Volgens mij valt dit mee.
Hoe het werkt: Jij hebt een kapotte Xbox.
Die wordt opgestuurd, en gerepareerd.
Deze krijg jij niet teruggestuurd, maar jij krijgt een andere Xbox (die ook gerepareerd is) terug. Zo hoef je niet zo lang te wachten (ik zou liever langer wachten, en mn eigen terugkrijgen.. maar toch.
Maar jij krijgt dus een Xbox thuisgestuurd die al een keer kapot was!
Zoals altijd met reparaties
ie worden NIET of SLECHT uitgevoerd. De kans bestaat dus dat jij iemand anders kapotte Xbox krijgt, die nog steeds kapot is.
Hierdoor hoor je ook van mensen die al hun 3e of 4e Xbox hebben, aangezien ze telkens een (niet goed!) gerepareerde terugkrijgen.
En ik denk dat daar het probleem ook ligt. Je kunt het beste terug gaan naar de winkel waar je hem kocht, en hem daar omruilen..
Alleen denk ik niet dat winkels een garantie van een jaar op dit soort apparaten hebben, die garantie krijg je van Microsoft.
Alsnog mag je volgens mij EISEN dat jij een nieuw apparaat krijgt, wanneer jij gewoon garantie hebt en je apparaat gaat (door een fabrieksfout) kapot.
Weet niet of iemand dit ooit gedaan heeft, want ik denk dat je gewoon een nieuwe zou moeten krijgen, misschien door wat langer te wachten.. Maar dan is ie wel nieuw!
Klik om te vergroten...