1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook wel is gehad tijdens een online potje, terwijl me verbinding uitstekend was, kon hem niet aflsuiten ofzo of terug naar het dashboard. Heb toen maar op the ring gedrukt.
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    mijne is ook naar de klote gegaan net..
    liep steeds vast spiderman 3 en krege toen opeesn een error met 3 rode lampjes
    had mircosoft al gebeld.
    nu w88 op die stickers die ik op de doos moet plakken..
    :mad::mad::mad::mad::mad:
     
  3. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb net die sticker ontvangen en ik snap ik het even niet. Er staat dat je moet vouwen op de stippen. Moet je het er dan ook afscheuren ofzo of moet je alleen die onderste gedeelte meesturen. Rechts zit ook soort streepjes code, moet ik die ook meesturen?

    Ik krijg net een mailtje met "Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:".
    Maar ik UPS nog niet gebeld, moet ik ff bellen met microsoft of gewoon afwachten?
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Op moment van schrijven is mijn xbox voor de 3e keer naar de klote. Wat ik ook doe, ik kan geen games/dvd's meer opstarten. "Unplayable Disc" staat op op de tray en de drive maakt zelfs geen geluid. Dus...voor de 3e keer opsturen en alweer wachten, lekker dus.

    @ Booster - Da's je graphics card. Ik had precies hetzelfde probleem, alleen bij mij bleef alles hangen en kwam er een gigantisch kut geluid uit m'n speakers. MS heeft m'n xbox gelijk vervangen.
     
  5. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Wilde gister bellen naar UPS om mijn xbox te laten ophalen tot dat ik opeens een mailtje kreeg. Ik open hem en wat staat daar tot mijn grote verbazing, dat de nieuwe al verzonden is naar mij \o/ Iemand enig idee/tip wat ik met die kapotte xbox kan doen. Iemand anders laten bellen voor de xbox en zeggen dat hij kapot is werkt denk ik niet vanwege de serial nummer.
     
  6. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n mailtje had ik vandaag of gisteren ook gehad voordat ik UPS zelfs had gebeld. Volgens de xbox helpdesk kan je dat mailtje negeren want dat was per ongeluk ofzo verzonden. Dus volgens mij krijg je niks opgestuurd.
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee bedankt.
    ik wou ook al bellen want had ook zn mail vandaag gekregen.:b:
     
  8. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dat algemeneen bekend of kan ik hem nog wel verwachten ?
     
  9. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me xbox 360 terug een nieuwe uit september 06 en weer met een TSST-drive :x
    Maar nu is mijn vraag krassen al die TSST-drives of alleen een aantal ? Want me vorige wel, daarom was hij naar microsoft gestuurd. Dus zijn er ook mensen die een TSST drive hebben en die niks aan het handtje hebben ?
    Graag reacties
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag teruggehad, hij is iets van een paar maanden ouder en met een hitachi drive erin. Ben blij dat ik nu beetje mee kan genieten van de update :thumbs:
     
  11. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    @Booster

    Wat jij hebt dat had ik net ook(heb):eek:
    Eerst die strepen daarna xbox uitgezet,
    toen kreeg ik een error e74 daarna voeding eruit gehaald,
    Daarna deed die het weer -spel erin gestopt en toen weer die code!
    En nu ...tja hij blijft erop staan.
    Het rode lampje rechtsonder brand bij mij en bij jou?


    Xbox costumer service gebeld en ze komen 'm ophalen:'-(
    De Forza demo mag van mij wel eventjes wachten!\o/
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet die ring af en toe vaag, soms kan ik een minuut effe wat doen en soms heb ik blanco beeld....

    ik ga morgen ook maar bellen, ik wil me xbox eigenlijk dan wel eigenlijk ruilen voor een Elite (dat ik er die oude xbox actie bij doe-> 100 euro korting op 360):p dan zou ik ckr blij zijn

    wat die herfst update was vond ik maar zo-zo, kon effe kijken maar vond het niet echt super spectaculair (heb niet alles uitgeprobeert BTW want toen stond hij natuurlijk weer vast:mad::p)
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    de elite versie zuigt echt.........in amerika zijn er te veel problemen mee
     
  14. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil vandaag ook een xbox 360 halen maar als ik het zo lees dan is er nog veel mis mee,het zou natuurlijk kunnen zijn dat je nergens last van heb zoals me buurjongen,daarom zit ik nog te twijfelen of ik een 360 haal of een ps3.
    ik had zelf een 5 maanden geleden ook een 360 nieuw gekocht bij mediamarkt en naar ander 1/5 week begon hij al raar te doen ,ding werd heel heet sloeg soms vast en vond hem wel een beetje raar klinken.
    dus heb hem toen terug gebracht 1 dag voor dat de 14 dagen omruil garantie vervalt en vertelt dat ik er niet tevreden mee was,ik kreeg me geld wel weer terug.
    dus ja nu twijfel ik weer ik vind het harstikke gaaf heb zelf de xbox 1 met 85 spellen dus ja dan lijkt de keuze logisch,ik vraag me ook af ik zie heel veel gevallen met xbox360 in 2006 zullen die in de pakketten zitten de supersize pakket weer nieuwere type zijn en meschien minder gevallen uit voor komen.
    meschien dat er hier mensen zijn die zon supersize pakket zijn en weten welke datum die zijn geproduceerd.
    groeten dennis
     
  15. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoorde ook van iemand dat het een foutje was van Microsoft, weet iemand hier meer over of kan ik mijn xbox alsnog verwachten ?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  16. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen vrijdag was het zover....mijn xbox360 liep steeds sneller vast, totdat hij uiteindelijk bij het xbox360 logo al vastliep.
    dit was inmiddels mijn 2e xbox, de eerste had de bekende ring of death...
    Maandag heb ik de klantenservice gebeld, en dezelfde middag had ik de labels al in mijn mail.
    dinsdagochtend UPS gebeld, dezelfde middag kwamen ze mijn xbox al ophalen.
    Ook ik kreeg gisteren het mailtje dat mijn xbox alweer was verzonden, dus ik de klantenservice gebeld, en ze vertelden mij dat het dan nog 3 tot 6 dagen zou duren voordat ik hem weer terug had.
    MAARRRRR...vanmiddag ging de bel, en ja hoor, UPS stond voor de deur met een nieuwe (refurbished) 360!Diegene die ik had opgestuurd was van januari 2006, en deze van juli 2006!
    Ik wist dat sommige mensen snel een andere zouden krijgen, maar dit is wel heel erg snel!
    de vorige had na 10 dagen, wat al snel was, maar dit had ik niet verwacht!
    al met al een zeer goede en snelle service van microsoft!:thumbs:

    Dit bericht is uiteraard niet om mensen die al veel langer wachtten hun ogen uit te steken, maar ik wil hiermee alleen zeggen dat het ook heel snel kan gaan!:D
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  17. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ok zo'n mailtje, maar als je de tracking nummers controleert dan zie je dat die hetzelfde is als je verzend label die je krijgt.

    Reken maar niet op dat er één onderweg is.

    Mijn Xbox gaat helaas voor de 2e keer terug. :mad:
     
  18. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou precies wat er aan mijn xbox mankeert?
    Krijg de code e74 met 1< rode led rechtsonder....
    HIj doet niets meer alleen die code aangeven.

    Iemand tips wat ik nog kan proberen zodat ik dingen kan uitsluiten.
    Ik wil die Forza demo spelen!
    Morgen wordt die opgehaalt door ups.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat dus. :)
     
  20. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    /Mod let op je taal gebruik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina