1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snackhaas

    Snackhaas Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik na 1,5 week een "nieuwe" xbox gehad.
    Deze is wel n half jaar jonger.
    Maar deze heeft wel weer gewoon n Samsung drive.

    Verder wordt er helemaal nix vermeld dat m'n oude is getest op krassen makerij.

    Bij die helpdesk zeveren ze ook maar wat raak. Daar is mijn verschillende malen verteld dat m'n xbox getest zou worden, en als hij krassen maak zou ik een andere krijgen.
    Daarom zou ik mijn xbox 4 weken kwijt zijn. Dus na 1,5 week hebben ze nix getest.
    Ik ben um liever 4 weken kwijt en n goeie terug dan zo

    Zelf denk ik dat ik gewoon n xbox van een andere "klager" heb gehad. en dus gewoon n andere kras-drive heb nu....

    wel zat er netjes n kaartje bij voor 1 maand Xbox-live.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  2. daashaasmartijn

    daashaasmartijn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 overleden

    hey hey

    hellaas ook mij overkwam mij afgelopen vrijdag 27 april dat mn xbox het niet meer deed. kwam net lekker thuis van een verjaardag al n beetje aangeschoten. ik d8 laat ik eens ff lekker n balletje slaan op live en lekker ff babbelen.
    maar ik zet m aan en 3 rode lampjes brande er.
    ik d8 nee he ik alles nagekeken kon niks vinden het was al laat dus ik zaterdag bellen.
    ja zegt ms das niet zo best we denken dat het aan de voeding ligt. wilt u even kijken welke kleuren de voeding geeft?
    uit is oranje en aan is groen. zegt ms ja dan ligt het toch aan de console. begint de man alle instrukties uit te leggen bla bla bla al goed toen ging ik hem los halen van de kabels en ik hoorde allemaal dingen rammelen toen ik hem oppakte.vind het maar vreemd en erg slecht voor een apperaat wat ik nu voor de 2e keer al terug moet sturen en waar ik 400 euro voor heb neergelegt!want bij de andere keer pakte ie heel veel games niet toen moest ioe ook al terug.
    dinsdag hebben ze m opgehaald en hoop dak n nieuwe krijg.

    is het toch allemaal te snel gegaan met het produceren van dat apparaat? na zolang het apperaat gestest te hebben wat ms zelf zegt?

    gr martijn daashaasmartijn
     
  3. ins

    ins Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heeft het ook begeven hij geeft 3 rode lampjes aan.. Maar ik kom er net achter dat de garantie zegel verbroken is :x Dit heb ik zelf niet gedaan. Hoeveel kost het om mijn xbox te laten maken :confused:
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je dat de garantie zegel verbroken is....je moet gewoon de helpdesk bellen en zeggen dat je xbox360 console het niet meer doet en vervolgens vragen ze je naar het serial number en dat staat achter op de console en ook voorin bij de usb stick.
     
  5. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Hier is mijn probleem ook mee begonnen.
    Dit gebeurde steeds vaker!
    Totdat ik ook de rode ringen kreeg!

    Gewoon helpdesk bellen!
    Daarna kon ik hem direct terug sturen!

    Krijg hem vandaag of morgen gelukkig terug van MS!!!
    Kreeg gisteren mailtje van ontvangst en uur later 1 dat ik hem weer kan verwachten.

    Sterkte!
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu voor de 2de keer kapot, gister gebeld en dan ook meteen ups stickers opgestuurd gekregen. Dus net haalde UPS mijn xbox op en zei zo van: "Alweer zo´n spelcomputer? Ik haal bijna elke dag wel zo´n xbox op."

    Dat is dan maar 1 bezorger. Kan je nagaan hoe groot het probleem dan wel niet is? Ik had dit eigenlijk nog niet beseft, maar blijkbaar is het wel heel erg.

    Hadden jullie hier enig idee van?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt klote dat het probleem zo groot is met de krassen, defecte 360's enzovoorts. Ik heb mijn 360 al vanaf de releasedatum op 2 december 2005, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ben er wel blij mee want ik hoor hier veel sterfgevallen van een 360! :mad:
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Er staat ergens in voorwaarden dat als je je xbox gaat modden of ombouwen dat je garantie vervalt, daarom zit er zo'n sticker op en als die sticker verbroken is denken ze dat je aan je xbox hebt zitten kloten en dan vervalt je garantie of je het nu wel hebt gedaan of niet.
     
  9. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje ivm de garantie vervalling

    ik heb afgedaan denk ik weet ik niet echt of die de sticker is hoor maar ik heb de X360 wel open gemaakt om alleen bij de DVD rom drive te komen om hem te testen en wat klooen maar helaas werkt het niet om te verbeteren ach ja, ik stuurde hem op naar de herstelling service en de mails ontvangen dat dara aangekomen is en ook andere mail over dat het verzonden is

    alleen mijn vraag is, moet ik betalen omdat ik hem geopend hebt? zo ja hoeveel dan?
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    /Mod Fardo: bericht aangepast

    Als ze het wel merken dan repareren ze je xbox niet en krijg je hem terug.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de post van 360man weggehaald, daar mag hier niet over gesproken worden.

    @SWYV waarschijnlijk krijg je je Xbox 360 terug zonder repartatie + rekening voor verzendkosten

    NB over modden mag hier niet gesproken worden. Als je je xbox 360 hebt opengemaakt en je krijgt problemen, dan is het ook jou schuld en moet je ook voor de kosten opdraaien.
     
  12. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik vraag me af wat waarom je in godsnaam je 360 zou willen openmaken.
    De service van Microsoft is gewoon goed. Bij menigeen bedrijf laten ze je opdraaien voor de portokosten voor het verzenden van je product.

    Je hebt garantie, en als hij kapot is wordt het geregeld.

    Dus lekker dicht laten die box en bellen naar de helpdesk!
     
  13. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo weet jij dat wel zeker?

    als ik hem niet speelbaar kan spelen dan zeg ik nooit meer Xdoos (wat sommige vriendne van me zeggen) dan klaag ik MS wel aan want ik heb hem als prtemium gekocht en dan 2maandne later niet meer speelbaar, gaat steeds vast vast vast, en ik ga geen nieuwe X360 binnenhalen als ze niks doen + die verzendkosten ga ik ook niet betalen, forget it :confused:
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, je garantie komt te vervallen zodra je alleen het zegel al verbreekt. Staat duidelijk opgenomen in de algemene voorwaarden, dus het is weggegooid geld om ze aan te klagen ;)
     
  15. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp dan wel niet hoor want ik wilde gewoon bekijken wat de fout is bij de DVD rom drive niet dat ik die ding ga ombouwen hoor

    ik wilde dus gewoon bekijken wat er is en en ik wil dat die repareerd wordt en dan betaal ik de fooi wel, kan dat dan?

    edit: kunnen jullie me tonen of zeggen hoe de zegel eruitziet?
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  16. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    wow! kudos voor de service van de Dixons. Een mailtje naar het hoofdkantoor gestuurd, met het verhaal dat ik een refurbished console geen identiek product vind e.d. Word ik vandaag rond een uur of 4 gebeld dat ik een gloednieuwe 360 mag komen ophalen bij het filiaal waar ik mijn 360 gekocht heb! Nieuwe xbox, controller en headset! Echt geweldige service, even een warme douche brief sturen aan radar. :+
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen even een vraagje, m'n XBox360 is een paar dagen overleden.

    Was een DVD aan het kijken, ik zet de ondertiteling aan en *KLAP* vast. Beeld blijft hangen. Zelfs de DVD Speler open en dichtdoen hielp niet om het beeld weg te krijgen. Ik zet hem uit en weer aan. En de ring of light knippert volledig rood. En ik heb de stekkertjes 100x nagekeken, maar er valt geen zee meer mee te bevaren, spreekwoordelijk wel te verstaan.

    Nu vroeg ik mij af, omdat ik hem al sinds November 2005 heb, of ik hem nog wel kan laten opsturen ter reparatie, de garantieperiode is tenslotte verstreken. Ik heb hier in dit topic al het een en ander gelezen over mensen die een rekening hebben gekregen. Hoeveel kan dit ongeveer zijn?
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt nog gewoon garantie, die geldt voor 2 jaar.

    Even bellen dus, en dan de gegeven instructies volgen.
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh really, ik dacht dat dat 1 jaar was :)

    Beter, nou dan ga ik maar even bellen :D
    Thnx!
     
  20. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox inmiddels weer terug!!!!

    MS goed geregeld!!!

    Heb een machine uit 20-9-06 terug gekregen, zou deze nieuw zijn of gerefurbished??? Hij ziet er wel asl nieuw uit!

    Voor iedereen die problemen heeft, sterkte!!! Bij mij ging het vlekkeloos!
    Heeft niet langer dan 2 week geduurd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina