1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    hey bedankt voor de tip. Dan stuur ik die van mij ook zonder hard disk :D
     
  2. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb nu benq drive had mijn 360 zonder harddisk opgestuurd. Kreeg daarna ook eentje zonder terug die het niet deed. Deze heb ik zeg maar geruild met gast van UPS en deze zat er wel een Hard disk bovenop.
     
  3. SkullKid

    SkullKid Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk doet ms wel moeilijk het probleem is niet zo groot (wel echt kut voor de mensen die het probleem hebben natuurlijk) in feite is alleen de dvd speler verrot maar goed ik heb een hitachi en die krast dus minder snel dan zon TSST ding ?
     
  4. jackoo1988

    jackoo1988 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn Xbox heeft eraan moeten geloven. Het viel hier nog wel mee met een E67 foutmelding. Ik heb afgelopen dinsdag met microsoft gebeld en ik krijg een nieuwe Harddisk opgestuurd.

    De oude mag ik houden, weet iemand toevallig hoelang er ongeveer overheen gaat? Ik heb woensdag al een mailtje gekregen met de melding dat mijn bestelde onderdeel al onderweg was. Ben blij dat mijn garantie nog tot 28 april 2008 loopt.:b:

    MvG._0/
     
  5. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2e Xbox had ook een hitachi..
    10 games in 4 maanden naar de $%%$%%%$%$^&
    Dus dat minder snel krassen valt ook wel weer mee.... :mad:

    *zucht*

    :mad:
     
  6. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar ik zou na 2-3 kapotte schijfjes toch stoppen met proberen om er nog meer kapot te krijgen :+ .
     
  7. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey heb 2 weken terug mijn xbox opgestuurd kreeg vandaag mailtje dat ze hem hebben ontvangen. en er achteraan ook gelijk een mailtje dat die verzonden is met een ups trace nummer. ik dit ingevult op de ups site staat er:

    >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.

    duurt het even ofzo voordat het bijgewerkt is ofzo of heb ik gewoon verkeerd nummer gehad?
     
  8. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen nieuwe uitzending Kassa: Xbox360

    Morgen komt er een nieuwe uitzending van Kassa over de 360.

    Ze hebben nieuwe testen gedaan met meerdere consoles, dit keer ook met "normaal" gebruik. Wil je meer weten kijk dan morgen.
     
  9. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook 2 weken terug opgehaald door ups..ik kreeg gisteren of eergisteren ook een email dat zij m hebben ontvangen.. maar helaas kreeg ik geen email dat ze m weer hebben teruggestuurd =(
     
  10. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh das dan weer minder pretig, wel beetje lomp na 2 weken krijg je pas we hebben hem ontvangen...:lol: maar vind raar dat mijn ups nummer niet werkt mailtje is ook wel raar...

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer: ****************
    Verzenddatum: 2007-03-27 06:29:43

    die verzenddatum klopt volgens mij nie helemaal mijn xbox is pas de 29 opgehaald???
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke kanaal is dit? Ik kan een aantal Nederlandse zenders intvangen. Dus lijkt me wel interssant.
     
  12. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij wel.... ga jij maar weer verder dromen....

    :): :):
     
  13. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelen ze niet gewoon dat de xbox naar jou toe verzonden is ?
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Whoohoo! Mijne is net terug.. Eens kijken wat ze ervan hebben gebakken. ^__^
     
  15. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je dat, het mailtje zegt dat ze het opgestuurd hebben en dat ik hem binnen 2 tot 5 dagen kan verwachten maar in mailtje staat ook:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer: ************
    Verzenddatum: 2007-03-27 06:29:43


    dat is tog een rare datum... als ik hem pas de 29 opgestuurd heb maarja dat zal wel vind alleen raar dat dat ups nummer niet bestaat... denk mischien heeft iemand anders dat ook gehad en duurt gewoon ff voordat bijgewerkt is ofzo


    Edit: moest gewoon nog ff bijgewerkt worden... "Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 16/04/2007." nou kan ik gaan wachten... en dan hopen dat de forza 2 demo erg snel komt...
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  16. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot hoelaat levert UPS?
     
  17. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh die datum is wel vreemd ja, had daar even niet op gelet.
     
  18. SkullKid

    SkullKid Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hm ja maar over het algemeen hoor je meer problemen met die TSST dacht ik

    maar goed ik vind het ook zo vaag dat het niet bij alle 360's is met een TSST of hitachi ik bedoel als er gewoon geen kussentjes in zitten dan zou het in feite bij alle moeten gebeuren
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen dat hij ontvangen is daar, maar als ik mijn trackingnummer invoer dan staat er dat ik de 28ste mijn doos heb opgestuurd en dat hij de 30ste in Frankfurt is aangekomen...en dan staat er dat op de 30ste is `returned to shipper´. Ik ben toch de shipper?!
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, daar moet je je niets van aantrekken. Als je volgende week een email krijgt kan je je xbox de dag erna al mss verwachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina