Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had ook een launch 360 en ik kreeg na 12 dagen er eentje weer van 6-8-2006.

    edit// mijn oude was van 17-11-2005
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  2. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaat het bij mij iets sneller dan 12 dagen!
    Ik wil Forza spelen...nu!:)
    Vandaag is die in Duitsland aangekomen.
     
  3. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had de pech dat het 2de weekend er nog tussen zat. Op zaterdag was hij al in Nederland, maar kreeg hem pas Maandag. Verder vond ik de service erg goed van Microsoft.

    Edit// Hoe zit het eigelijk met de garantie van de accesoires, mijn controller is z'n einde nabij. Iedere keer trekt alles naar rechts. Uitermate irritant bij racegames.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Op accesoires heb je een jaar garantie.
     
  5. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé mede forumleden,

    je hoort dat label toch via de mail te krijgen? Ik heb namelijk nog helemaal niets gehad.

    Greetz
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze zeiden dat je hem binnen 48 uur kreeg, ik kreeg hem denk ik iets later maar hij komt inderdaad via de mail. Misschien in je map ongewenste email ?
     
  7. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen gekregen, maar ik begrijp nou niet precies wat ik moet uitprinten. Er zit geen bijlage bij o.i.d. Er staat alleen dit in het nederlands:

    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    Iemand tips:9 ? Het staat trouwens in meerdere talen, maar ik kan niet iets van andere info vinden. Alleen een hele rare titel..

    Greetz

    ps. Ik heb ook even gevraagd hoe het nou zit met een ouder of nieuwer exemplaar. Het is in de meeste gevallen gewoon zo dat vrij wel de meest belangrijke componenten vervangen worden. De componenten die erin worden gezet zijn dezelfde als die nu in de nieuwste xbox 360's zit. In principe maakt het dus niet uit wanneer hij gemaakt is. Tis meer een kwestie die tussen je oren afspeelt denk ik zo.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  8. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt 2 emails ...1 van Microsoft zelf en eentje van de UPS.
    Staan 2 dingen bij de UPS die je moet uitprinten.
    De eerste moet op de doos en dat 2de dat moet je ook uitprinten en dat is eigenlijk voor de chauffeur zodat je een bewijs hebt dat die hem in ontvangst heeft genomen.
     
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het normaal is als je 3 mails ontvangt? Ik heb er 1 van UPS gekregen voor op de doos, 1 van Microsoft dat ik contact heb opgenomen met de helpdesk ets en NOG 1 van Microsoft waarin vermeld staat dat mijn Xbox 360 systeem is verzonden en dat ik binnen 4 dagen weer kan gaan gamen. Ik vind die laatste nogal vreemd omdat het trackingnummer hetzelfde is als degene die op mijn 360 zit die maandag wordt opgehaald door UPS. Een foutje van microsoft?
     
  10. SuperSmile

    SuperSmile Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar dagen een beetje zitten lezen wat er allemaal kan gebeuren met je x-box, mag ik mezelf ook bij de club aansluiten
    Net een nieuwe game gehaald en hij begon met een paar x vastlopen en binnen 5 min was het gebeurd. De rode lichten waren ook hier neergedaald.
    Xbox Customer Support gebeld en er werd binnen 10 min opgenomen en alles verteld en de x-box zou 16/05 worden opgehaald,maar stonden vanochtend al vroeg voor de deur. Als de rest ook zo snel en goed gaat dan mag er wel \o/ worden,maar wat ik hier al heb gelezen zal het wel janken worden
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, mensen met een werkende 360 of mensen die erover denken om er een aan te schaffen kunnen ook beter uit deze thread weg blijven. Echt goeie zin krijg je er ook niet van, als je deze thread zo door leest. Maar dan nog, de 360 is een top console en de games zijn geweldig. En daarnaast, niet iedereen heeft problemen met hun 360. Op dit forum zitten gewoon veel afgedraaide game-verslaafden die 12 uur per dag gamen*) , dus die dingen draaien bij ons in een half jaar meer dan dat ze op een jaar tijd bij een "Casual Gamer" draaien...en zo hoort het ook 8)
     
  12. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Type: Pakket
    Status: Afgeleverd
    Afgeleverd op: 14/05/2007 10:46 's morgens
    Getekend door: WENDTLAND
    Vestiging: WARENNAN.
    Afgeleverd aan: WEITERSTADT, DE
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg




    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 14/05/2007 10:46 's morgens DELIVERY
    14/05/2007 7:00 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 12/05/2007 5:10 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 12/05/2007 2:12 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 11/05/2007 2:48 's middags PICKUP SCAN
    DE 10/05/2007 4:55 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED


    Wat moet ik allemaal in godsnaams met deze info?
    Staat het pakket nu eindelijk bij de 360 repair center of is die al klaar?
     
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Grappig, onze xboxen zijn allebei op precies hetzelde tijdstip daar aangekomen. Maar je kapotte xbox is nu in het reparatiecentrum. Dus hij is nog niet klaar en je krijgt binnenkort dan wel een mailtje dat een nieuwe/gerepareerde xbox naar je toegestuurd krijgt.
     
  14. michel035

    michel035 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is je xbox klaar, deze status kreeg ik ook en 2 dagen later had ik hem in huis
     
  15. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er maar vaag staan....
    Als ongeduldig zijn toch pijn deed!;)
    Btw de Neut hoe ziet jou status er dan uit?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  16. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wacht al eeuwen op die gasten. Een bon via de mail lukte ze al niet. En nu zit ik voor de 3e maal op een doos te wachten die ze 'bij hoge uitzondering' op zouden sturen... Ik wacht deze week nog af, en dan ga ik weer opbellen. Zo worden het dure telefoontjes, aangezien je nogal vaak, en lang, in de wacht wordt gezet. En dan zal ik wel eventjes dreigen dat ik dat gebouw waarin ze zijn gehuisvest kom opblazen met een bomtruck.}:] :lol:

    Gelukkig heb ik nu een 360 van een collega kunnen lenen, zodat ik in ieder geval mijn games kan spelen. Want ik word een beetje moe van M$.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    mijne ziet er zo uit.
    ik weet ook niet of die nu al klaar is:confused:
    ik heb nog niks binne gehad en ook geen mailtje...


    Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 11/05/2007 10:36 's morgens
    Getekend door: VOLL
    Vestiging: WARENANN.
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg




    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 11/05/2007 10:36 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    11/05/2007 7:01 's morgens OUT FOR DELIVERY
    11/05/2007 6:09 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 11/05/2007 2:57 's morgens DEPARTURE SCAN
    UTRECHT,
    NL 10/05/2007 6:52 's middags ORIGIN SCAN
    10/05/2007 1:35 's middags PICKUP SCAN
    DE 09/05/2007 4:59 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

     
  18. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo te zien maar even afwachten!
    Laat het mij(ons) even weten als 1 van jullie m binnen hebt.
     
  19. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij zal dan wel weggerot zijn aan de binnenkant o.i.d., want ik keek meer naar dat ding, dan dat ik hem gebruikte..

    Vandaag is mn 360 opgehaald door UPS. Geen idee wanneer ik hem terug krijg, maar ik heb de xbox helpdesk vorig week uitgebreid aan de tel gehad, en die zeiden max 2 weken. Ik zie het allemaal wel, voorlopig nog geen zomervakantie ofzo.

    ciao
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zo vandaag mijn 360 terug gehad, die ik vorige week woensdag had opgestuurd.
    Ik heb hem dus in 4 werkdagen weer terug :D

    toch wel goed geregeld daar, als ze dit allemaal zo snel voor mekaar hebben!

    ik kan er alleen maar positief over zijn :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina