1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist mijn xbox360 teruggestuurd samen met mijn HDD, want die is ook niet al te best. Alleen hoe zit het eigenlijk met mn gekochte arcade games en points die ik nog heb?

    alvast bedankt
     
  2. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je dat terugvragen, en krijg je alle points terug, ook de spellen krijg je in points terug dacht ik. Maar weet ik niet 100% zeker.
     
  3. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt net of jullie anti xbox zijn ik snap eigenlijk niet waarom jullie hier nog komen alleen om negatieve dingen over microsoft te zeggen. jullie zouden bij
    sony moeten gaan werken
     
  4. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien doen we dat ook wel.

    Het probleem is dat jullie, terwijl je zelf de problemen ook gehad hebt net doen alsof het probleem er niet is. komt er microsoft-achtig over
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik nog nooit en vind het nog al overdreven van jullie
     
  6. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom stelde je er dan wel zo belachelijk veel vragen over als je het allemaal maar overdreven vindt?
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik het zeker wouw eten ik hou van zekerheid
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze onderkennen het probleem niet, dus laten hun klanten in de kou staan en al is het maar 1% kans op een stukke, dan nog blijft het een gok. Want de kans is er dat je gewoon niks nieuws krijgt. En dat ik objectief ben en dat andere pubertjes met een grote mond gelijk proberen te halen en dwars willen liggen neem ik dan maar voor lief, daar zijn het pubers voor hé :) later komn ze er wel achter dat het zo niet werkt in de grote mensen wereld. :thumbs:

    P.S ik heb gelukkig het probleem niet van dat krassen, maar ik weet wel dat het voorkomt. Mijne is wel een keer omgeruild (3 lode lampjes in the ring of light) en dat werd wel netjes opgelost. Dat komt heel vaak voor, daarom snap ik niet dat ze krassende xboxen niet terug halen als het toch weinig voorkomt. Dan ga ik er juist van uit dat het erg vaak voorkomt.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  9. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad:lol:
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    maaar je speelt nog wel op de 360 waarom eigelijk nog?
     
  11. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op mijn broertjes console, die krast ook (hitachi) maar die werkt volgens een principe waar we hier niet over mogen praten.

    Mijn eigen 360 heb ik allang de deur uit gedaan. Heb een ps3 besteld
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  12. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja idd, dat zou een vette test zijn. Denk dat de beide consoles het er niet zo goed van af zullen brengen. Tja de nieuwere hardware is nu eenmaal wat fragieler. En dan hebben microsoft en sony ook nog de onderlinge concurentie om de console zo snel mogelijk op de markt te brengen. Ik ben benieuwd of de ps3 in het komende jaar ook mankementen gaat krijgen. De console zou het 10 jaar moeten gaan doen volgens sony en dat terwijl microsoft eerder een nieuwe console op de markt zal gaan brengen.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is account gebonden.
    Points staat er nog en je arcade games kan je ok nieuw downloaden.
    Niks aan het handje dus :cool:
     
  14. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ze laten niet al hun klanten in de kou staan dat is onzin ik kreeg gewoon een andere er zullen vast wel meer mensen zijn zoals mij. ik ben ook dik tevreden met de service daarom. en dat wij dwarsliggen klopt van geen kant ik kan me best voorstellen dat er iemand een keer wat van gaat zeggen als een zeer ontevreden sony medewerker hier 10x domme opmerkingen over microsoft gaat posten.
    Quote me !
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  15. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    9 van de 10 laten ze in de kou staan. En ik zie niet wat ik met PLC besturingen of krachtstroominstallaties bij Sony moet doen. Ben dus geen Sonymedewerker, zou het ook niet willen zijn. Ik zeg niet dat sony geweldig is maar M$ is het zeker niet.

    Lijkt me sterk dat ik daarzo PLC programma's moet schrijven of lijnstromen berekenen:9
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zo laten ze je 9 van de 10 keer in de kou staan?
    Ik heb een hele goede ervaring met de service, en nog veel meer mensen.
    Dat ze jouw 9 van de 10 keer in de kou laten staan, hoeft niet tezeggen dat dat bij iedereen gebeurt ;)

    En volgens mij was de Sony helpdesk velemalen slechter dan die van M$.
    Dus als jouw Ps3 straks stuk is en je krijgt geen nieuwe moet je ook niet gaan zeuren en Kassa in schakelen.
     
  17. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Defecte PS2 werden zonder pardon vervangen door NIEUWE de koerier die het apparaat op kwam halen nam gelijk de nieuwe mee. Bij M$ kan je bekant 2 weken wachten en krijg je een gereviseerde

    9 van de 10 mensen met krassende consoles bedoelde ik

    Volgens mij is er ook zoiets als de wet. Daarin staat toch echt dat ik in mijn recht sta. Een ondeugelijk product zal onder de garantievoorwaarden gerepareerd of vervangen moeten worden. Daar draaien zij zich onder uit

    Als Sony dat ook gaat doen kunnen zij ook een rechtzaak verwachten, maar dat hoeft niet van mij uit te komen, mijn PS3 kan straks wel zonder problemen werken. Als je de fora naleest heeft dat apparaat toch beduidend minder problemen. Maar goed we raken weer off-topic

    Maar nogmaals als je zo egoïstisch bent om te denken dat dit probleem niet bestaat zolang je er zelf geen last van hebt, bemoei je er dan ook niet mee.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10

    Dat jij een andere krijgt zegt niets over hun goede service, het is namelijk geen service wat ze verlenen. Het is de normaalste zaak van de wereld dat ze een nieuwe geven, ze weten namelijk dat ze een hoop stukke verkopen en dan moet je blij zijn dat je een nieuwe krijgt?! Dacht het dus niet, ze zouden er een excuusbrief en een bos bloemen bij moeten doen. En wees maar lekker blij met die goede service, ik gun jou dat je 360 wat mooie groeven in je games zet, kijken of je dan nog zo mooi praat over hun goede service.

    Edit: En doe niet zo dom om iedereen die het probleem onderkent een sony medewerker te noemen.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  19. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze thread echt de leukste. _O_ ik kreeg er trouwens ook een brief bij met excuses. denk niet dat ik nog groeven in mijn games krijg ik ga er vanaf nu niet meer mee jongleren.

    vind het trouwens wel raar dat hij niet ingeruild word bij jullie. mischien doe je toch iets verkeerd
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  20. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik had ook een kapotte maar ik ga niet tegen iedereen zeggen : o koop er geen want ze zijn allemaal slecht

    ik had gewoon pech dat ik een slechtwerkende had. mischien wilden ze jouw geen andere geven omdat je raar bent
    ga zelf maar naar de dokter
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina