1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764


    Controller is verrot! Heb ik ook al bij 2 nieuwe controllers gehad straight out the packet. Even terug gaan en omruilen.
     
  2. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vanochtend ff gebeld. Kreeg het gevoel dat men er niet eens meer van schrikt bij de helpdesk. Nu maar afwachten.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    What the fuck! Ik verzet net m'n Xbox van op m'n tv-kastje naar er in (op een plankje), niks raars mee gedaan, zet ik dat ding aan, heb ik geen beeld meer!! Geluid werkt wel maar het beeld blijft op zwart staan. Onvoorstelbaar wat heb ik toch een hekel aan alle goedkope pauperzooi die wij voor onze mik krijgen en waar we ons scheef voor betalen... :mad:

    Edit: Hmm.. Volgens mij heb ik het pinnetje per ongeluk naar HDTV gedrukt [​IMG]

    Gelukkig, hij werkt nog. Sorry voor de valse beschuldigingen, Bill... [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  4. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een extreem idee maar ik vindt eigenlijk dat winkels de Xbox 360 niet meer moeten verkopen omdat er zoveel kapot gaan. Dit is volgens mij de enige manier om iets aan dit probleem te doen. Ik ken om me heen 3 mensen die geen 360 kopen omdat die van mij al 4 keer kapot is geweest en die van mijn broer al 3 keer. En dit binnen 1.5 jaar!
     
  5. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    hiero hetzelfde hoor: mijn 360 is 3 keer stuk gegaan ( 2 keer 3 rode leds en 1 keer code E-74), 3 collega's van mij ook een 360 aangepraat, ze hebben er inmiddels okk 1, en jawel....bij allemaal al 1 keer stuk gegaan ( 2 met 3 rode leds storing, 1 las geen enkele game dvd meer) wat to go Bill !\o/
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, behalve heel af en toe een vastloper heb ik helemaal nergens last van eigenlijk. Moet ik wel even afkloppen uiteraard, maar dat ding van mij is van titanium gemaakt man [​IMG]

    Maar natuurlijk is de hardware die er in zit gewoon schijtkwaliteit, dat weet iedereen.
     
  7. Falcorn

    Falcorn Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kostte wat moeite bij de Mediamarkt (ik moest eigenlijk het hele supersize pack inruilen, inclusief alle kabels etc.), maar ik heb een andere controller gekregen die wel werkt.
     
  8. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al recent zijn xbox opgestuurd en terug gekregen? Hoelang duurde dit? Dan heb ik even een beeld van hoe druk ze het daar nu hebben en kan ik er vanuitgaan dat het bij mij net zolang duurt:) Ben namelijk bang dat ik hem niet voor woensdag terugkrijg, als forza 2 al te krijgen is...
     
  9. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    De eerste keer ( januari 2006 ) had ik een "nieuwe" binnen 5 werkdgn. De 2e keer ( maart 2007 ) duurde het ongeveer 7 werkdgn. Maar nu staat ie sinds 24-5-2007 bij de oosterburen.
     
  10. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij em 24 mei opgestuurd of is ie 24 mei aangekomen...die van mij is er namelijk 29 mei aangekomen dat belooft niet veel goeds dus...Ik weet trouwens ook nog steeds niet waar ik de status kan bekijken van of ie gerepareerd wordt enzo...Ik heb het al een keer gedaan en toen hoefde ik niet een serie nummer te geven want die heb ik niet...kan iemand me helpen?
     
  11. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS heeft hem op de 23e opgehaald.
    En de status kun je zien op deze site van die Microschofte:
    http://service.xbox.com/servicesignin.aspx
     
  12. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ey bedankt he!

    mijne is de 25ste opgehaald, ben benieuwd wanneer jij em terug krijgt.

    Klopt het dat de drie rode ledjes vooral veroorzaakt worden door overhitting? Hij werd bij mij namelijk heel heet steeds als de rode ledjes brandden....Ook las ik es hier ergens dat iemand er gewoon een koeler achter had gezet van zen computer en zo deed ie het weer. Deze ga ik meteen halen als ik me xbox terug heb:D Hopelijk om tegen te gaan dat ik hem vaker heen moet sturen...

    [​IMG]

    The Logic3 Xbox360 Cooling fan reduces the operating temperature of the console, helping to prolong gaming sessions.The Cooling fan is easy to install and just plugs into the XBox 360 and away you go. Discrete in appearance and safe operation, ideal for long game play.

    * Helps reduce the heat inside Xbox360 console
    * Contains 2 cooling fans
    * No need to add external power
    * No modification to console required
    * Connects using USB Port
    * On/Off Switch

    Heeft iemand deze al en hoe is ie? Maakt ie echt een herrie of valt dat mee?
     
  13. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enigste ziel wiens grote liefde in Duitsland geparkeerd staat. M'n 3e 360 in reparatie. De 31e geland in Weiterstadt Germany... Benieuwd wanneer er weer eentje naar Delft terug komt. Dit model heeft t een jaar volgehouden waar m'n eerste 2 respectievelijk 2 weken en een paar maanden meegingen.

    Godsgruwelijk vermoeiend, maar godzijdank gaat de europese commisie zich er nu mee bemoeien want het word nou toch wel een beetje buitensporig allemaal...

    Ik hou zielsveel van de 360 en dan vooral het geweldig soepele LIVE gebeuren, maar de hardware is toch echt niet veel soeps.
    Moet ook niet nog veel meer gaan gebeuren als ik nr 4 terug krijg (dezelfde of een andere als de voorgaande keren???), want dan ga ik er toch echt over nadenken om met pijn in m'n hart richting Sony te stappen.

    Desalniettemin: ik kreeg deze keer wel een dag later uitgebruid excuses aan de telefoon van een MS medewerker en krijg een gratis wireless controller opgestuurd als pleister op de wonde.

    Betere service dus als de vorige keren, maar dat is niet genoeg voor mij als ik nog een 4e hardware failure om de oren krijg...
     
  14. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    lelijk, die link die jij stuurde was dus die ik bedoelde, waar je serie nummer voor nodig hebt:9...Heeft iemand iets waar dit niet hoeft...het moet kunnen want ik heb een keer een link gehad alleen vergeten op te slaan
     
  15. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is de 25e afgeleverd in Duitsland. Tot op heden nog geen teken van leven. Als je 'm terug hebt BlingBling, laat het hier even weten dan kan de mijne ook niet ver weg meer zijn. Helaas kan ik op die site de status niet bekijken omdat ik serienummer niet heb. Raar dat dat niet al gelinkt is, want toen ik het serienummer vertelde aan de MS medewerkster kwamen wel al mijn gegevens naar boven.

    Wel een verschil met de 1e keer, toen had ik 'm drie werkdagen later al terug (een nieuwe). Maar dat doen ze kennelijk niet meer.

    Bij de 4e dus een kado begrijp ik, toch hoop ik dat het niet zo ver gaat komen.

    Ben wel benieuwd hoe veel er nu eigenlijk stuk gaan. Er wordt gesproken over 3%, maar dat lijkt me sterk. Al geven dit soort fora een verkeerd beeld (mensen zonder problemen zullen dat doorgaans niet posten), ik ken toch ook veel personen die aan minimaal hun 2e xbox toe zijn.

    Overigens heb ik momenteel even de xbox van mijn broer geleend (die is te druk met de studie) zodat de ontwenningsverschijnselen meevallen en ik binnenkort Forza 2 er gewoon in kan knallen :9
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  16. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik het begreep is de nieuwe policy dat ze je tegemoet komen bij je 3e!!! ter reparatie aangeboden 360.

    Ik kreeg de keus uit een aantal games (oa. Gears of War, Project Gotham 3, Kameo, Viva Pinata), een wireless controller of een memory unit.

    Neemt een beetje irritatie weg.

    Maar niet genoeg. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  17. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus als ik diegene die nu in Duitsland staat weer terug moet sturen dan krijg ik een kado... Ben benieuwd dan wat de policy is voor de 4e, de 5e etc. (zucht).

    Las net op xbox forum dat iemand wiens xbox de 18e (mei) al in Duitsland is afgeleverd, hem tot op heden nog niet terug heeft. Dat voorspelt niet veel goeds.
     
  18. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn Xbox360 overleden. Na anderhalf jaar trouw te zijn geweest, geeft hij nu alleen nog maar de "ring of death" aan. Nu hopen dat ik vandaag nog iemand va de klantenservice te pakken kan krijgen.

    Hij zal dus worden opgestuurd en hoelang zal hij dan, normaal gesproken, weg blijven?
     
  19. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, geweldig beleid...dat wil zeggen dat het normaal is dat je een apparaat van 400 euro 1 of 2 keer kapot hebt opgestuurd...maar bij de 3e gaan ze huhn excuses aan bieden dmv cadeautjes...

    @ Bjorn: ze zeggen maximaal 15 werkdagen... Soms is het eerder zoals ik hier lees maar net las ik ook in een post hierboven dat er iemand was die hem 18 mei had opgestuurd hem nu nog niet terug had, kan natuurlijk zijn dat er iets bij hem is misgegaan ofzo, ik ga uit van zo'n 2 weken iig...
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  20. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    X-box vandaag aangekomen (met 3 rode LEDS) in Duitsland.
    Nu wordt het dus maximaal 15 dagen wachten, voordat ie terug is (volgens die gast van de helpdesk)

    Die gozer van UPS pikte hem gisteren op, zag Microsoft op het label staan, lachte een keer en zei X-box kapot misschien ?
    Lijkt er dus op dat UPS er een mooi handeltje bij heeft met al die X-boxen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina