsturen van mijn HDD heb ik 2½ uur aan de lijn gehangen ( kreeg van 4 personen , 4 verschillende verhalen te horen ) :mad:


    Is er nog nieuws van Kassa ??

    Sinds de rectificatie van Hardware.info is het behoorlijk stil geworden !!!
    http://www.techzine.nl/nieuws/11937/Microsoft-wijst-klachten-krassende-360-van-de-hand.html

    De update op de site van Kassa is sinds 03-03 al niet meer bijgewerkt ?
     
  8. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    aii das minder.
    Heb vandaag nog geen 10 minuten nodig gehad om mijne op gestuurd te krijgen(mijn 360 dan)
     
  9. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn nieuwe xbox heeft tot nu toe niet gekrast, niet vastgelopen hij doet t gewoon perfect. vallt reuze mee met al die kappote xboxen hier hoor het lijken er veel omdat iedereen waarvan de xbox het gewoon doet daar niet over gaat praten.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Valt echt niet mee hoeveel stukke er zijn. En dat er niet gepraat word over de goede is omdat het hartstikke normaal is dat als je een dure computer aanschaft deze naar behoren functioneert. Mijnes werkte in het begin ook goed, tot ie in een keer 3 rode lampjes gaf.
    En weet je wat nog het leukste is, als je een nieuwe xbox krijgt gaat je garatie gewoon door, dus geen verlenging. Dus als je xbox na 1 jaar en elf maanden stuk gaat en je nieuwe gaat na een maand weer stuk ben je gewoon je geld kwijt.
     
  11. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 heeft vandaag ook begeven circle of light in het rood. Voor 3 kwart maandag maar effe aan de telefoon hangen dus.

    De 3 de al.
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ahh lekker he, en je garantie verloopt vanzelf bij je 10e heb je nog 2 dagen garantie over.
     
  13. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt die rode circle of light precies in? Is het een soort software-matig probleem? Of is de lens dan kapot van alle krassen die zijn gemaakt ofzo?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Staat in de startpost uitgelegd. 3 Rode lights betekent dat je xbox kapot is en via een foutmelding kom je achter het probleem. Vier rode lights betekent dat je kabels niet goed zitten.
    Een discdrive die krassen maakt, dat pikt de xbox niet op. Want softwarematig is hij goed, alleen jij ziet dat de lens krassen maakt.
     
  15. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de lens heb ik het over het kapotgaan van de lens zelf. Er komen krassen op de cd maar tegelijkertijd is het ook ontzettend slecht voor de lens. En kan deze dus ook stuk gaan.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De software ontdekt een probleem en deze wordt vervolgens aangeven met een aantal rode ledjes en een Error code op het scherm.
    Hiermee kan je vervolgens aan de helpdesk duidelijk maken wat het probleem is.

    Op de foto's van Hardware.info is duidelijk te zien dat de zijkant van de lens wordt beschadigd.
    De bovenkant van de lens wordt nog niet geraakt.
    Maar de vraag is hoelang duurt het voordat de bovenkant beschadigd raakt.
    [​IMG]
     
  17. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat iemand op deze planeet met een kappotte lens zit.
    je gaat toch niet door spelen op een xbox die zulke krassen maakt ?
     
  18. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt hoor! En zo'n lens kan ook kapot gaan door de botsingen met de cd's. Wat moet je dan met je x-box ik zelf zou ook neit doorspelen, maar er zijn genoeg mensen die dat wel doen. MS vergoed het toch niet dus moet je het dan maar in de hoek gooien?
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies ze vergoeden niet, daarom moet je dus ook niet doorspelen. Een dikke kras in je game en onspeelbaar, moet je dus een paar exemplaren van een spel kopen om het uit te kunnen spelen :thumbs:
     
  20. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens als je een kapot spel heb zou ik niet doorspelen
    sommige mensen hebben 3 kapotte spellen en ik ben het daar wel mee eens dat ms ze neit alle 3 zou vergoeden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina