1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maandag ga ik bellen, ze werken niet in het weekend he :).
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ben er met mijn xbox360 zelf achter gekomen wat het probleem is...

    (hij freezed mij dus random na ongeveer een uur spelen, en dit vooral met EA games zoals Battlefield en Burnout)

    Volgens MS lag het aan mijn HD... Nou dat is het dus niet!

    Mijn 360 word dus gewoon veelste warm, na 1 uurtje battlefield spelen crasht hij me om de 10minuten.
    Ik heb nu een oude koeler gepakt (een uit een pc) die achter mn 360 gezet (zodat hij de warme lucht er uit zuigt) en nooit geen problemen weer gehad!

    Dus misschien een tip voor de mensen die ook met freezes zitten!
     
  3. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    Die Receipt laat je tekenen door de chauffeur en is dan voor jezelf ( precies wat WesleyF al zei ).
     
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0

    Sorry hoor maar dat is toch geen oplossing? M'n vrouw ziet me aankomen als ik er nog een ventilator erbij zou zetten.
    Ze vindt het straaljagergeluid zo wel erg genoeg (:


    gewoon bellen en opsturen!
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    Ben het met je eens, dit was ook puur te test
    Ben blij dat ik dit eerste gedaan heb, MS zelf wou dat ik mn hd ging formateren. Met als gevolg dat ik al mn save games kwijt was! :mad:
     
  6. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    als mijn xbox kapot is en ik kan dat oplossen door er een koelertje achter te zetten waardoor ik hem niet 2 tot 3 week kwijt ben doe ik dat voor zolang dat werkt hoor:) Helaas is hij nu al onderweg...Iemand trouwens ervaringen mee misschien? dus ze zeiden 15 werkdagen maar kan ik dat vertrouwen?
     
  7. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Die van mij is sinds vorige week dinsdag in Duitsland dus ben benieuwd of ik aankomende week het geluk mag hebben om hem terug te krijgen.
     
  8. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik had ooit de DVD rom drive aangepast met de onderdelen van de PC maar volgende dag toch weer de X360 onderdelen terug ingezet omdat het zo helse kabaal maakte gelijk een dax (brommer) dan heb ik wel opgestuurd maar een maat van me heeft dit ook zoiets gedaan op zijne X360 en heeft daarna filmpjes op youtube gezet

    part 1 - part 2

    ik zou niet echt erop doen want dan vervalt de garantie mss denk ik aangezien het beetje geprutst is aan de case (soort van casemodden dus)
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb niet geprutst aan de case hoor... de fan staat er gewoon los achter, en van extra kabaal kan ik niet spreken tis een dure cooler met weinig tot geen noise :cool:

    Ik wil hem gewoon geen 3 weken kwijt zijn :):
     
  10. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    van die 15 werkdagen kun je wel vanuit gaan. De 1e keer had ik binnen een week een "nieuwe"( januari 2006 ). De 2e duurde ongeveer 7 werkdagen en nu ( vorige week ) heb ik hem weer op moeten sturen vanwege het bekende "freeze" probleem. Maar ik verwacht binnen de 15 werkdagen een "nieuwe".
     
  11. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m'n 360 ook laten ophalen. heb hem bij de release gekocht en heb er weinig op gespeeld maar de laatste tijd viel me op dat hij veel vast liep, drive vaak niet openging wanneer ik dit wou en hij erg luidruchtig was. 23ste is hij opgehaald hoop hem weer snel terug te krijgen... :)
     
  12. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik ook een nieuwe krijg :) krijg je dan ook echt gewoon een heel pakket met zeg maar de controller en headsetje enzo erin of gewoon alleen de console? Ik heb ook de harde schijf niet mee gegeven zou wel chill zijn als ik dan een xbox kreeg met harde schijf:) Maar ze zullen hem eerst wel maken lijkt mij...
     
  13. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ja en je krijgt een game + jaar xbox live gold + 2100 Micrsoft Points + play and charge kit + memorycard.....

    Kom op het is Microsoft wat denk je nou zelluf? Alleen de console dus....

    nu weet ik waarom het zo "goed" geregeld is bij de helpdesk. Kijk hier maar eens naar:

    http://www.youtube.com/watch?v=QBpJ6JjgcI0
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2007
  14. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag gebeld en de nieuwe punten zijn onderweg :thumbs: Nog bedankt voor je antwoord Fardo !
     
  15. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of ik ook een probleem heb met mijn xbox 360. Volgens mij laat hij wel dergelijk krassen achter op mijn games, maar het zijn niet de "normale" ronde krassen. Als ik de game vergelijk met 1 van mijn oude xbox games, ziet de 360 game er veel slechter uit, terwijl ik er toch wel goed mee om ga. (Nooit uit het doosje behalve als ik ga spelen) Ik heb een Hitachi DVD drive.

    Is mijn xbox echt defect of licht het aan mij?

    O ja, is het niet een beetje raar dat ik een hitachi dvd drive heb terwijl ik hem midden 2006 gekocht heb?

    Bedankt voor een reactie !!

    Barto360
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké, nu is iedereen die ik ken zijn xbox 360 stuk(of stuk gegaan). Een kameraad van me heeft zojuist gebeld, 3 rode lampjes. Een week later dan mij, en moet je nu eens iets horen. Hij heeft zijn console ook een week later dan mij gekocht met de launch! What the hell? Ik weet niet hoor, maar Fardo, niet veel mensen hun xbox 360 stuk? No way, een massa mensen he. Schandalig vind ik het...
     
  17. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog een foto gemaakt, niet echt duidelijk maar toch, hij is van gears of war die nu bijna altijd een read disc error geeft.

    http://img177.imageshack.us/my.php?image=dsc00017pn2.jpg

    De rest van mijn dvd's zien er ook zo uit, alleen die doen het nog. Ik ga toch wel goed om met mijn dvd's en weet bijna zeker dat ik de krassen niet heb gemaakt.
     
  18. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat als het door je xbox kwam dat je dan echt van die cirkels hebt.. Maar als ik jou was zou k microsoft bellen en ik weet niet waar jij je spellen koopt maar een vriend van me kreeg laatst een nieuwe COD2 en PES6 omdat ze bekrast waren bij de mediamarkt..
     
  19. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen in ieder geval terug naar de free record shop om te kijken of ik een nieuwe GoW kan krijgen en ik ga M$ bellen. Want van wat ik op de dvd's kan zien lopen de krassen wel met de draairichting mee.

    Bedankt voor de reacties :thumbs:
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze idd een beetje kunnen zien dat de krassen gemaakt zijn door het draaien van de cd heb je bewijs en wordt je wel geholpen lijkt mij anders zeggen ze gewoon dat je met je cd over de grond hebt geschoven..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina