1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar weer te vroeg gejuicht, ik heb nu weer dezelfde error.

    Ik heb de Ring of light code achterhaald:



    MFR Date : 2006-05-16
    Error code : Geen, zwart scherm
    Signaal RoF : 0020 (Not yet known, possibly overheating)
    Probleem omschrijving : 2e, 3e, en 4e Led knipperen rood bij opstarten, verder geen beeld.



    Not yet known, heb ik niks aan dus :{



    Misschien nuttig om er bij te vertellen: Ik was rainbow six aan het spelen, en het spel bleef vasthangen. Toen heb ik de Xbox met de powerknop uitgezet, en toen ik het weer aanzette, kreeg ik deze error. Vorige keer dat ik deze fout kreeg, was het precies hetzelfde. Ook toen bleef m'n xbox eerst vasthangen, en na restart de rode LEDjes die knipperen.
    Overheating is het volgens mij niet, ik heb maar een half uurtje gespeeld toen net.

    Het irritante ervan is dat hij het soms wel, soms niet (nu helemaal niet) doet, dus stel ik stuur hem op, en bij MS doet ie het wel gewoon ff, dan krijg ik hem waarschijnlijk weer gewoon ongerepareerd terug.
     
  2. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    sinds vanochtend kan mijn xbox360 niks meer afspelen, geen games dvds of cd s als k een spel erin doe hoor k een raar geluidje geen gekras ofzo en dan staat er Unplayable disc ga hem opsturen voor reparatie, maar heb k dan zo n geluk dat k een nieuwe krijg of krijg k mn oude gewoon weer terug zie die rode lichtjes niet trouwens iemand enig idee hoe dit gaat aflopen???
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  3. METALFEAR

    METALFEAR Guest


    Dit had ik ook alleen dan tijdens het spelen van GoW. Ik kreeg allemaal zwartsneeuwerige beeld maar ik kon nog wel vaag wat zien en ik kon ook nog wel doorspelen. Toen ik hem uit deed en de error achterhaald had was het ook 0020.

    Het is nog niet zeker wat het is maar toen ik van de man van MS helpdesk even naar mijn zwarte blok moest kijken toen bleek dat er geen lampje meer uit het blok kwam als ik mijn 360 aandeed dus mijn die bleek kapot.

    Ik kreeg gisteren een mail van Microsoft dat een nieuw blok onderweg is uit Duitsland dus ben benieuwd wanneer ik hem daadwerkelijk in huis heb.
     
  4. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is nu na 5 minuten weer vastgelopen (ook opeens zwart scherm). Er brand nog wel gewoon een groen lampje op m'n dat zwarte blok :mad:

    Morgen MS bellen dus..
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  5. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens jongens jongens. het mag blijken dat microsoft een bagger apparaat plus wanproduct op de markt hebben gebracht want :

    Bij mij is de 3e xbox console ook weer kapot. nu leest ie geen spellen meer en kraakt als ik een dvd erin doet. hij heeft krassen gemaakt op me crackdown schijfje waar ik welliswaar 12 uur voor moet werken. pure bagger
    dat word weer bellen naar microsoft voor de 4e console die het ook een maandje zal uithouden.

    goed hoor MICROSOFT!!
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom pikken jullie dit eigenlijk ????

    Ik zou allang naar de winkel terug zijn geweest en hun 2 opties hebben gegeven.
    1. Nieuwe Xbox360.
    2. Geld terug.
     
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    @manolo ribera

    Ik zou MS bellen en vragen dat ze m op komen halen en dat ze gelijk een vervangende 360 meenemen.
    In 1 woord schandalig!
     
  8. Sommy

    Sommy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de winkelgarantie veel korter is dan de garantie bij microsoft. Toen mijn xbox kapot was, was de winkel-garantie al verlopen. Dan heeft het weinig nut om boos naar de winkel te stappen, zij zeggen toch dat je de microsoft moet bellen.
     
  9. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een prima eis vriend:) ga ik doen thx!
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de grootste Bullshit !!

    Als je iets koopt dan sluit je "contract" met de winkelier en niet met de fabrikant.
    Volgens de EU-wet heb je recht op 2 jaar garantie en daar kan geen enkele winkelier onderuit.

    Ook al geeft de fabrikant maar 1 jaar garantie dan nog heb je als consument recht op 2 jaar garantie.
    Het komt er op neer dat de winkelier de eventuele kosten in het 2e jaar voor zijn/kaar eigen rekening moet nemen.

    Na de 2e reparatie moet je een aangetekende brief sturen naar de winkelier , met hierin tekst en uitleg over het probleem.
    Je geeft hem/haar dan 2 keuze (nieuw aparaat of geld terug).
     
  11. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ind, volgens mij is het opstappen naar een consumenten bond nog slimmer (als dat een optie is) want dat is echt ongeloofelijk onklantvriendelijk en arrogant om gewoon geen nieuwe xbox te geven na 3 mislukte pogingen.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht altijd dat ik de goede discdrive had.. Maar nu zag ik dit plaatje en daaruit blijkt dat ik juist de slechste heb!! (de linker)!
    Nu heeft hij nog nooit gekrast, wel veel geluid inderdaad bij het spelen.. Maar zou ik hem toch om kunnen ruilen voor een nieuwe met de nieuwste drive?
     
  13. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Eey Reddevil!

    Die heb ik ook. Inderdaad luidruchtig en soms een kleine paar krasjes op games die je veeeeeel speelt maar verder doet die het nog prima...
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah.. Maar als hij dus een keer gaat krassen is mn game verneukt.
    Moet ik daar nou gewoon op blijven wachten.. Tot dat een keer gebeurt, of zal ik het voorkomen en vroegtijdig Microsoft bellen..?
     
  15. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik kan je nu al vertellen ze gaan je echt geen nieuwe drive geven als jij de pechvogel bent met de Hitachi.

    De krassen zijn echt minimaal en ik heb het alleen op mijn GoW disk maar verder doet die het nog perfect.

    Je kunt het proberen om een andere drive te krijgen maar ik schat je kansen niet hoog in.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb sinds de launch ook die jij hebt :) .. en nog geen problemen. Je hoeft je dus nog geen zorgen te maken :)
     
  17. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Hoe lang duurt het als ik een mail heb ontvangen over dat mijn nieuwe adapter is verzonden tot ik hem daadwerkelijk in huis heb?

    Ik heb het over dat standaardmailtje in 10 verschillende talen....
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kreeg na bijna 2weken een mailtje dat mijn nieuwe HDD was verstuurd !!!
     
  19. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ja maar ik bedoel als ik het mailtje heb: hoe lang duurt het dan nog totdat ik mijn nieuwe adapter in huis heb?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik zei bijna 2 weken !!!!
    Ik kreeg het mailtje en 2 dagen later had ik de nieuwe HDD in huis.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina