1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een nieuwe 360 via garantie gekregen maar zit nu met dit probleem. Ik kan alleen mijn Full Arcade Games spelen als ik ingelogd ben op Xbox live. Er moet toch wel een manier zijn om ze ook te kunnen spelen als ik offline ben ? Ik ben bijna nooit connected met Live dus dat zou wel balen zijn.

    Bedankt
     
  2. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    mfr date 2006-08-22

    De xbox leest de games niet meer, op het scherm komt te staan dat je ze in een xbox 360 moet doen om ze te kunnen afspelen
     
  3. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox is net opgehaald door UPS. Die bezorger zei dat ik hem waarschijnlijk binnen 10 werkdagen terug zou hebben. Bij Microsoft zeiden ze ongeveer 15 werkdagen. Dit hoor ik ook van de meeste mensen dus dat zal dan wel kloppen
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    GVD de drie rode lichtjes zijn weer terug. Ik denk dat mijn xbox nu ook dood is. Balle zooi.

    Moet ik MS trouwens bellen hierover of kan ik een mail sturen?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  5. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    eyy, over dat ophalen door UPS...Wat voor doos moet ik de xbox precies in doen? Kan het gewoon bij wijze van spreken een schoenendoos zijn of een doos van kattenbrokken ofzo?:9
     
  6. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kreeg bij Microsoft te horen dat ik gewoon een kartonnen doos bij de supermarkt kon halen en hem daarin doen.
     
  7. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dus ze hoeven niet erdoor heen te kunnen kijken ofzo? of dat ik hem een beetje openhoud zodat ze kunnen kijken wat ze vervoeren? voor hetzelfde geld stuur ik wel een bom }:]
     
  8. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Op sommige momenten lijkt me dat best wel een goed idee. :p
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De xbox hier word super heet! Merk je als je je vingers op de gaten houd achter, word echt heet. Is dat normaal?
     
  10. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is "normaal", kan je zelfs een eitje op bakken.
     
  11. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist de mijne opgehaald door UPS......jammer dat er een pinksterweekend tussen zit....duurt het weer een dag langer :'-( ken ik volgende week weer gaan traceren via de website van UPS...een van mijn bezigheden tijdens afwezigheid van mijn derde 360 !!!! hopen dat de vierde 360 console een zwarte elite wordt....kijk dat zou pas service zijn..._O_ gegroet aan alle 360 gamers ! en sterkte voor degene wiens 360 ook niet meer onder ons is...en afwachten op een andere goedwerkende 360 _0/
     
  12. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    dvd drive herkent niets meer

    Zojuist met de klantenservice gebeld. Mijn DVD-drive herkent de games niet meer (zelfs nieuwe vers uit de verpakking niet). Ik krijg de melding dat ik de disc in een 360 console moet doen. Na een keer of 10 de drive te openen en te sluiten leest ie meestal een game. Erg vervelend. Gelukkig wordt ie gerepareerd. Ook maar even gemeld dat mijn draadloze headset zich maar aan één van mijn twee controllers wil binden. Nu krijg ik een nieuwe controller toegestuurd. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.

    Zoveel falende hardwaren, het is een prachtig apparaat, maar ik ken niemand bij wie die nog niet stuk is gegaan.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je subtiel vragen om een vergoeding dan? Hoor steeds meer mensen: Gratis Play&Charge, gratis controller.. etc
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou in ieder geval zeggen dat het al je zoveelste 360 is (wat zij ook wel kunnen zijn, maar goed).

    Heb zelf de service ook maar gebeld en mijn xbox wordt opgehaald. Alleen jammer dat hij op mijn vraag niet hapte... Ik vroeg namelijk hoe het zat na de garantie, maar daar kon/wilde hij geen antwoord op geven. Want ze gaan gewoon te veel stuk. Het lijkt wel alsof je eenmaal een kapotte hebt, dat je dan de rest van de tijd ook pech hebt.
     
  15. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is dan ook mijn Xbox zo goed als dood verklaard...:eek: 3 rode knipperende lichtjes. De klantenservice maar gebeld dus, het enige wat zei konden zeggen is: 'Opsturen!' Oftewel, UPS komt mijn Xbox 360 ook binnenkort ophalen... Helaas... ik dacht dat ik een gelukkige was met mijn 360, omdat hij het een jaar lang perfect deed....
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    edit nummer2: oke, ik heb een

    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)

    MFR Date : 2006-01-18
    Error code : 0niet. wel soms tijdens het gamen, dan looptie vast
    Signaal RoF : 0102
    Probleem omschrijving : Als ik mn xbox aanzet dan krijg ik RoF te zien. Soms doetie het wel goed, maar dan looptie weer vast.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  17. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    :b:
     
  18. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik het laatste nieuws vinden over de stand van zaken mbt de kapotte xboxen en een mogelijk definitieve oplossing hiervan?


    en zijn er ook nog mensen die resent een nieuwe xbox hebben gekocht met problemen of zijn dit vooral de oudere versies?

    alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zojuist de mail gehad van UPS. Dus nu moet ik gewoon die label op mijn doos plakken, UPS bellen, en zij komen hem halen he? Maar wat moet ik met dat Receipt doen? (return label receipt). Ook op de doos plakken?
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, je moet ze nu bellen en dan spreek je wat met ze af...bij mij was dat al een dag later:) Je moet de label op de doos plakken en het andere papiertje houden als bewijs en de chauffeur laten tekenen dacht ik...Ik heb hem niet zelf afgegeven dus weet niet hoe dat gaat...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina