1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij is de 12e in Frankfurt aangekomen...
    Iemand een idee wanneer ik hem dan ongeveer weer terug kan verwachten?
    Krijg je van UPS ook nog een tracking nummer voor terugweg?

    thnx!
     
  2. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    3 rings of death is dat een softwarematige fout ofzo? Kunnen ze dat niet verhelpen of is dat echt iets anders?

    Damn, als de xbox 360 nu eens wat minder problemen had.
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg alleen de probleem dat die blijft vastlopen. En zeg dat als je een 2e handse krijgt, dat je hem terug stuurd.
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    2 kennisen om me heen hebben ook last van bekraste cd's,maar ik heb totaal nergen last van?Nou ja dat deze 6de xbox weer 3 rode lampjes weer geeft|:-
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused: :confused:
     
  6. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne is nu gesneuveld 3 rode ringen .
    hij heeft het toch al 1 jaar en 3 maanden gedaan , ik had hem vanaf dag 1.
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    binnen 15 dagen na levering in duitsland.
     
  8. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het nu toch wel zat, mijn 360 is al 3 keer overleden. Vraag ik aan zo'n helpdeskmedewerker dat ik echt geen 360 meer uit 2005 wil. Wat krijg ik na 2 weken wachten, jaja een 360 uit 11-11-2005 grrrrr super service hoor :confused:
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ja dat is fucked inderdaad. :x

    Aan de andere kant wel begrijpelijk, als ze iedereen hun verzoeknummers in moeten dienen komt het denk ik ook niet goed. Ik ben blij dat ik nog steeds verstoken ben van problemen. :)
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vet vaag ik game elke dag 5 uur en in weekende zon 12 a 13 uur en in de vakanties stata ie bijna niet uit en ik heb eigelijk nog niet egt problemen ff afkloppen en dat dan al bijna 1 jaar lang
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    mss ligt daar het probleem bij de rest ;) if you know what i mean.:):

    ik ga morgen ook maar weer bellen met die fijne helpdesk :cool:
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik de Xbox360 en HD-DVD drive bijna dagelijks voor het afspelen van mijn DVD's
    Alleen is de HDD een paar maanden geleden door m$ vervangen , maar verder zijn met de Xbox360 zelf nog steeds geen problemen.
    Heb de Xbox360 sinds de launch in huis.

    De Xbox360 staat op nog geen 10cm van mijn subwoofer en heb nog steeds geen problemen met de DVD-drive van de Xbox360.
    Het enige onderdeel van de Xbox360 die last heeft van de trillingen van de Subwoofer is de antenne van de wireless adapter.
    De antenne moet ik regelmatig weer rechtop zetten.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Stukje plakband doet wonderen :+
    Sinds ik een nieuwe xbox 360 heb gekregen in Augustus '06, heb ik helemaal geen problemen meer.

    Zit ongeveer 1 á 2 uur er achter en hij loopt niet vast ofzo, bekrast geen games (ondanks dat ik redelijk vaak tegen mijn burea aanstoot) en hij maakt niet eens zo veel geluid.
     
  14. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt een bepaalde serie te zijn die veel problemen hebben, iemand die die dingen opleukt hier in de buurt kan aan de datum zien of je risico loopt, althans beweert ie.

    Die van mij was 19-09-2006 (bekrassende)
    Die van mijn broertje trouwens ook die heeft geen problemen.
    Die nieuwe die ik had was iets van 11-2006 maar die deed het direct uit de doos al niet:lol:

    Maar goed het zou erop neer komen dat juist de oudere types slechter gekoeld worden waardoor ze snel naar de klote gaan.
     
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    tada daar waren de rode lampjes, zat eraan te komen...

    dit is mijn code nu, weet niet meer wat ik de vorige keer had:
    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
     
  16. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook de 12e aangekomen. Op de UPS site kun je volgens mij met je trackingnr wel zien wat de status is, want hij wordt naar mijn weten onder hetzelfde nummer teruggestuurd. Maar die van mij stond net nog op Afgeleverd 12-03. Dus nog geen wijzigingen. Ze hebben nog 3 dagen, dan is het 2 weken!
     
  17. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 is net terug van reparatie (precies 2 weken wachten); de console doet het tot nu toe weer vanouds. Maar de Xbox 360 is bij mij helemaal beschadigd, de faceplate klep is er af, het USB-luikje kan niet meer dicht en dee onderkant van de Xbox 360 is los. Ik denk dat hij gevallen is (kleine krassen zijn zichtbaar) en ik vind dit echt niet kunnen. Wat moet ik doen? De Xbox 360 klantenservice weer bellen en vragen of ze een nieuwe kunnen leveren?
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me wel ja, hier laat je het toch niet bij zitten. Je bent zelf zuinig op dat ding, dan verwacht je het ook in dezelfde staat terug.
     
  19. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Xbox 360 klantenservice gebeld en ik wist niet wat ik moest geloven. De man achter de telefoon zei dat dit absoluut niet de bedoeling was. Hij regelde iets ter compensatie. Ik mocht één van de 5 genoemde games uitkiezen (Kameo: Elements of Power, Viva Piñata, Gears of War, Fifa ’07 of Project Gotham Racing 3 ) óf een draadloze controller. Geen van de games boeide mij niet (de een heb ik al, de andere heb ik uitgespeeld, die viel me tegen of ik heb er niks mee). Dus ik wou graag een draadloze controller. Ook krijg ik binnen 10 dagen een andere Xbox 360 toegestuurd (of het een nieuwe was kon ik aan het verhaal niet opmerken) én een draadloze controller opgestuurd. Dat niet alleen, voordat de andere Xbox 360 komt mag ik de oude Xbox 360 tijdelijk houden en gaat pas weg voordat ik naar Microsoft heb gebeld dat de andere Xbox 360 geen beschadigingen heeft (zowel intern als extern).

    Ik kan niet anders concluderen dat dit een briljante service is en ik ben er erg blij mij. :)
     
  20. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2e (Deze werkte ongeveer 6 maanden) Xbox360 is gisteren opgehaald door UPS, liep de laatste tijd steeds vaker vast en werd behoorlijk heet.. Jammer dat ze niet gelijk een andere Xbox versturen ipv van weer 2 weken wachten. Hopelijk krijg ik wel een stillere terug dan de Hitachi die ik had.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina