1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    kreeg jij een mailtje dan waneer die zou komen?
    want mijne was donderdag opgehaald namelijk
     
  2. wvanoostrom

    wvanoostrom Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb ergens anders de vraag ook al gesteld, en het is hier naar toe verplaatst. Gisteren heb ik C&C tiberium wars gekocht en bij missie 1 liep hij 2 keer vast (hij stond toen rechtop) toen ik vervolgens de xbox360 platlegde deed hij het langer (daarna moest ik stoppen aangezien de vrouw film wou kijken) Wat kan ik nu het beste doen?
    ps. Ik heb dit met andere spellen nog niet eerder gehad..
     
  3. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Mijn Xbox 360 is kapot en ik krijg code 0020 toegeknipperd. Als mijn stekkers goed zijn aangesloten dan krijg ik error 74.

    Ik dus met Microsoft gebeld en ze zeiden dat error 74 helemaal niet perse ligt aan de AV Cable en dat het maar gelul is wat op internet staat. :confused:

    Ik toch koppig wezen en gezegd dat ik het toch wel even wou proberen met een andere kabel. Ik heb dat overigens nog niet gedaan want ik bedacht me de volgende dag of het misschien mogelijk is om die kabels vergoed te krijgen want ze kosten toch wel een paar euro die ik niet wil missen.

    Naja na een paar test de volgende ochtend met mijn Xbox 360 vroeg de man van de helpdesk wat voor een lichtje ik uit mijn voedingsblok kreeg van de Xbox 360 (jeweetwel dat grote lompe zwarte blok) en toen zei ik dat er helemaal geen lichtje brande uit het blok als mijn 360 aanstaat! Als mijn 360 uit staat brand die wel oranje.

    Ik krijg dus een nieuw blok opgestuurd maar ik weet dus nog niet 100% zeker of het daar wel aan ligt maar ja ik wist niet dat het lichtje groen moest zijn dus hopelijk is dat het probleem....alleen wel 14 dagen wachten op zo'n kabel. Waarom moet dat zo lang duren? Of is het alleen maar een maximale tijd waarin het geleverd kan worden en kan ik het met een beetje geluk eerder ontvangen?
     
  4. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    toen ik net crackdown aan het spelen was kreeg ik opeens 3 rode lichtjes
    1 en 3 en 4 branden ik deed hem uit en liet hem 5 min koelen
    toen deed ik hem aan en toen starte hij gewoon op
    het was toch zo dat alsie hardware failure was dan moesten ze blijven knipperen bij het opstarten
    dat was bij mij niet zo dus moet ik me nu zorgen gaan maken?
    ik heb er nog niet volledig op gespeeld omdat ik het eerst ff laat afkoelen
    Groet Rishi
     
  5. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst van die groene strepen door m'n beeld.
    Daarna xbox uitgezet en toen kreeg ik een error e74.
    Alle kabels los en daarna weer connecten....en hij deed het!
    Totdat ik hem weer opnieuw opstarte en toen kreeg ik alleen maar die error.|:-
    Het is voor iedereen verschillend wat er aan is.
    IK zou zeggen speel er gewoon mee en als die dit weer na een paar minuten doet dan de helpdesk bellen.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had net weer even gekeken maar er staat nog steeds hetzelfde..
    er is vanaf vrijdag niks meer veranderd.
    snap er niks van..
    weet iemand hoe dat zit of is dat normaal?:confused:
     
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dag later die 360 verstuurd dan jij Powerslave maar ik heb helaas nog geen eens de return to shipper !:mad:
    Volgens mij moet je nog geen eens naar dat track en trace kijken ,want iedereen heeft iets anders....
     
  8. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ja je hebt geluk dat die nu weer normaal doet maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Misschien is het volgende keer wel ernstig.

    Ik had ook E74 maar mijn zwarte blok is misschien kapot. Mijn nieuwe "blok" heeft nu de status verzonden naar mij thuis en ik had hem gisteren aangevraagd. Hoop dat dit ook het daadwerkelijke probleem is.
     
  9. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox fout

    Hey,

    Pas was ik Rainbow Six aan het spelen toen opeens m'n Xbox vastliep. Ik moest hem met de powerknop uit zetten, en weer aan. Toen kreeg ik een volledig rood knipperende ring of light. Alle kabels eruit en erin gedaan, nagekeken, nog steeds hetzelfde. Toen probeerde ik het een paar uurtjes later weer, en toen deed hij het weer normaal.

    Nu heb ik net weer precies hetzelfde gehad, Xbox crasht, uitgezet, weer aan, en meteen rode knipperende ring of light (nu knipperen alleen de 2e, 3e, en 4e, dus niet die rechtsboven, weet niet of dit de eerste keer ook zo was?!), weer alle kabeltjes gechecked, maar hij doet niks verder.

    Wat kan dit betekenen? Ik zal het over een uurtje nog eens proberen, maar ik zie het somber in
     
  10. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Controleer nogmaals alle kabels en probeer dan de code te achterhalen (zie startpost) en zet die 4 cijferige code in dit topic. Misschien weten wij wel wat er aan de hand is....
     
  11. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net kijken of er misschien er error code op het scherm kwam te staan, en na twee keer rode ring of light te hebben gekregen, doet hij het opeens weer.

    Heel vaag, ik heb verder niks veranderd.

    Zo gauw het probleem zich weer voordoet meld ik me hier weer :)
     
  12. kalifa

    kalifa Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie service van MS =(

    Ook ik heb een General Hardware Failure gehad, eerst strepen in beeld later helemaal niets meer mee te beginnen.
    Dus MS gebeld en kreeg een keurig verzoek om hem in te pakken en een afspraak te maken met UPS. Niets mis mee, het was zelfs zeer snel geregeld :thumbs: Binnen een paar dagen, UPS weer voor de deur met andere xbox360. Ik vol verwachting uitpakken en aanzetten, en wat denk je??? Hij werkt maar van de ring of light werken dus 2 ledjes niet.
    Dus ik weer bellen met MS, kreeg ik de opmerking of ik er niet omheen kon werken. Ik :confused: en :mad: om hem toch maar duidelijk te maken dat ik betaald heb voor een werkende Xbox360 en niet voor een niet gerepareerde box. Moest hij toch even met een manager overleggen of het wel een defect was..... maar goed ze hebben hem dezelfde dag weer opgehaald voor reparatie. Dus dat was weer een dure les. MS stuur dus geen defecte xboxen naar je klanten.
     
  13. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Al deze problemen spelen al zo lang. Kan iemand mij vertellen hoe het zit met een definitieve en structurele oplossing?

    Of is er ergens een site waar ik hierover meer kan lezen?

    Dit lijkt me niet goed en is ook slechte reclame. en ook in Kassa is dit besproken.

    Alvast bedankt.
     
  14. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die oplossing kun je vergeten. Het is sowieso abnormaal dat er 1,5 jaar na de release geen oplossing is voo dit probleem. Ik game al sinds de eerste Nintendo en heb alle consoles in bezit. Ik kan je zeggen dat de ENIGE console waarmee ik tot nu toe problemen heb de Xbox 360 is. Hier baal ik echt van omdat Microsoft op dit moment de sterkste marktpositie heeft en ook de beste Games in de line up heeft. Het leuke is dat mensen die een console WILLEN aanschaffen nu overal op het internet lezen hoeveel problemen er wel niet zijn met de Xbox 360. Ze zullen er dus zelf wel achter komen hoe laks ze zijn!

    Leuk detail: Mijn broer heeft al 3 kapotte 360 gehad binnen 6 maanden tijd en ik krijg binnenkort mijn 4e opgestuurd! En dan zeggen dat de failure rate ongeveer 3% bedraagd!, ik denk zelf eerder aan 50% als ik eens om me heen kijk!

    Microsoft SUCKS!!!!!!!! behalve de service, die is NOG wel goed.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  15. Laura32

    Laura32 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  16. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je vertellen dat ik het 1 uur exact na de update kreeg(lees een pagina terug wat ik heb(had).
    Vond het wel heel toevallig allemaal!
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Even een vraag aan jullie: Ik heb er al een tijdje last van dat de DVD-Rom Drive (model T.S.S.T.) onder het gamen opeens stilvalt. Ik kan dan wel gewoon doorspelen. Vaak hoor ik, vlak voor het stilvallen, een vaag soort krakend geluid. Soms game ik uren verder zonder dat de drive op volle toeren draait en soms pakt die de draad weer op. Ik heb de Xbox 360 (Premium) net na de launch en in al die tijd heb ik pas 1 Disc Error en bekraste disc gehad. Voor de rest werkt m'n console prima.

    Zijn er hier meer waarbij de DVD-Rom Drive zomaar stilvalt? :{
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb dat ook, dat is normaal toch?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Normaal? voordat die stilvalt is dat geluid echt niet gezond. Soms hoor ik trouwens ook dat opstartgeluid gewoon tijdens het gamen. Vage apparaten tegenwoordig! :+
     
  20. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut update van Microsoft, volgens mij gaan ze hierdoor veel games verliezen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina