1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat regelen ze wel erg klantvriendelijk. Gloednieuwe xbox en een "cadeautje" van 40 - 60 euro. Nieuw x-box is wel terecht gezien de schade, maar wel klantvriendelijk dat ze er een compensatie bij doen.
     
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    wat een toeval!:b:
     
  3. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het een nieuwe Xbox 360 zal worden is afwachten. Misschien zal het een gerepareerde Xbox 360 zijn, wat ik niet hoop. Het liefst wil ik een nieuwe Xbox 360 met een BenQ drive (het stilst van allemaal, ik dacht dat deze wel ‘‘kussentjes’’ in de drive had (dat dat ik last heb van krassen op disc's, maar voorkomen is beter dan genezen) en het schijnt de data beter te lezen).
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  4. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is dood en nu heb ik mailtje gehad van ups. Met UPS elektronisch retour label en elektronisch bewijs van retourlabel ofzo. Nu is mijn vraag wat ik nu moet doen. Ik heb bij postkantoor een doos gehaald, maar wat moet ik nu op die doos plakken? Die met die streepjescode of die andere? Ook zei iemand bij de helpdesk dat ik mijn referentienummer op de doos moest plakken ofzo. Iemand enig idee hoe ik dat erop moet plakken?
     
  5. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Benieuwd of ze ook gelijk terug zijn dan ;)

    Mijn status bij UPS staat sinds de 12e op afgeleverd..
     
  6. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0


    chil:thumbs:
     
  7. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Je vouwt het blad met streepjescode/handtekening dubbel (waar staat "hier vouwen") en plak je met tape het label vast op je pakket. De kant met Streepjescode uiteraard zichtbaar. Referentienummer hoeft niet speciaal. Dan UPS bellen en je pakketje op laten halen.
     
  8. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt hier niet goed van, klinkt alsof er iets los zit in mijn "nieuwe" xbox :confused: en ik heb zo'n k*t hitachi drive... Lange leve microsoft...wanneer krijg ik nou eindelijk eens een goede :confused:
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of dit hier al ter sprake is gekomen, maar als je 360 teveel lawaai maakt dan moet je ook bellen.
     
  10. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ‘‘té veel’’? Sommige Xbox 360’s drives (Samsung etc.) hoor je erg zoemen, dat is een feit. Hier kun je niks tegen doen. Of het moet vele malen harder zijn dan een gemiddelde PC ventilator, dan is er wel iets mis lijkt mij.
     
  11. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik die van mij voor het eerst aanzette rende ik direct naar buiten om te kijken waar de helikopter ging landen. Bleek later de XBOX te zijn
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    het gevoel wat panaromictiger beschrijft haha.

    ik vergelijk het altijd met onze stofzuiger of een boeing 747.

    die van mij maakt iig 2 tot 3x meer lawaai dan een pc.

    Maar die medewerker zei dat ze dan via de telefoon konden horen of het ernstig was of niet.
     
  13. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat vind ik wel knap van ze! Wil dat wel eens weten waar hun op baseren of het goed is of niet. een telefoon vervormt het geluid e.d. maar goed..
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ze het over de telefoon beoordelen zou ik gewoon een stofzuiger aanzetten. :+
     
  15. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, of naar de klantenservice bellen als je op Shiphol staat.:+
     
  16. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moet ze bij MS niet zo voor de gek houden. Ze doen toch heel goed hun best... :lol:
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    :b:
     
  18. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne ook weer opgestuurd. De games waren bekrast (al kon dat door microsoft alleen door me zelf komen) en hij maakte erg veel lawaai (alsof een vliegtuig opsteeg) Hopelijk krijg een nu een betere met de nieuwe Benq drive. Ik ben benieuwd! Vandaag maar even UPS bellen dat ze hem komen afhalen
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijne gister weer terug gehad:!)
    Is er nu 1 uit april 06 en hij doet het prima!:)
     
  20. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon je zien op de UPS site dat ie op de terugweg was of nie? Wel relaxed dat ie het nu goed doet!:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina