Ik heb mijn xbox 360 aangesloten via component op een hd ready tv van samsung
Sinds vanmorgen heb ik het probleem dat bij het spel tigerwoods (als ik ca 10 minuten speel) de kleuren spontaan faal worden.
Ik dacht WTF en heb de demo van virtua tennis gespeeld om te kijken of het daar ook gebeurd, en tot mijn schrik zag ik dat na een minuut of wat gespeeld te hebben dat de kleur groen faal werd (donkergroen werd lichtgroen zeg maar)
Toen heb ik de instellingen van 720 p naar 1080 i gezet om te kijken of er verschil zou zijn, helaas geen verschil
Toen heb ik de xbox aangsloten via de tulpstekkers (normaal av kanaal) om te kijken of dan hetzelfde gebeurde. Ik heb toen tiger woods weer gestart en na een paar minuten geconcludeerd dat het beeld daar (al ziet het er niet uit) wel goed blijft
[update] ik heb het probleem nu ook kunnen reproduceren op een andere (crt) tv, m.a.w het is een probleem met mijn xbox. Dan maar een support call laten plaatsen [/update]
Heeft iemand hetzelfde wel eens gehad? en wat was er toen aan de hand.
Ik heb helaas geen mogelijkheid om uit te sluiten dat het aan de tv ligt. Of heeft iemand tips daarvoor? (ik heb bv geen ps3 om te vergelijken zeg maar)
Laatst bewerkt: 6 apr 2007