1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    okay dat is een stuk duidelijker, maar als de bron van de krant mercury news is. Dan is het slechts een aannamen (een lezer vraagt) dnMoore antwoord. Dan is het een verkeerde vertaling. ik vraag het zo ff op xbox.com :)
     
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme! Ik krijg net 3 rode lichten:confused: wat is dit voor een geouwehoer...ben ik genaaid? Of doet ie het misschien nog?
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Probeer de handdoek truck:

    360 in een aantal handdoeken wikkelen, hem een kwartier met die rode lichten aan laten staan (word ie gloedheet), handdoeken eraf halen, 15 minuten af laten koelen, en spelen maar.

    Dat is bij mij 3 keer gelukt, maar als je huis in de hens vliegt ben ik niet verantwoordelijk 8) Geheel op eigen risico dus.
     
  4. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    YES! Hij doet het ineens weer...ik heb de stekkers eruit gehaald voor een kwartiertje en weer erin gedaan en hij doet het :D Ik schrok wel zeg...

    Dat van die towel trick zag ik niet zo zitten trouwens, ik las ook op internet hetzelfde dat als me huis afbrand ze niet verantwoordelijk waren namelijk:p En aangezien ik me huis liever niet af brand :9

    Hopen dat ie het blijft doen:eek:
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn CD lade blijft altijd hangen. Hoe kan ik dit verhelpen? Zit er er dan stof op het bandje ofzo? Hij probeert hem wel te readen als ik hem dicht krijg maar nu lukt het na 10x op eject te drukken nog niet! Iemand die weet hoe je dit oplost. Had er al eerder last van maar nu word het behoorlijk erg.

    Heb gelukkig de 3 rode lichten weggewerkt... pfieeuw...
     
  6. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    HUH!? Ik deed em net dus meteen weer uit omdat ik niet wilde xboxen maar nu nog ff starten kijken of ie het nog deed...meteen weer die lampen...is het nou de bedoeling dat ik voortaan elke 20 minuten de stekkers eruithaal of een handoek om me xbox heen doe???

    edit: met dat trucje dat op de startpost staat ben ik erachter gekomen dat mijn fout code 0020 is..."0020 (Not yet known, possibly overheating)" :mad: weinig aan dus, ik laat em wel de hele nacht zonder stekker in het stopcontact afkoelen ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euh, uw xbox is naar de klote, geloof me...
    Komen er ook niet soms vierkantjes op het scherm? En daarna 3 lampjes?
    Maarja, in ieder geval, van het moment dat je verschillende keren 3 rode lampjes hebt, kan je het vergeten, komt niet meer goed. Gewoon de helpdesk bellen!
     
  8. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    bestaat de kans dat ik dan een nieuwe krijg? Ik heb hem nooit uiterlkaar gehaald en hijs niet gemod...
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoogst waarschijnlijk repareren ze hem. Er is natuurlijk altijd kans dat je een nieuwe krijgt. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg, want mijne maakt pokkeveel lawaai,...
     
  10. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    De handoektruc???? De fohntruck????
    mensen worden er wel creatief van :)
     
  11. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon opsturen.....de mijne heeft het net ook weer eens begeven....op naar xbox 360 numero 4 !!! 2 keers de 3 befaamde rode lichtjes....1 keer fout code E-74.....arghhhhh wat een ongelooflijk klote product is die 360 toch zeg ! kwalitatief gezien lik mijn bruine anjer BILL GATES !!:mad:
     
  12. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat was jou foutcode dan? dus dmv steeds dat witte knopje ingedrukt te houden en daarbij elke keer de eject knop ingedrukt houden en weer los laten krijg je steeds een getal dat 4 keer das je hele code ik had 0020, was onbekend, waarschijnlijk overhiutting stond er...Hij doet het nu wel weer ff na een hele nacht we zullen zien...
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het eergistere ook. Nu niet meer. Haal de HD er is uit en doe het er eens in (+ schoonmaken). Bij mij hielp het.
     
  14. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    alles al geprobeerd (behalve handdoek truc, maar dat is ook maar een lapmiddeltje voor even), met en zonder hard disk, alle kabels eruit en weer erin, spanning vanaf een ander stopcontact...etxc.....etc.... gewoon 3 rode leds die blijven.....:mad::mad::mad:
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het nog kan, maak dan een back-up van je savegames op een MU. Hou er wel rekening mee dat niet alle savegames te kopiƫren/verplaatsen zijn, de desbetreffende saves ben je dan idd kwijt....het is niet anders. Daarom voor de zoveelste keer mijn algemene tip hier : zet je gamerprofiles en savegames op een MU ! Gebruik je HDD enkel en alleen voor downloadable content, die kun je namelijk later toch weer opnieuw, kosteloos downloaden met dezelfde account. Op deze manier bespaar je jezelf een hoop kopzorgen mocht je 360 stuk gaan en het aan je HDD liggen. Het zou toch zonde zijn om een savegame van Oblivion waar 150 uur op de teller staan (ik noem maar wat) kwijt te zijn terwijl het niet nodig is.
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik zag dat er ook dingetjes op de markt waren waarmee je je hd aan je pc kan kopellen om zo een backup van de data op de hd te kunnen maken.
    Miscchien dat dit een oplossing is? iemand hier ervaring mee?

    Maar vraag me nog steeds af of het echt aan de hd ligt
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, zou goed kunnen dat die mogelijkheid er is maar daar weet ik zelf niks van.

    Als je je HDD loskoppelt, doet je 360 het dan gewoon of nog steeds niet ?
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb hem zonder hd een uur getest en dat ging probleemloos.

    Maargoed ik gister ook met hd een uur kunnen gamen zonder problemen.
     
  19. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag al 2 keer gebeld met support, maar na heel lang wachten (18 minuten) kreeg ik te horen dat het systeem daar op zijn reet ligt en ze dus niets kunnen doen, of ik tegen de avond effe opnieuw wil terug bellen.... WTF !!! zeker een MS systeem daar bij suport !?!?! :mad::mad: van ellende en pure frustratie via xbox.nl maar een kwade maar correcte emial gestuurd, want heb het echt helemaal gehad nu met MS en xbox |:-
     
  20. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    KAPOT!

    Jongens, heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

    MFR Date : 2006-01-13
    Error code : 0102
    Signaal RoF : 3 lichtjes rood
    Probleem omschrijving : Mijn Xbox360 doet het niet meer!

    Zelf ben ik niet heel erg technisch etc. :confused:, dus kan iemand me misschien uitleggen wat ik moet doen?

    Is mijn Xbox360 stuk, en moet ik hem opsturen naar Microsoft :mad: ?
    En hoe moet ik dat precies doen?

    Of is mijn Xbox niet stuk?

    Gr.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina