1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    @ arma22 : klopt hoor, meestal duurt het even...via het traceren met je nummer op de ups website kan je zien waar het pakket is...als er staat dat ie afgeleverd is kan het echter nog een paar dagen duren eer je een emailtje van MS krijgt dat ie is aangekomen...kan het weten...reeds mijn derde 360 stuk !!:'-(

    @ spartan2 : bij xbox support nummer krijg je eerst een menu wat je doorloopt van 2 stappen en daarna krijg je gewoon een persoon aan de lijn...de een wat inteligenter als de ander...maar goed wel een persoon
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  2. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn Xbox 360 is gisteren opgehaald precies voor mijn vakantie :mad:
     
  3. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewelidg, of ik probeer op slechte tijden of ik ben er nog niet doorheen gekomen...(misschien ben ik te lui om meer dan 10 minuten te wachtenO-):eek:).
     
  4. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er zelf ongeveer na 10 minuten door heen gekomen, zal gewoon geduld hebben is tog gratis..

    Maare vrijdag is ie opgehaald en nu, woensdag heb ik nog geen mailtje gehad hoor:confused: lijkt me wel dat ie nu in duitsland is toch? En hoe traceer ik hem, met welk nummer ofzo?
     
  5. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag gebeld (+/- 14.30 uur). Was er binnen 2 minuten doorheen. Ben vriendelijk verder geholpen. Was gister wel anders, toen was er een storing bij hen en de persoon die ik toen kreeg was moeilijk verstaanbaar. Moest vandaag terugbellen. Mijn xbox wordt binnenkort in ieder geval opgehaald door ups. Dus misschien bel je toch op de verkeerde momenten :D.

    @WEsleyF : Volgens mij kun je via de site van upc je pakketje traceren.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  6. MrKennedy

    MrKennedy Talk Loud Hit Harder

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 weken geleden een 360 gekocht...helemaal blij dat ik em eindelijk heb maar dat was snel voorbij na 1 klein weekje deed Oblivion het al niet meer dus ik ben terug gegaan naar de Bart Smit en kreeg een nieuwe 360 maar weer met Samsung Drive...weer een week later...PES 6,Oblivion kreeg ik alweer Errors mee en GOW(die geleend was van een vriend) deed helemaal niks meer, dus ik weer terug(het ondertussen al aardig zat, ze vroegen ook aan me of ik er nog wel 1 wou. Twijfelde wel al maar besloot het toch maar te doen omdat het ding gewoon fantastisch en zeer verslavend is). Dus weer een nieuwe 360 en alle games nieuw. anderhalve week later haal ik Splinter Cell Double agent uit me 360 en ik voel langs de randen en er zitten gewoon gaten in...ik bekijk me andere spellen en precies hetzelfde...dus deze smolt de zijkanten van spellen gewoon weg. Net terug gegaan en me geld terug gevraagd ze deden gelukkig niet moeilijk maar ik mis dat ding nu al...Ga zo maar GTA IV anuleren...die had ik al besteld bij bol.com

    Bedankt Microsoft!(Bart Smit heeft me trouwens elke x perfect geholpen dus daar geen klachten over)
     
  7. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daar moet je nummer voor hebben ofnie? en ik weet niet wat voor nummer
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    @wesleyf : ja dat trackingnummer staat op het papier dat hebt uitgeprint tesamen met het etiket ...etiket moest je op de doos plakken, er staat vetgedrukt : UPS STANDARD TRACKIN#:het nummer

    voer dit nummer in op de website van UPS....www.ups.com vergeet niet het hokje eronder aan te vinken. en voilá je kunt zien waar , hoe lat je xbox is !

    ps. mocht je via ms afgesproken hebben niet zelf het etiket voor op de doos uit te printen, maar wordt wel je xbox opgehaald door UPS, dan krijg je van de coerier van UPS een klein etiket als bewijs...daar staat ook een tracking nummer op.....
     
  9. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik belde laatst ook om te vragen of ze hem al hadden ontvangen en waarom ik maar geen email daarover kreeg en toen zeiden ze dat je nooit een mail krijgt als je xbox 360 is ontvangen in Duitsland en ze zeiden dus dat die er in ieder geval wel was....

    Vorige week maandag was die opgehaald en de volgende dag was die in Duitsland....ik wacht nu 8 dagen en de klok is still ticking.....

    Maar naar dat traceernummer ben ik ook wel benieuwd....ik heb geen bewijs gekregen....

    Edit: o ik lees het net hierboven...thanks :b:

    O fijn mijn 10 dagen zijn verlopen :mad: dus kan ik niet meer bij het etiket....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2007
  10. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen mijn eerste xbox richting Duitsland ging kreeg ik daar van MS wel een bevestiging dat ie ontvangen was. Kost ze kennelijk teveel tijd, want deze keer niets gehad (volgens UPS is 'ie vorige week donderdag daar geleverd).

    Vorige keer heb ik 'm overigens op donderdag met UPS meegegeven en de dinsdag daarop had ik er al weer eentje terug. Dat was nog eens snel, volgens mij doen ze dat ook niet meer.

    Begin onderhand wel ontwennings verschijnselen te krijgen 8) Heb mijn laptop maar even aangesloten op de plasma om met de 360 controler Trackmania te spelen... Beetje het gevoel vasthouden zeg maar!
     
  11. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de mail nog van ms repair centre? In het onderwerp staat een nummer. Dit is het tracking nummer.
     
  12. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt! ga nu ff kijken:)

    edit: wil niet:mad: moet ik eerst aanmelden op de ups site?
    edit2: gelukt:) deze idioot gebruikte helemaal verkeerde nummer die ik van microsoft kreeg om te kunnen verwijzen naar mijn vraag die ik hun gesteld had... Maargoed hij is dus gister aan gekomen, kan ik nu ook zien waneer hij weer terug gebracht wordt als ik elke dag kijk?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  13. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Thanks man! Ik zie nu ook dat die de 22ste is aangekomen :b: de status kun je verder helaas niet bekijken :mad:
     
  14. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb elke keer ongeveer 2 weken moeten wachten.
    OP het moment dat je een mailtje krijgt dat je xbox aangekomen is, heb je hem ongeveer de volgende dag terug.

    Althans wel in mijn situatie.

    Succes iedereen!
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met mijn 360 als ik de tijd instel op vandaag en ik doe mijn xbox360 uit en daarna weer aan dan staat hij weer op 22 november 2005. Wat kan ik hier aan doen?
     
  16. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Wat betekent deze status:

    Empty Box Shipped to Customer

    Ik had die bekeken bij de status van Micrososft Repair Centre....enig idee wat dit betekent?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat ze een lege doos naar je gestuurd hebben om de 360 op te halen?

    Dacht dat ze dat niet meer deden... en je 360 was toch al opgestuurd? :9
     
  18. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ja me 360 was al opgestuurd dus beetje vreemd :p
     
  19. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je je status bekijken bij Microsoft dan? Ik heb wel dat belachelijke langer nummer gehad, maar kan dat nergens invullen...
     
  20. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier om de status van ups, niet van ms. Daar kun je dat belachelijke lange nummer :b: invullen. (het tracking nummer dus)

    Niet meer uitzetten :lol:. Meestal zit er wel een batterijtje in die de tijd onthoud. Althans zo is het bij computers. Dus denk dat dat batterijtje leeg is. Maar kan het mis hebben.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina