1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook de E74 error:

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable.

    Maar ik hoef alleen een kale Xbox op te sturen (zonder HD en kabels). Dus het ligt niet aan de kabel zelf maar het zit eerder in de Xbox zelf.
     
  2. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste probleem dat hier word beschreven heb ik ook..Ik kan nog geen 5min een spel spelen of hoppaaah VAST. Mooie screensaver though, maar voor 400,- vind ik het een iets te duur geintje.

    Morgen ook maar eens mn makkers bij de helpdesk bellen..en hard gaan smeken om een nieuwe:'-( .

    ps. Zitten ook mooie krassen op mn spellen..is dat nou het probleem waar kassa het over had?
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jah....

    maar he mensen, als je dus je kapotte 360 opstuurd naar MS dan krijg je een gerepareerde xbox ervoor terug?? ik wil liever een nieuwe of mogelijk me eigen ouw makker die kapot is gegaan, ik hoef liever niet andermans gebruikte-gerapareerde console
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Jouw eigen console terug krijgen is heel klein !!
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zou het volgens mij, aan de hand van de Europese wetgeving ook moeten. Maar op de een of andere manier geldt dat niet voor M$.
     
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Nope...ik heb al 3 keer een verziekte 360 gehad en een nieuwe krijgen zit er bij MS niet in. Zo werken die gasten gewoon niet. Je zou verwachten met al het geld wat ze hebben en het gigantische aantal 360's ze verkocht hebben dat ze hun service wat vriendelijker zouden maken, en zeker na 2-3 keer een defecte 360 te hebben terug gestuurd. Ik vind het zelf maar een domme bedoeling, op deze manier hoeft het van mij ook niet meer.

    Maar...we krijgen na 2 reparaties wel een maandje live gratis bij de gerepareerde xbox, yippieee! |:-
     
  7. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is 3 keer kapot geweest en heb nooit wat gratis gekregen :mad:
     
  8. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb iig net even contact opgenomen met de helpdesk. Ik wacht ff op een labeltje ofzo:confused: via de mail. Dan kan ik hem daarna via UPS verzenden.

    Maar ik had ff een vraagje..Oblivion is bij mij beschadigd. Nu zei die medewerker dat ik 2K games moet bellen. Dat is in Amerika..zouden ze zoveel moeite doen om een kapotte game om te ruilen??? Het is toch gewoon de verantwoordelijkheid van MS?

    greetz
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    mijne is gisteren opgehaald door UPS.

    maar hoe kan je dan traceren waar je console is
    en waar staat die tracking nr op de verzendlabel?
    is dat die CUSTOMER REFENCE NUMBER?


    edit:heb het al gevonde
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  10. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij valt dit toch gewoon onder dat Kassa gebeuren, toch? En naar 2K bellen is onzin, als jouw Oblivion disc door MS's 360 verziekt is zijn hun er verantwoordelijk voor. Indien het een om een nieuw, sealed exemplaar ging kun je gewoon met de kassabon terug naar de winkel.
     
  11. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dat dacht ik dus ook, maar nu kreeg ik één of ander onzin praatje waar ik de ballen niet van begreep. Echt nederlands zijn ze volgens mij ook niet bij die helpdesk.
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ze proberen gewoon eronder uit te kruipen.
    Maar ik zag laatst kassa en daar hadden ze het er over of je genoegen moest nemen met een gerepareerd product dat niet van jou is. Die expert die daar aanwezig was zei dat je recht had op je eigen product. Dus je hoeft geen genoegen te nemen met een refurbished 360.
    Als je een nieuwere xbox360 terug krijgt, maakt het eigenlijk niks uit, maar wanneer je een oudere terug krijgt ben je best wel genaaid. Maar doet MS dat ook of letten ze wel op aankoop datum van jou product en geven ze nooit een oudere terug?
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze geven een "gelijkwaardig" exemplaar terug. De 1e die ik terug kreeg was 3 maanden ouder dan mijn eigen 360...de 2e die ik terug kreeg 1 maand ouder. Nu maar kijken wat ik nu weer terug krijg....
     
  14. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar even serieus he.......

    ALs dit via de wet is geregeld, waar is M$ dan mee bezig en waarom wordt dat op grote schaal getolereerd?
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, zo staat er ook iets in de garantievoorwaarden:

    Om wachttijden te verkorten wisselen ze in de meeste gevallen direct de toegestuurde console om voor een gereviseerde. In de eerste instantie horen ze aan je te vragen of je de console wil laten repareren of genoegen neemt met een gereviseerde. Mochten de reparatiekosten dusdanig hoog zijn t.o.v. de retailprijs is vervanging van de console een mogelijkheid. De huidige gang van zaken is imo niet helemaal juist, laat staan de garantievoorwaarden. Komt er op neer dat MS bepaalt hoe ze jouw console gaan repareren zonder je op de hoogte te stellen of te informeren naar de juiste mogelijkheden.
     
  16. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we daar als consument dan niets aan doen?

    Als mensen erover beginnen bij de helpdesk worden ze gewoon doodleuk uit positie geluld.

    Als de mijne ooit kapot gaat(wanneer is de vraag), dan wil ik dezelfde of een nieuwe terug................geen afgeragde doos van een ander.
     
  17. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het persoonlijk niet zo'n heel groot probleem vinden als ze mij een ander zouden opsturen.
    Komt ook alleen maar omdat mijn 360 vanaf de launch gekocht is.
    Jaartje jonger zou mooi zijn:+
    Als je bijv een half jaar gelden een 360 gekocht zou hebben dan zou ik hier zeker niet mee akkoord gaan!
     
  18. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is ook weer naar de klote! Op naar de derde!
    Over de service van MS heb ik nog niets te klagen maar ik vind het echt belachelijk dat ruim 1.5 jaar na de release er nog helemaal NIETS aan de problemen zijn verholpen! Het ziet er eerder naar uit dat de problemen alleen maar opstapelen.
    Go on Microsoft en jullie verliezen de consolewar niet vanwege het gebrek aan goede games (want die zijn er in overvloed, 2007 wordt het jaar van de 360!) maar door het leveren van brakke producten aan de consument!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  19. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een triest gedoe zeg als ik mensen zie posten dat hun 360 voor de 3de 4de keer kapot is!
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Indien je 360 sterft krijg je er een terug die even oud is of zelfs nog wel ouder. Schijnbaar maar een gereviseerde console "best" een paar maanden ouder zijn dan de console die jij opstuurde, zolang ie maar "gelijkwaardig" is. Nu begrijp ik dat ook niet helemaal....hoe kan een 360 van 2006/2007 nu gelijkwaardig zijn aan een exemplaar wat al een jaar ouder is? Of zelfs een half jaar? Ik ben het er mee eens dat er gewoon een nieuw exemplaar terug moet komen of op z'n enige tegemoetkoming als je al 3 verkutte consoles hebt terug moeten sturen. Al met al ben ik na dit grapje zeker 8 weken Live! kwijt en ik krijg er een maandje voor terug. Nou, voor zo'n schijt service betalen we geen 400 euro en +/- 60 euro per game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina