1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maandje geleden gedaan (verkeerde zachte rond draaiende manier bij saints row) zonet ook nogal zacht wel goed dus niet cirkels enz maar nu dee ik het hard en.......... HIJ DOET HET HIJ DOET HET \o/ \o/
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2

    ??
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, áls het gebeurt, dan kun je het duidelijk horen.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hoor je dan precies is het egt een luid geluid of? waar lijkt het op?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat de 360 units van tegenwoordig wel stabieler zijn dan die van de launch. Die ik nu heb lijkt toch wat stiller te zijn en minder heet te worden, om maar wat dingen te noemen. Samsung drive, nergens geen problemen mee. Dus vooralsnog is mijn vertrouwen in het apparaat weer wat toegenomen. Maar wie weet houdt ie er ooit zomaar op een willekeurige dag weer mee op, net als toen. We zullen zien :)
     
  6. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige hebben goede ervaringen met de 360. De service van microsoft is goed, voor veel problemen word je xbox vervangen. Alleen het kras maak probleem niet, dit is rond uit absurd.. ik krijg binnenkort een andere xbox.

    Los van het feit dat de xbox krassen maakt( wat ik totaal niet vind kunnen ) moet je niet vergeten de 360 en ook de ps3 zeer geavenceerde hardware bevatten in vergelijking met de wii, gamebuce, nintendo 64 etc. De kans op problemen is eenmaal groter. De meeste problemen worden onderkend door microsoft, behalve het kras probleem. Ik zeg niet dat een console die problemen heeft normaal is maar ik zie veel mensen vergelijkingen maken met oudere of minder geavenceerde hardware.
     
  7. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik jou was zou ik voorlopig even geen 360 kopen. Misschien dat ze over een jaar wel het licht hebben gezien bij m$.

    Klinkt misschien een beetje dramatisch maar deze generatie spelcomputers zijn gewoon kut. Idd gamecube kon je bekant mee gaan voetballen en nog niks aan de hand. Bij deze als je een keer te hard een scheet laat is je game bekrast.

    Wil je echt zeker zijn van je zaak dan zou ik een brute pc kopen, maarja die dingen zijn in verhouding ook een stuk duurder.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    je probeert nu iedereen overte halen om geen xbox te kopen ik heb hem al langer als een half jaar enm nog geen een probleem
     
  9. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Konijntjes en bananen kunnen ook leuk zijn hoor. 8) Ga me nu niet zeggen dat je alleen een harde pl*sser krijgt van geweld? :lol: O-)

    Jah, klopt een Gamecube/Wii is niet te vergelijken met een Xbox 360 of PS3. Maar Microsoft had wel kunnen bedenken dat de xbox 360 gebruikt wordt en dat er stootjes tegenaan gegeven kunnen worden of lichte vallen. Dat zou dat ding moeten overleven.

    Vroeger hadden ze zo'n test gedaan welke console het meeste overlevingskans zou hebben: PS2,Gamecube of Xbox. Dat zouden ze nu moeten doen met de Xbox 360 en de PS3 (Wii niet meegerekend, die red het wel) Kijken welke 'powerhouse' de mokerslagen overleeft._0/
     
  10. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je xbox er van beschadigen?? heb gister namelijk een andere gehad
     
  11. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet je kut kop nou eens houden, minstens 99% heeft dit probleem niet en werkt de xbox prima dus stop met je gezeik
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Is het verboden om advies te geven, hij geeft toch een eigen mening. Dan hoef je niet meteen te schelden, anders ga je maar lekker op een ander forum zitten!!
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft anders wel gelijk.
    99,99% heeft er geen last van.
    Mijn kameraden die een Xbox 360 hebben, hebben er ook geen last van.
    Ik heb er geen last van, het is gewoon een prima apparaat.
    Dat jij er nou last van hebt, hoeft niet tezeggen dat iedereen er last van heeft en dat het een k*t apparaat is.

    ;)
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    In principe heeft ie gelijk dat het weinig voorkomt, maar blijkbaar zijn er veel 360 consoles die krassen maken, anders zou ms ze wel omruilen. Ten tweede is het gewoon achterlijk dat als je een 360 koopt je de kans hebt dat deze krassen op je spellen maakt, en dat ms er vervolgens niets mee doet. Vandaar dat die ene misschien zei dat je hem beter niet kan kopen, kan ik in komen als je een dure console hebt gekocht die stof staat te happen en dat ms je dan gewoon vrolijk uitlacht. Ten derde is iemand uitschelden via internet echt heel triest, vast zo'n opgeschoten pubertje die dat doet. Op andere fora zal je een vette waarschuwing krijgen en erna een ban, hier zijn ze denk ik iets te mild daarin.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gedraag je eens normaal zeg, is nergens voor nodig om zo tekeer te gaan. Als je je ergens aan stoort rapporteer je lekker z'n bericht, maar ga niet schelden.
     
  16. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe :thumbs: . natuurlijk zullen er altijd xboxen zijn die niet goed werken dat kan je met alles hebben.
    mijn advies : kopen die kans is zo klein dat er iets aan zal mankeren
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt veel
     
  18. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waar jullie zo raar om doen, zelf had je de problemen ook, althans beweerden jullie. Daarnaast hoef je nog niet direct te gaan schelden, en al helemaal niet als je zelf ook het probleem hebt.

    Als je zo moeilijk met je emoties om kunt gaan moet je misschien eens een dokter raadplegen:lol:

    De meesten zullen dit probleem vast niet hebben,maar 400 euro voor een kapot apparaat terwijl M$ je uitlacht vind ikzelf echt niet lollig. Daarom kunnen mensen beter wachten tot dit opgelost is en zich desnoods nog maar even vermaken met de XBOX of PS2
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoer om zo te gaan schelden............vent.

    Het is gewoon een feit dat er veel 360's kapot gaan. Ik ken in mijn directe omgeving 5 mensen met een 360, van 4 is hij al minstens een keer opgestuurd.
    Ook dat krasverhaal is niet uit de lucht gegrepen.
    Dus hoe LeZe aan dat verhaal van 99,99% komt is mij een raadsel.

    Misschien moeten er een paar mensen voor de PR afdeling van M$ gaan werken.
     
  20. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe:) dat zou wel een prachtige baan voor ze zijn:D :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina