1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik pakte hem uit en ik zag het toen ik hem neerzette. Maarja alles was gloednieuw verpakt dus het lijkt me sterkt toch.
     
  2. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan misschien beschadigd zijn in de fabriek, hij is vast wel nieuw lijkt me.
     
  3. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 6e dag zonder mijn 360 :'-(
    maargoed hij is pas afgelopen maandag opgehaald en is pas 3 dagen weg, als ik hoor hoe lang anderen wachten gaat dat nog lang duren |:-
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet je zeker dat je de plastic beschermfolie van de DVD-lade hebt getrokken? Die was mij namelijk eerst niet eens opgevallen! Ik dacht ook dat er een krasje opzat, maar dat was gelukkig niet zo.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hier istie ook de maandag opgehaald, wedstrijdje wie zn xbox 't snelst terug heeft? :eek:
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem nu erop. Hij zuigt minder warmte eruit dan de Nyko Intercooler maar je merkt wel het verschil. Wat vooral makkelijk is is dat als je de 360 uit zet je met dit apparaatje de warmte eruit kan zuigen. Na 10 minuten komt er alleen koele lucht uit je 360. Mijn Intercooler heeft er voor gezorgd dat de 2de 360 ruim 1.5 jaar mee ging. 2 weken later ging hij kapot omdat er kortsluiting met de Intercooler en 360 was, zie deze link:
    http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=7963


    REMEMBER: THE XBOX 360 SUCKS BUT THE GAMES ARE COOL AS HELL!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  7. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mee, mijne is vrijdag opgehaald...(niet laatste maar de vrijdag daarvoor) Dus deze vrijdag is ie al 2 week weg...Hoopte stiekem dat ik hem ongeveer vandaag zou krijgen en forza kon halen maar heb het gevoel dat het op het moment drukke tijden zijn in het repair centre...:mad:

    enne die koeler, weet niet of ik dat wel doe :confused: mot geen kortsluiting hebben in me xbox natuurlijk dan is ie helemaal naar de kloten...
     
  8. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje bezopen om een apparaat van 400 nog uit te moeten rusten met een externe koeler......
     
  9. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, k hoop echt dat het niet te lang gaat duren, als ik em binnen paar dagen nog niet heb ga ik weer bellen naar MS :mad:
     
  10. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik ben hem nu 12 dagen kwijt...dus iets meer dan 2 weken en ik heb hem ook nog niet terug dus ik vrees dat jij ook gewoon de volle 3 weken moet wachten :mad:
     
  11. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 staat momenteel 10 werkdgn in Weiterstadt. Als ze pinkstermaandag als een werkdag zien wordt het 11 werkdgn. Maar dat geluk zullen we denk ik wel niet hebben.
     
  12. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hoor ik ook emails te krijgen van de hele procedure? Dat ie aan kwam ofzo? Heb nog niets gehad...
     
  13. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorgaande keren was dat bij mij wel het geval, maar ik heb deze keer ook geen bevestigingsemail ontvangen. Volgens de site van UPS is 'ie echter afgeleverd dus ik vind t wel best zo. Beter gebruiken ze hun tijd om tempo te maken met repareren dan om voortgangsrapporten te schrijven.

    Kreeg een uurtje geleden m'n complimentary wireless controller bezorgd. Werd er eerlijk gezegd alleen maar een beetje droef van. Drie controllers in huis, maar geen console. :'-(
     
  14. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is al vanaf 18 mei weg met 3 rode lichten en een dvd drive die niet meer open ging.

    Tot op de dag van vandaag nog niks gehoord of gezien....
    Wordt er een beetje kotsmisselijk van:mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Tsja... :emo: :emo: :emo:
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom moet je ook al een tijd zelf voor een doos zorgen,alsof een kartonnen doos een groot probleem is :confused:. In Nederland was het al een tijdje dat je zelf voor een doos moest zorgen en nu ook in Amerika, echt weer wat voor de Amerikanen om zelfs daar moeilijk over te gaan doen.
     
  17. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst mijn xbox opgestuurd, heb een nieuwe gekregen maar hij maakt zo veel lawaai, dat is echt niet normaal, heeft iemand misschien ideeen wat ik hier mee moet doen, of het geluid zachter maken ?
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben 15 werkdagen om hem te repareren, vergeet ook niet dat er een feestdag bij zat (Pinksteren), je krijgt hem waarschijnlijk komende week weer terug.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, toch echt wel schandalig wat ik allemaal lees. Pfff, ik zit ook nog steeds te wachten op mijn xbox 360. Ik moet wel toegeven dat ik hem mis :D. Want ik was net goed bezig met graw 2 en lost planet. Ook had ik zin om terug te spelen op crackdown,en nu komt forza 2 uit...
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Slaat dus echt op oorlog dat ze daar niet over mogen klagen. Ten eerste is het het beleid van MS daar in de VS dat hun jou een doos toe sturen. Fout ligt dus ook bij MS als hun dan geen dozen op voorraad hebben liggen. Volgens MS was toch ook maar 3% van de Xbox-en defect, lijkt me sterk dat je met 3 % door je dozen heen raakt.Ten tweede , lees het hele verhaal van deze man eens, op gamefaqs forum kun je dat nalezen. Deze man heeft al 3 xboxen opgestuurd defect, dit is zijn 4de ! De man probeert uitleg te krijgen van MS maar wordt gewoon niet te woord gestaan of afgewimpeld met : we bellen u terug....NOT. Hij heeft hierdoor al 3 maanden Live misgelopen en div. andere kosten moeten maken, schijnt in de VS iets anders te gaan als hier. Vind het dus logisch dat de man klaagt. Buiten dat moet MS het probleem gewoon oplossen of de consoles terug nemen en je het geld terug geven, althans dat is mijn mening. Kinderziektes in een nieuwe console kan altijd natuurlijk,maar dit is gewoon een wereldwijd probleem en dat al anderhalf jaar lang. Ben over de games en mogelijkheden erg te spreken maar de hardware moeten ze nodig eens in orde maken.

    @ Kethij : Als ik jouw was belde ik morgen of maandag de service lijn, aangezien morgen de 15 werkdagen om zijn ( incl. Pinkster maandag ).
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina